jenta27 Skrevet 27. oktober 2007 #441 Del Skrevet 27. oktober 2007 Å så kjekt! Tusen takk for PM!!! Ønsker dere all lykke til. Blir kjempe spennende å følge med hvordan det går! Vi blir sendt til Haukeland, ingen ide om ventetiden der, men regner med rundt 6 måneder. Et lite spørsmål på tampen: vet du hvorfor dere sliter med å bli gravide? Vi fikk diagnosen "uforklarlig barnløs" i går. Skikkelig dritt, men som legen vår sa; da er det hvertfall håp! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #442 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) .. Endret 21. desember 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #443 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sambo dro på noe greier sammen med noen kompiser. Han ville at jeg skulle bli med også,men jeg orket ikke. Sitter her og drikker rødvin. Han ringer etterpå hvis de drar til byen,og da blir jeg med. Føler for ei skikkelig sørpefyll. Blir kanskje(forhåpentligvis!!) den siste på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2007 #444 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ringte St.Olav i dag og snakket med en koselig sykepleier. Jeg skal begynne med nesespray om 1 uke! :juhu: Fredag den 2. november. Den 16. november skal jeg begynne å sette sprøytene. Så er det ultralyd i uke 48 tror jeg det var. Nesesprayen og brev med info og UL-dato kommer i morgen eller mandag. Jeg er så spent!! Weee! Dette går jo med rakettfart. Tro meg når du først har kommet hit så sitter du vips og venter på testen!!! Åhh, dette skal gå bra! Det har jeg bestemt. Og jeg pleier å få viljen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #445 Del Skrevet 27. oktober 2007 Åhh, dette skal gå bra! Det har jeg bestemt. Og jeg pleier å få viljen min Det hadde vært så utroligfantastiskjævlig bra!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei Britt Banditt! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #447 Del Skrevet 27. oktober 2007 nå ringte sambo. Skal style meg opp litt,så drar jeg til byen og møter han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #448 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dritfull! God natt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 28. oktober 2007 #449 Del Skrevet 28. oktober 2007 :juhu: :juhu: Jeg hopper for dere!!! Så i Madden sin dagbok at dere skal starte med ICSI snart, og nå har jge lest her hos deg og oppdatert meg! Så spennende, Kiwii!! Endelig skal noe skje, jeg håper virkelig det blir klaff for dere! Skal bli spennende å følge dere fremover nå! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 28. oktober 2007 #450 Del Skrevet 28. oktober 2007 (Og så får du "nyte" fyllaen din nå mens du kan, for det kan du snart ikke lenger, for dte har jeg bestemt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. oktober 2007 #451 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så herlig lesning! Tenk at dere endelig får "hjelp"! Ha en fantastisk søndag, nyt fyllesjuken. Det kan jo være siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #452 Del Skrevet 28. oktober 2007 :juhu: :juhu: Jeg hopper for dere!!! Så i Madden sin dagbok at dere skal starte med ICSI snart, og nå har jge lest her hos deg og oppdatert meg! Så spennende, Kiwii!! Endelig skal noe skje, jeg håper virkelig det blir klaff for dere! Skal bli spennende å følge dere fremover nå! God søndag! Endelig skjer det noe ja! :juhu: Har ventet lenge nå. Ha en fin søndag du også,Epona! (Og så får du "nyte" fyllaen din nå mens du kan, for det kan du snart ikke lenger, for dte har jeg bestemt!) Ha en fantastisk søndag, nyt fyllesjuken. Det kan jo være siste gang Uansett om jeg blir gravid eller ikke så er dette den siste fylla på lang,laaaang tid,for makan til fylleangst har jeg aldri opplevd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #453 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan er formen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #455 Del Skrevet 28. oktober 2007 Drikke mindre neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det blir ikke noe neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #457 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. oktober 2007 #458 Del Skrevet 28. oktober 2007 Skal du være gravid resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. oktober 2007 #459 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så spennende med nyheter. Håper alt klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #460 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå nei... Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt at jeg aaaldri skal drikke mere. Så går det et par uker,så er det på'n igjen... Skal du være gravid resten av livet Hvis det kan hjelpe meg å unngå sånne kvelder som i går,så er jeg gjerne gravid resten av livet. Så spennende med nyheter. Håper alt klaffer Håper jeg også! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå