Gå til innhold

Ouija-brett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meia_*

Dette var noe vi også holdt på med, akkurat slik Pastor Knut beskriver. Vi var vettskremte til å begynne med, men etterhvert ble det bare en lek. Vi lærte oss å takle frykten og ble mentalt sterke mennesker de fleste av oss. Men det er sant, det er ikke alle som bør drive med dette. Er du en lettskremt type, hold deg unna.

Men en dag gikk det litt for vidt, og da tenkte vi at dette er gått over i en annen fase enn det vi først tenkte. Vi ville teste ut om det virkelig var noen av oss som skjøv glasset så vi tok bort fingrene en etter en til vi tilslutt satt bare to stk igjen. Glasset bevegde seg med like stor kraft og da vi begge fjernet fingrene samtidig, fortsatt glasset å bevege seg alene en stund fra bokstav til bokstav til det veltet. Vi ble ikke skremt, men tenkte at dette går over vår forstand så det er best å la dette være. Jeg har alltid tolket det slik at menneskets energi er stor, og når alle konstentrerer seg hardt, vil sånn ting skje. Det er min forklaring.

Vi har ikke spilt siden, men av og til tror jeg det hadde vært gøy, en selskapslek, som Pastor Knut sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du overreagerer nå.

Dessuten kan jeg nok ikke fjerne noe som du gjentar :)

Det er greit at du synes det, og det har du nok rett i. Men jeg kjenner folk som har blitt så redde av å drive på med dette at de har slitt psykisk i mange år etterpå. Det har det også vært tråder om her på KG. Så det skjer. Folk kan bli så redde. Derfor synes jeg ikke man trenger å legge ut detaljerte beskrivelser.

Så om det ikke er spesielt viktig for deg at det skal stå slik så hadde iallefall jeg blitt glad om du endra det. Så skal jeg endre mitt innlegg med det samme.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at du synes det, og det har du nok rett i. Men jeg kjenner folk som har blitt så redde av å drive på med dette at de har slitt psykisk i mange år etterpå. Det har det også vært tråder om her på KG. Så det skjer. Folk kan bli så redde. Derfor synes jeg ikke man trenger å legge ut detaljerte beskrivelser.

Så om det ikke er spesielt viktig for deg at det skal stå slik så hadde iallefall jeg blitt glad om du endra det. Så skal jeg endre mitt innlegg med det samme.

:-)

Greit det. Nå har jeg gjort endringen du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...