Gjest Cath. Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 Hei... Jeg har et slags "problem". Jeg føler så lite tenning/nytelse ved sex. Jeg kan bli tent av situasjoner, tanker o.l. - og får orgasme med meg selv (selv om det tar lang tid) - men har aldri fått til dette sammen med en gutt. Jeg tenner på menn. På mannskroppen. Men jeg har hittil aldri blitt skikkelig... Hva skal jeg si. Aldri "helt klar". Våt. Kan synes det er "koselig" å ha nærhet, men jeg føler faktisk ikke noe når han er inni meg osv. Føler ikke noe særlig av å bli slikket el. heller. Litt fortvilet situasjon. Dette fører sikkert til at jeg også spenner meg, og det blir enda vanskeligere. Den siste gangen følte jeg meg nesten som en jomfru - vondt og vanskelig. :oops: Det skal legges til at jeg ikke har vært i forhold med noen av disse mennene. Hva er dette for noe? Hva skal jeg gjøre? Jeg er veldig interessert i sex, og liker "opplegget", men når det kommer til stykket, så føler jeg altså ingenting. kommentarer.....? ***cath...*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 hei, tror ikke du har vært skikkelig forelsket jeg. Slapp av og ta det med ro, plutselig blir du forelsket og da er jeg sikker på at alt løser seg fortsett å onaner og bli kjent med kroppen din. Jo bedre du kjenner deg jo lettere har du for å slappe av med andre. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Kan nok være mangel på forspill, og mangel på kontakt dere i mellom. Sex uten forhold KAN være kult, men det kan også være mest mas - kommer an på om dere har full tenning og ikke bare setter i gang uten å kjenne på stemningen først. Fylla hjelper jo heller ikke spesielt på nytelsen (Ingen antydninger her, altså) Men for å nyte det må du være sikker på deg selv, og føle deg verdsatt. Sex uten stemning er gym, og gym er som kjent best når man står i dusjen etterpå dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 Det skal legges til at jeg ikke har vært i forhold med noen av disse mennene. Jeg tror dette er grunnen! Har ingen erfaring med ons, men tror det ville være fryktelig vanskelig for meg å gi meg hen sammen med en jeg ikke kjente og ikke hadde følelser for! For meg henger sex og kjærlighet sammen! Så i et forhold hvor du var trygg på partneren din ville du nok slappe bedre av i situasjonen, og dermed være i stand til å nyte det du holder på med! Har ingen råd å komme med. Men jeg håper det kommer seg så du får gode opplevelser! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå