Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Å så kjekt! :) Tusen takk for PM!!!

Ønsker dere all lykke til. Blir kjempe spennende å følge med hvordan det går! :)

Vi blir sendt til Haukeland, ingen ide om ventetiden der, men regner med rundt 6 måneder.

Et lite spørsmål på tampen: vet du hvorfor dere sliter med å bli gravide? Vi fikk diagnosen "uforklarlig barnløs" i går. Skikkelig dritt, men som legen vår sa; da er det hvertfall håp! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo dro på noe greier sammen med noen kompiser. Han ville at jeg skulle bli med også,men jeg orket ikke.

Sitter her og drikker rødvin. Han ringer etterpå hvis de drar til byen,og da blir jeg med.

Føler for ei skikkelig sørpefyll. Blir kanskje(forhåpentligvis!!) den siste på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte St.Olav i dag og snakket med en koselig sykepleier.

Jeg skal begynne med nesespray om 1 uke! :juhu:

Fredag den 2. november. Den 16. november skal jeg begynne å sette sprøytene.

Så er det ultralyd i uke 48 tror jeg det var.

Nesesprayen og brev med info og UL-dato kommer i morgen eller mandag.

Jeg er så spent!!

Weee! Dette går jo med rakettfart. Tro meg når du først har kommet hit så sitter du vips og venter på testen!!!

Åhh, dette skal gå bra! Det har jeg bestemt.

Og jeg pleier å få viljen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, dette skal gå bra! Det har jeg bestemt.

Og jeg pleier å få viljen min :fnise:

Det hadde vært så utroligfantastiskjævlig bra!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: :juhu:

Jeg hopper for dere!!!

Så i Madden sin dagbok at dere skal starte med ICSI snart, og nå har jge lest her hos deg og oppdatert meg! Så spennende, Kiwii!! Endelig skal noe skje, jeg håper virkelig det blir klaff for dere! :) Skal bli spennende å følge dere fremover nå! :klem:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu:

Jeg hopper for dere!!!

Så i Madden sin dagbok at dere skal starte med ICSI snart, og nå har jge lest her hos deg og oppdatert meg! Så spennende, Kiwii!! Endelig skal noe skje, jeg håper virkelig det blir klaff for dere! :) Skal bli spennende å følge dere fremover nå! :klem:

God søndag!

Endelig skjer det noe ja! :juhu: Har ventet lenge nå.

Ha en fin søndag du også,Epona! :klemmer:

(Og så får du "nyte" fyllaen din nå mens du kan, for det kan du snart ikke lenger, for dte har jeg bestemt!) ;)

Ha en fantastisk søndag, nyt fyllesjuken.

Det kan jo være siste gang :)

Uansett om jeg blir gravid eller ikke så er dette den siste fylla på lang,laaaang tid,for makan til fylleangst har jeg aldri opplevd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Nå nei... :ler:

:sjenert: Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt at jeg aaaldri skal drikke mere. Så går det et par uker,så er det på'n igjen...

Skal du være gravid resten av livet :ler:

:ler: Hvis det kan hjelpe meg å unngå sånne kvelder som i går,så er jeg gjerne gravid resten av livet.

Så spennende med nyheter.

Håper alt klaffer :klemmer:

Håper jeg også! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...