Gå til innhold

Inneklima

Gjest Gjest_Lassie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lassie_*

:tristbla: Jeg irriterer meg over at det er så kaldt på arbeidsplassen min!! Vi sitter på et meget fancy og hypermoderne felleskontor. Det ligner mest på et romfartssenter og befinner seg på bygget til et stort oljeselskap.

Men inneklimaet er tilpasset datamaskiner og ikke mennesker. Så vi har en særdeles gammel og upassende vifteovn her inne - i tillegg til vinterjakker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

:tristbla: Jeg irriterer meg over at det er så kaldt på arbeidsplassen min!! Vi sitter på et meget fancy og hypermoderne felleskontor. Det ligner mest på et romfartssenter og befinner seg på bygget til et stort oljeselskap.

Men inneklimaet er tilpasset datamaskiner og ikke mennesker. Så vi har en særdeles gammel og upassende vifteovn her inne - i tillegg til vinterjakker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Da har noen ikke gjort jobben sin bra nok. Kan du ikke si i fra om dette anonymt til lokalavisen (de elsker slike saker) eller til ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...