Gjest indiangranny Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 Hei :D Jeg har en mobil 5210 Nokia,jeg syntes koveret var kjedelig og begynte å bli skitten.Jeg tok min røde nissefaerget neglelakk og malte den.Gubben trodde jeg hadde tørna totalt :o :o Der sparte jeg penger slapp å kjøpe et annet deksel. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. april 2003 #2 Del Skrevet 4. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2003 #3 Del Skrevet 4. april 2003 :o Næmenn, Indianlady; hva har du funnet på nå, da!!! Hvordan blir neglelakken når den begynner å flasse av? Hm... vel, du har vel alltid neglelakkfjerner... Min lille og snertne NOKIA 6510 er gullfarget og sexy; kunne ikke falt meg inn å gjøre noe med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Kjenner en som jobbet på bilverksted, han sprøytemalte den. Ble superfin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. april 2003 #5 Del Skrevet 5. april 2003 Du har ikke gjort det? Tenk om du angrer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. april 2003 #6 Del Skrevet 5. april 2003 ..eller man kan bruke vanlig maling. Men jeg har også en gullfarget 6510 som skal få være slik den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. april 2003 #7 Del Skrevet 5. april 2003 Husker fra en gang i tida da jeg hadde den klompete telefonen Ericcson G628 eller hva den nå het,- den med TYNNE små deksler. Var så lei av det blå vanlige, så jeg farga det med sølvfarget neglelakk Den ble faktisk mega-super-kul Bedre enn den forrige i allefall :D Nå har jeg en flott Nokia 6310i som er fjong i fargen og dessuten ikke bør males :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. april 2003 #8 Del Skrevet 5. april 2003 Vi har en kompis som leverte inn mobildekslet sammen med bilen da den skulle lakkeres. Så fikk han helt lik bil og mobil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 5. april 2003 #9 Del Skrevet 5. april 2003 :o Næmenn, Indianlady; hva har du funnet på nå, da!!! Hvordan blir neglelakken når den begynner å flasse av? Hm... vel, du har vel alltid neglelakkfjerner... Min lille og snertne NOKIA 6510 er gullfarget og sexy; kunne ikke falt meg inn å gjøre noe med den! Hei Væren Time wil show hva som skjer med Nokia,jeg må nok male den om da når den begynner å flasse av.Jeg ønsker meg en som jeg kan sende bilder og ta bilder med innerst inne.Den nokian jeg har er det ikke java så jeg kan laste ned spill en gang. Huffa meg oppfører meg som en unge ikke som en lady nå da. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 5. april 2003 #10 Del Skrevet 5. april 2003 Time wil show hva som skjer med Nokia,jeg må nok male den om da når den begynner å flasse av.Jeg ønsker meg en som jeg kan sende bilder og ta bilder med innerst inne.Den nokian jeg har er det ikke java så jeg kan laste ned spill en gang. Huffa meg oppfører meg som en unge ikke som en lady nå da.] Du må nok male om mobilen din når neglelakken flasser av! Jeg snakket også om den nye kule mobilen som man kan ta bilder med og sende, men så var det en som sa at det kostet kr.5 pr. mld å sende! Jeg tror jeg dropper det! Et annet er jeg har ikke lakka min gamle Nokia 3310 i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. april 2003 #11 Del Skrevet 5. april 2003 Den nokian jeg har er det ikke java så jeg kan laste ned spill en gang.. java er et programmeringsspråk, derfor heter de javaspill. Jeg skal ikke begi meg på vidvanke ut i teknologien, men hvis en mobil har java betyr det at operativsystemet har innebygd en virtuell maskin eller skal vi bare kalle det kompilering, hvor javakoden blir konvertert/oversatt til noe meningsfyllt for operativsystemet på mobilen. Så hvis du går ut i verden og snakker om "jeg har lyst på ny nokia hvor jeg kan kjøre javaspill" så blir du den teknobeiben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. april 2003 #12 Del Skrevet 5. april 2003 ., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #13 Del Skrevet 5. april 2003 Da jeg ble lei mobilen ble den liggende i skapet.... Tok den fram nå for å ringe men fikk meldingen "sperret" ettersom den ikke var brukt på over 15 mnd. La den tilbake i skapet og har ikke sett den siden........... Vet ikke hva som gjør det men jeg hater egentlig å ha mobil med meg, men når jeg må tar jeg med min manns. Men må jo innrømme at den er jo nyttig da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. april 2003 #14 Del Skrevet 5. april 2003 Kjæresten min har spraylakkert både mobil og tastaturet han :D Ikke at det ble spesielt pent, for han var 14 eller noe sånt og elsket fargene knallorange og selvlysende grønn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 9. april 2003 #15 Del Skrevet 9. april 2003 Dekorerte den forrige mobilen min med klistremerker jeg. Ble fint, men har ingen planer om å besudle min nye mobil med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 9. april 2003 #16 Del Skrevet 9. april 2003 Kjæresten min har spraylakkert både mobil og tastaturet han :D Ikke at det ble spesielt pent' date=' for han var 14 eller noe sånt og elsket fargene knallorange og selvlysende grønn :D[/quote'] Ehm... jeg så en på TG 98 med knallorange og selvlysende grønn PC + tastatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå