Gå til innhold

Dagbok


MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er på jobb nå.

Når jeg kommer hjem skal jeg dusje og ta på favoritt kosebuksen,spise godis,se LOST og kanskje ta et glass vin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb nå.

Når jeg kommer hjem skal jeg dusje og ta på favoritt kosebuksen,spise godis,se LOST og kanskje ta et glass vin. :)

Kose deg masse i natt da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:Skravla & Advena!

Sambo er hos en kompis,så jeg er hjemme alene. Godt innimellom det. De skulle kanskje en tur på byen.

Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil se LOST eller om jeg skal lese bok. Tror det blir LOST! :jepp:

Ei venninne ringte isted og lurte på om jeg ble med ut en tur i kveld. Hadde egentlig veldig lyst,men siden jeg har vært på jobb til nå,så må jeg bare droppe det i dag. Får se neste helg.

Trenger en skikkelig fest nå!

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg sur på sambo. Han sa han skulle ringe meg hvis han dro på byen sammen med kompisene. Siden jeg ikke hørte noe fra han så regnet jeg med at han var hjemme hos C.

Ringte han isted for å høre om han kom hjem snart,og da var han på byen. Masse bråk rundt og han hørte nesten ikke hva jeg sa.

Vet ikke om han har drukket da,for jeg slengte på røret og har ikke svart på meldingene fra han.

Jeg er litt barnslig nå merker jeg,men jeg ble bare så jævlig irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned. Han har sikkert bare glemt å sende melding. Eller så kan det hende den ikke har kommet frem. Du har jo fått tak i han. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde glemt å ringe ja.Såpass fikk jeg med meg før jeg slengte på røret.

Jeg ble bare så irritert fordi at når jeg dro på jobb i dag,så spurte jeg fleeere ganger om han kunne ringe hvis han dro på byen. Og det lovte han å gjøre.

Allikevel glemte han det. Og det irriterer meg når jeg sitter her alene klokken halv 4 på natten og lurer på hvor det blir av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,det var veldig teit av meg å bli sur.

Nå går jeg og legger meg,og venter til han kommer hjem,så skal jeg nok få han blid igjen :sjarmor:

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok,det var veldig teit at meg å bli sur.

Nå går jeg og legger meg,og venter til han kommer hjem,så skal jeg nok få han blid igjen :sjarmor:

Eh..men han er jo ikke sur på meg da,så da er det ikke noe poeng i å prøve å få han blid.For han er jo blid.

Jaja,pule kan vi jo gjøre uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner nå egentlig at du ble sur jeg da, siden han lovte å si ifra.

Hadde blitt det jeg hvertfall!

:klem:

Ble litt irritert ja! Det er så typisk han å glemme sånt.

Men han jobbet hardt for å gjøre meg glad igjen når han kom hjem,så han ble tilgitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...