Annie Skrevet 25. oktober 2007 #401 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. oktober 2007 #402 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei hei Ååå det hørtes deilig ut med kose/shopping/kjærestetur før jul :rødme: Håper du får en flott torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 25. oktober 2007 #403 Del Skrevet 25. oktober 2007 Søtnoser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 25. oktober 2007 Annie,Liljen & Advena! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #405 Del Skrevet 25. oktober 2007 Brev fra St.Olav!! Herregud jeg er så spent! Tør nesten ikke åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg var tøff nok til å åpne! Trodde vi ville få tildelt time jeg,men vi skal ringe å avtale med de når det passer for oss. Jeg ringte sambo og fortalte det,og lurte på når det passer best for han og sånn. Vet jo ikke om vi får time neste uke eller neste mnd. Pga litt reisetid så må det planlegges litt,og sambo har helst ikke lyst til å fortelle sjefen sin hva det gjelder. Håper det ordner seg med fri for han.Det gjør det jo garantert da. Jeg blir bare så stresset når sånne ting ikke er i orden. Jeg har endel fridager innimellom+ masse avspasering jeg kan ta heldigvis. For jeg får vel ikke sykemelding for dette? Eller gjør jeg det? Prøvde å ringe St.Olav,men fikk beskjed om at telefonen var åpen til 14.30,så jeg kunne legge igjen beskjed på svareren. Klokka er jo bare 14! Skal være åpen en halvtime til da! Må prøve å ringe igjen. Nå skjelver jeg. Så spent og nervøs. Tenk at jeg kanskje kan bli gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #407 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hun på telefonsvareren sier at de stenger kl 14 en dag,men jeg hører ikke om det er tirsdag eller torsdag hun sier. Sikkert i dag. Åå,hvorfor åpnet jeg ikke brevet 5 min tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. oktober 2007 #408 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så herlig at dere har fått svar :juhu: Dumt at de stengte telefonen så tidlig da, men du får ringe i morgen. Når man har ventet så lenge så klarer man vel en dag til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #409 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jaaaa :juhu: Får vel bare vente til i morgen ja. Jeg jobber til kl 15,men må vel klare å snike meg unna i 5 minutter for å ta den telefonen. Nekter å vente til over helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 25. oktober 2007 Matpause nå. Skal jobbe til i 23 tiden i kveld. Når jeg kommer hjem skal jeg se opptak av prison break sammen med sambo. Skal legge meg etter det og lese litt. Jobb i morgen,så er det helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. oktober 2007 #411 Del Skrevet 25. oktober 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :juhu: :juhu: sååååååå utrolig morsom lesing!! Tenk hvis vi holder på samtidig da?? :juhu: Nei, nå ble jeg bare såååå glad altså. :) Du får bare sykemelding i forbindelse med egguttak, ca 3-4 dager. Iallefall på klinikken vi er. stoooooooooooore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #412 Del Skrevet 25. oktober 2007 :juhu: SÅ MORSOMT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 25. oktober 2007 #413 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 25. oktober 2007 #414 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så bra, kiwii!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #415 Del Skrevet 25. oktober 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :juhu: :juhu: sååååååå utrolig morsom lesing!! Tenk hvis vi holder på samtidig da?? :juhu: Nei, nå ble jeg bare såååå glad altså. :) Du får bare sykemelding i forbindelse med egguttak, ca 3-4 dager. Iallefall på klinikken vi er. stoooooooooooore :juhu: :juhu: Tenk om vi hadde blitt gravide samtidig da! Det hadde vært artig det! Leste gjennom den brosjyren fra St.Olav og der sto det at jeg fikk sykemelding opp til en uke.Så får sambo bruke noen feriedager eller noe da.. :juhu: SÅ MORSOMT!!!! Spennende!! Så bra, kiwii!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 25. oktober 2007 Åå,så masse tanker! Tenk hvis jeg ikke blir gravid,hva skal vi gjøre da? Får vondt bare jeg tenker på det. Må tenke positivt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #417 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER POSITIVE TANKER Endret 25. oktober 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #418 Del Skrevet 25. oktober 2007 OMG!! Annie,nå gjorde du meg kjempeglad! Først trodde jeg det var noe galt med siden,men etterhvert skjønte jeg,og ble sittende sånn: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #419 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det var liksom vitsen, men det var jo supert at det faktisk funka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #420 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det var liksom vitsen, men det var jo supert at det faktisk funka! Har sett opptak av prison break sammen med sambo. Nå skal jeg skrive middagsliste og handleliste + at jeg må sjekke kontoene. Da kan jeg gjøre unna helgehandelen rett etter jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå