Gå til innhold

Fikk du det yrket du drømte om?


Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg ville bli skuespiller.

Søkte teaterhøgskolen,men feiga ut til opptaksprøven. Men hvis noen kan være så snill å oppdage meg snart så hadde det vært hyggelig.

I mellomtiden gjør jeg det mest vanlige for en skuespillerspire: jeg er bartender.

Snart skal jeg være en skuespillerspire in disguise i klesbutikk.

Jeg drømte ikke så mye om hva jeg ville bli da jeg var liten,det har mer kommet underveis. Og underveis har jeg stort sett fått de jobbene jeg vil ha. Ett unntak. Der står jeg på liste nå til neste inntak. Blæh. Tok en annen jobb jeg. :blunke:

Ellers så er det jo mange andre ting jeg kunne tenke meg. Jeg skal si ifra når jeg har blitt en kjent designer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bli operasjonssykepleier, for da kunne jeg se hvordan det så ut inni magene til folk....... :o

Ja, ja, jeg har ihvertfall havnet i helsevesenet, men det har blitt lite kikking på innvoller, og det er kanskje like greit når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bli Høyesterettsjustitiarius... :roll:

Nå er jeg 23 år, er alene med to små, og sliter med å få fullført videregående. - yrkesfaglig utdanning :wink:

Sånn kan det gå!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bli servitør!! Been there,done that!!

Jobber nå med salg/IT div, teknisk support og så jobber jeg som servitør når jeg gidder......dvs. ALDRI! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nå drømmer jeg om at yrket mitt skal være lottomillionær....(En sum som vil noe...)

D får vise seg om jeg blir d da.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om å bli reiseleder. Og det ble jeg - og det har jeg vært og er ikke nå.

Etter det har jeg vel hatt mer vage drømmer, men har en deilig utdannelse jeg ikke får brukt til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle bli klesdesigner, så endret det seg til kunstner.

Har fremdeles håp om å bli kunstner når motivasjonen kommer tilbake, men kun på hobbybasis nå.

Hadde fremdeles vært en drøm å hatt utstilling, fått solgt noen av bildene mine. (fikk faktisk tilbud fra en villig kjøper en gang, han ville betale 2-3000,- for ett bilde!!! MITT!! men det var bryllupsgave til faren min og kona, så jeg kunne ikke så godt selge det da! :( ) (men det ga meg tro og håp om at jeg KAN ha det som en del av meg etterhvert ihvertfall, så drømmen er der fremdeles. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag minns inte riktigt vad jag drömde om... däremot var jag mycket bestämd på att jag absolut inte skulle jobba med datorer och absolut inte som konsult/konsulent! För det gjorde min far - och han var ju aldrig hemma!

Och vad gör jag? Jo, hamnade på datalinje på universitetet och har nu jobbat 8 år som konsult och systemutvecklare... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Jeg drømte aldri om å bli noenting, jeg.

Var altfor opptatt med å fly rundt og oppdage ting :ler:

Men nå er jeg blitt det jeg ikke visste jeg hadde lyst til å bli, og det kjenns bra :briller:

Sånn er livet...

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Koselig med litt svensk her, forressten :briller:

Svensk er et vakkert språk!

Sånn - da fikk du innlegg nummer 500 :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bli tannlege som moren min, men så glemte jeg å reservere plassen min på odontologi i Bergen, så nå studerer jeg noe ganske annet. En periode hadde jeg også lyst til å bli advokat sammen med en venninne, men er glad for at det ikke ble noe av heller. Etter å ha skrevet en særoppgave om haier, hadde jeg lyst til å bli marinebiolog, men så er egentlig ikke vann mitt element.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...