Gjest Silmarill Skrevet 13. oktober 2007 #281 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, Du blir sikkert fin uansett hva du prøver - alt kler den smukke vet du vel Ha, ha, måtte innom deg for å sladre litt... Her bør vel du svare å spørre hva dem mener med det!!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=297727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #282 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei Silmarill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #283 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Straks klar til å dra. Må bare få sambo til å kle på seg skikkelige klær. Han er så treiiig! Endret 15. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 13. oktober 2007 #284 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ha, ha, måtte innom deg for å sladre litt... Her bør vel du svare å spørre hva dem mener med det!!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=297727 Du høres kjempepen ut, snuppa! Kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du høres kjempepen ut, snuppa! Kose deg masse! Vi er hjemme igjen! Orket ikke ta den heelt ut i kveld. Er så trøtt og sliten. Men vi har hatt det kjempekoselig! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 14. oktober 2007 Helvete,der kom mensen for fullt! Har blødd et par dager nå,men det har liksom ikke kommet skikkelig i gang. Nå er det i gang med noen helt for jævlige magesmerter. Klarte ikke ligge mere. Har tatt 2 paracet som sikkert ikke hjelper i det hele tatt. Må ha naproxen,men er selvfølgelig tom. Kvalm Det blir nok noen festlige timer jeg har foran meg. Gleder meg til det går over. Hvis jeg klarer å sove litt nå,så pleier det å bli bra når jeg våkner igjen. Legger meg på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2007 #287 Del Skrevet 14. oktober 2007 Håper du får sovet litt på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 14. oktober 2007 #288 Del Skrevet 14. oktober 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 14. oktober 2007 på Skravla & Advena! Har fremdeles vondt,men det er mye bedre enn tidligere. Fikk sove noen timer på sofaen,og så fikk jeg servert cola og paracet av sambo Hjelper på med litt omsorg. Nå har han dratt på trening. Jeg skal ordne meg et par knekkebrød og en kopp te,så skal jeg sette meg i godstolen med boka mi. Senere i kveld skal vi ha taco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. oktober 2007 #290 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hjelper masse med omsorg ja, det er jeg enig med deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #291 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hjelper masse med omsorg ja, det er jeg enig med deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 14. oktober 2007 #292 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så bra at Sambo tar vare på deg Vet selv hvordan det er å være "avhengig" av naproxen. Men har du prøvd naproxsyn (eller hva det heter, er iallefall en del sterkere enn naproxen. får det på resept av legen). Jeg synes iallefalld et er mye bedre =) Men håper du har blitt litt bedre i magen da Ha en super kveld med taco og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 14. oktober 2007 #293 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har en ny favvissmiley: Den er genial! Ellers må du kose deg masse ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #294 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dumme mensen. Er glad jeg ikke er plaget med smerter ifbm mens. Merker ikke at jeg skal ha den og den forsvinner like brått som den kom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #295 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så bra at Sambo tar vare på deg Vet selv hvordan det er å være "avhengig" av naproxen. Men har du prøvd naproxsyn (eller hva det heter, er iallefall en del sterkere enn naproxen. får det på resept av legen). Jeg synes iallefalld et er mye bedre =) Men håper du har blitt litt bedre i magen da Ha en super kveld med taco og kos Naproxen funker bra på meg heldigvis,så jeg trenger ikke noe sterkere. Paracet hjelper ikke i det hele tatt på menssmerter.Kunne like godt tatt sukkerpiller. Jeg har blitt bedre nå ja. Ha en fin kveld du også Jeg har en ny favvissmiley: Den er genial! Ellers må du kose deg masse ikveld! Ja,den er kul! Dumme mensen. Er glad jeg ikke er plaget med smerter ifbm mens. Merker ikke at jeg skal ha den og den forsvinner like brått som den kom... Du er heldig! Når jeg gikk på p-piller hadde jeg ikke noe problemer jeg heller. Plagdes veldig i tiden før jeg startet med pillene. Men siden jeg slutttet med de for litt over 3 år siden,så har det bare blitt verre og verre. Går heldigvis over ganske fort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #296 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi har hatt en kjempekoselig kveld. Hele dagen har egentlig vært fin. (bortsett fra menssmertene i morges da) Jeg har sittet under pleddet og lest nesten hele ettermiddagen. Når sambo kom hjem så laget vi taco. Ellers har vi sett tv og slappet av. Føler meg klar for en ny arbeidsuke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2007 #297 Del Skrevet 14. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #298 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei Skravla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #299 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er så utrolig trøtt! Måtte lese ferdig boken min i natt,så det ble sent før jeg sovnet... Opp tidlig på jobb i dag. Sambo kjøpte med mat hjem,og etter vi hadde spist så dro vi på shopping. Nå er sambo på trening og jeg skal slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 15. oktober 2007 #300 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ser du er online, men sier likevel god natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå