Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Kan ikke du begynne å gå fort i trapper, spise kanel og litt sånn `a?

På tide å få litt fart på sakene.....

:ler: Neinei! Synes denne siste tiden er så herlig og spennende jeg. Være gravid og kose meg, og bare glede meg til babyen kommer.

Håper du får en fin dag :)

Takk for det! :)

Sov til klokka 11 i dag. Var våken noen ganger før det, men det var godt å bare ta det med ro.

Nå har jeg spist frokost og lest avisen. Skal dusje og ordne meg etterhvert, så drar jeg til bestis om et par timer.

kiwii - 40+1 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes denne siste tiden er så herlig og spennende jeg. Være gravid og kose meg, og bare glede meg til babyen kommer.

Veldig lurt av deg. Du er ikke så dum du!! Du får jo aldri denne tiden tilbake igjen.

Alt til sin tid...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Alive & magolia.

Har vært sammen med bestis hele dagen.Elsker å være sammen med henne, det er alltid like koselig.

S hadde dratt da jeg kom hjem og kommer ikke hjem før sent i kveld.

Føler vi har sett litt for lite til hverandre den siste tiden. Jeg har vært mye ute sammen med venner, og han har vært på jobb,trening,møter osv.

Skal foreslå at vi kan finne på noe i helga (hvis ikke lillegull kommer før det, da får vi vel nok å gjøre)

Masse sms om dagene fra folk som lurer på om det er fødsel på gang. Koselig at de bryr seg, men merker at jeg blir litt smålei innimellom.

Meeen skal ikke klage. Hadde vært verre om ingen brydde seg. Jeg kan være glad jeg har så mange rundt meg som lurer på hvordan jeg har det.

I morgen skal jeg til jordmor igjen. Tror ikke S skal være med denne gangen.

Han har vært med hver gang frem til nå(bortsett fra første gangen), så jeg synes ikke det gjør noe om han ikke blir med i morgen. Verken han eller jeg får vel så mye ut av jordmorbesøkene. Blodtrykk, urinprøve, vekt, fosterlyd og alt det der er jo selvfølgelig nødvendig å sjekke, men alt det andre hun prater om kan jeg egentlig fra før.

Er uansett veldig glad for at han har vært med alle de gangene han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøøøtt! Men skal klare å holde meg våken til vi skal legge oss i kveld. Hvis jeg legger meg på sofaen nå, så sover jeg i et par timer og så må jeg sitte oppe halve natten igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi la oss i natt så trodde jeg nesten det var noe på gang. Hadde regelmessige kynnere som var veldig ubehagelige, smerter i ryggen, nesten som et belte rundt nedre del av magen/korsryggen.

Dessuten syntes jeg det var noe annerledes med ansiktet mitt.

Så jeg sa til S at jeg har på følelsen at det skjer noe snart.

Sovnet etterhvert og sov som en stein helt til klokka var over 8 i morges. Da var alt som normalt igjen.

Dro til JM og alt var fint som vanlig.

40+2

vekt: 68 kg

BT: 126/75

urin: negativ

ødem: 0-1

fl: 120-130 slag pr. min. (lillegull var veldig rolig i begynnelsen, men etter litt dulting på magen så kom fosterlyden opp i 130. ikke unormalt at den går ned på slutten av svangerskapet ifølge jm)

Ellers har hun skrevet på helsekortet at jeg er tålmodig ;)

Vi snakket om prevensjon etter svangerskapet. Må vel begynne å tenke på det etterhvert også ja.. Lenge siden jeg har brukt noe prevensjon altså. Er jo flere år siden jeg sluttet med pillene.

Da jeg var ferdig til jm gikk jeg innom et bakeri og kjøpte meg frokost som jeg tok med hjem. Har spist og lest avisen nå.

Fikk halsbrann etter jeg hadde spist, men har kjøpt meg gaviscon og det funker bra.

Nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av litt tenker jeg.

kiwii - 40+2 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Det er veldig fint å lese her inne nå. :) Det er flott at du har det så bra, og snart blir du jo mamma også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg klar!! Så nå kan du begynne å føde! :klem:

Ok!! *presser for harde livet*

Hei! Det er veldig fint å lese her inne nå. :) Det er flott at du har det så bra, og snart blir du jo mamma også! :klem:

Ja, det er helt uvirkelig å tenke på. Gleder meg!! :)

Føder du nå? :hoppe:

Neeei, jeg er her jeg ;)

Har vært på besøk til farmor. Hun er veldig, veldig spent.

S er på trening og kommer ikke hjem på en stund enda. Savner han jeg. Synes vi har vært for lite sammen i det siste. Det er så mye som skjer om dagene.

Tror begge føler at vi må være sosiale med vennene våre nå før babyen kommer, og så glemmer vi at vi kanskje burde brukt tiden sammen.

Vi får se hva vi finner på i helga.

Ingen tegn til fødsel i dag heller. Endel kynnere, men ikke så mye som i går kveld.

Babyen sparker i ribbeina mine på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herrlighet! Nå må du vel snart få trøkka ut den ungen :fnise:

Uansett, håper du får en fin helg :klem:

:fnise: Neida, har ikke noe hastverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fra en frukt til en annen :klem:

Så koselig å følge deg her inne. Merker at jeg gleder meg litt til det skjer noe.. :sjenert:

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...