MrsP Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #341 Del Skrevet 20. oktober 2007 Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #342 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er på jobb nå. Når jeg kommer hjem skal jeg dusje og ta på favoritt kosebuksen,spise godis,se LOST og kanskje ta et glass vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. oktober 2007 #343 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er på jobb nå. Når jeg kommer hjem skal jeg dusje og ta på favoritt kosebuksen,spise godis,se LOST og kanskje ta et glass vin. Kose deg masse i natt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. oktober 2007 #344 Del Skrevet 20. oktober 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #345 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) på Skravla & Advena! Sambo er hos en kompis,så jeg er hjemme alene. Godt innimellom det. De skulle kanskje en tur på byen. Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil se LOST eller om jeg skal lese bok. Tror det blir LOST! Ei venninne ringte isted og lurte på om jeg ble med ut en tur i kveld. Hadde egentlig veldig lyst,men siden jeg har vært på jobb til nå,så må jeg bare droppe det i dag. Får se neste helg. Trenger en skikkelig fest nå! Endret 20. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #346 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå ble jeg sulten! Får lage meg en omelett eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. oktober 2007 #347 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du er våken ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #348 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du er våken ja Så klart! Klokka er jo såvidt 3 jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #349 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nå er jeg sur på sambo. Han sa han skulle ringe meg hvis han dro på byen sammen med kompisene. Siden jeg ikke hørte noe fra han så regnet jeg med at han var hjemme hos C. Ringte han isted for å høre om han kom hjem snart,og da var han på byen. Masse bråk rundt og han hørte nesten ikke hva jeg sa. Vet ikke om han har drukket da,for jeg slengte på røret og har ikke svart på meldingene fra han. Jeg er litt barnslig nå merker jeg,men jeg ble bare så jævlig irritert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #350 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ro deg ned. Han har sikkert bare glemt å sende melding. Eller så kan det hende den ikke har kommet frem. Du har jo fått tak i han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #351 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han hadde glemt å ringe ja.Såpass fikk jeg med meg før jeg slengte på røret. Jeg ble bare så irritert fordi at når jeg dro på jobb i dag,så spurte jeg fleeere ganger om han kunne ringe hvis han dro på byen. Og det lovte han å gjøre. Allikevel glemte han det. Og det irriterer meg når jeg sitter her alene klokken halv 4 på natten og lurer på hvor det blir av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #352 Del Skrevet 21. oktober 2007 Men jeg er ikke sånn kjempesint altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #353 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ok,det var veldig teit av meg å bli sur. Nå går jeg og legger meg,og venter til han kommer hjem,så skal jeg nok få han blid igjen Endret 21. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #354 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ok,det var veldig teit at meg å bli sur. Nå går jeg og legger meg,og venter til han kommer hjem,så skal jeg nok få han blid igjen Eh..men han er jo ikke sur på meg da,så da er det ikke noe poeng i å prøve å få han blid.For han er jo blid. Jaja,pule kan vi jo gjøre uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #355 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du er nå morsom også!! Nå går jeg og legger meg! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #356 Del Skrevet 21. oktober 2007 Natta,Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 21. oktober 2007 #357 Del Skrevet 21. oktober 2007 Din skrulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #358 Del Skrevet 21. oktober 2007 Din skrulle! Jobb igjen. Fri i morgen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. oktober 2007 #359 Del Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner nå egentlig at du ble sur jeg da, siden han lovte å si ifra. Hadde blitt det jeg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #360 Del Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner nå egentlig at du ble sur jeg da, siden han lovte å si ifra. Hadde blitt det jeg hvertfall! Ble litt irritert ja! Det er så typisk han å glemme sånt. Men han jobbet hardt for å gjøre meg glad igjen når han kom hjem,så han ble tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå