mysan Skrevet 16. juli 2008 #21 Del Skrevet 16. juli 2008 Det burde vel kanskje heller være: "Den som ikke lenger noen gode motargumenter får, den sørger for å ha det moro." Godt observert, Beast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juli 2008 #22 Del Skrevet 16. juli 2008 Å, joda. søk på Kirk Cameron (den unge) om du vil ha mer: A painting is absolutely and conclusively scientific proof that there must be a paintER. Likewise, creation is absolutely, scientific proof of a creatOR. Han med barten heter Ray Comfort eller noe slikt. Men de opptrer ofte som et dobbeltnummer. Litt som Helan og Halvan eller Cheek og Chong... Jeg skal sjekke det ut fort som mulig, men først skal jeg bare gjøre en ting klart her... Gud sin banan http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...type_banana.jpg Menneskets banan http://chidiet.com/images3/banana1.jpg Jeg syns det er direkte stygt av Jesus å stjæle all æren til disse hardt arbeidene negroide som har jobba i 100vis av år for å perfeksjonere bananen og sørga for at det er mest mulig komfortabelt for meg å spise den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. juli 2008 #23 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg skal sjekke det ut fort som mulig, men først skal jeg bare gjøre en ting klart her... Gud sin banan http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...type_banana.jpg Menneskets banan http://chidiet.com/images3/banana1.jpg Jeg syns det er direkte stygt av Jesus å stjæle all æren til disse hardt arbeidene negroide som har jobba i 100vis av år for å perfeksjonere bananen og sørga for at det er mest mulig komfortabelt for meg å spise den. Åja, de er både kunnskapsløse og historieløse på så mange måter. Og temmelig manipulerende. Disse to glade guttene, har også et prgram som kalles "Way of the Master". Det er en slags konfronterende misjonering på direkten. "Har du noen gang stjålet?" "Det kan vel ha hendt." "Enn løyet? Har du fortalt en løgn noen gang?" "HAr ikke alle det?" "Så du er altså en tyv og en løgner?" "Har du hatt sex med en kvinne utenfor ektekskap?" "Hvem har ikke?" "OG en ekteskapsbryter!" "Har du noen gang misbrukt Guds navn?" "Det kan jeg vel ikke si meg helt fri for heller?" "Da er du en tyv, en løgner, en ekteskapsbryter og en blasfemist! Hvor tror du at du havner når du dør? Himmelen eller helvete?" Og så videre, og så videre. Det er særlig Kirk Cameron som holder på sånn. Jeg tror muligens at hadde jeg blitt praiet av en sånn drittsekk, så måtte vi føye voldelig overfall til min allerede lange liste a av synder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. juli 2008 #24 Del Skrevet 17. juli 2008 Åja, de er både kunnskapsløse og historieløse på så mange måter. Og temmelig manipulerende. Disse to glade guttene, har også et prgram som kalles "Way of the Master". Det er en slags konfronterende misjonering på direkten. "Har du noen gang stjålet?" "Det kan vel ha hendt." "Enn løyet? Har du fortalt en løgn noen gang?" "HAr ikke alle det?" "Så du er altså en tyv og en løgner?" "Har du hatt sex med en kvinne utenfor ektekskap?" "Hvem har ikke?" "OG en ekteskapsbryter!" "Har du noen gang misbrukt Guds navn?" "Det kan jeg vel ikke si meg helt fri for heller?" "Da er du en tyv, en løgner, en ekteskapsbryter og en blasfemist! Hvor tror du at du havner når du dør? Himmelen eller helvete?" Og så videre, og så videre. Det er særlig Kirk Cameron som holder på sånn. Jeg tror muligens at hadde jeg blitt praiet av en sånn drittsekk, så måtte vi føye voldelig overfall til min allerede lange liste a av synder. Det jeg synes er spesielt artig, er at en god del av disse som kaller seg kristne, tar på seg dømmerollen som det da vitterlig står i boken deres at Gud og Gud alene skal ha... Gud alene skal dømme... hvem tror disse menneskene at de er, og tror de at guden deres synes det er greit at de dømmer andre i hytt og pine? Neppe.... "den som selv er skyldfri..." osv osv.... jajamen En annen ting er jo at de faktisk ødelegger for religionen sin og sin gud. Jeg er 100% sikker på at en god del mennesker som kanskje ville søkt gud faller fra på grunn av slike idioter som de to der, og mange andre. De får det jo til å se ut som om man må være idiot for å bli kristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananaFurby Skrevet 17. juli 2008 #25 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis gjedda ikke har endra seg på så mange år, så er det fordi det ikke trengs. Som Bill Bryson skriver, så ser det ut til at livet hadde det ganske travelt med å oppstå, men når det først er i gang så har det ikke lenger hastverk. Vi har mange gamle arter og de er gamle fordi de er så godt tilpasset, så "livet orket ikke å lage nye arter bare for morro" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambassadør. Skrevet 28. september 2008 #26 Del Skrevet 28. september 2008 Annen Enok`s Bok; 11 kap. vers 29: "Havet befalte jeg at det skulle føde sin fisk og alle slags krypdyr som kryper på jorden og alle fugler som flyr" "Da jeg hadde fullendt alt dette befalte jeg min Visdom å skape mennesket." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 29. september 2008 #27 Del Skrevet 29. september 2008 Nok en gang er krøsty tilbake med håpløse innlegg. Jeg mener å huske at du stillte ett lignende spørsmål her for halvannet år siden i en annen tråd. Jeg ga deg svar den gangen og ga deg også linker du kunne lese men det ville du jo selfølgelig ikke. Det er vanskelig å ta deg seriøst krøst når du er så håpløst ulært at selv nevøen min på 14 år kan forklare deg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 29. september 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 29. september 2008 Nok en gang er krøsty tilbake med håpløse innlegg. Jeg mener å huske at du stillte ett lignende spørsmål her for halvannet år siden i en annen tråd. Jeg ga deg svar den gangen og ga deg også linker du kunne lese men det ville du jo selfølgelig ikke. Det er vanskelig å ta deg seriøst krøst når du er så håpløst ulært at selv nevøen min på 14 år kan forklare deg dette. Kanskje du burde få nevøen din til lese for deg også, så ville du få rede på at det ikke er jeg som har tatt opp igjen dette temaet. Det er alltids godt å ha gode nevøer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 30. september 2008 #29 Del Skrevet 30. september 2008 Kanskje du burde få nevøen din til lese for deg også, så ville du få rede på at det ikke er jeg som har tatt opp igjen dette temaet. Nei, men ansvaret for å ha startet denne fantastisk lure tråden slipper du vel ikke unna bare ved å påpeke at den er gammel. Håper du har lært mer om evolusjon siden i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 30. september 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, men ansvaret for å ha startet denne fantastisk lure tråden slipper du vel ikke unna bare ved å påpeke at den er gammel. Håper du har lært mer om evolusjon siden i fjor... Å, har de kommet med nye påfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 30. september 2008 #31 Del Skrevet 30. september 2008 Skal det bety at du fortsatt befinner deg på samme kunnskapsnivå som da du startet denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. september 2008 #32 Del Skrevet 30. september 2008 Skal det bety at du fortsatt befinner deg på samme kunnskapsnivå som da du startet denne tråden? Så lenge han ikke tror på evolusjonen, så er det vel ingen andre alternativ, er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 30. september 2008 #33 Del Skrevet 30. september 2008 Er den manglende kunnskapen om evolusjon basert på ikke-troen på evolusjon eller omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 30. september 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 30. september 2008 Skal det bety at du fortsatt befinner deg på samme kunnskapsnivå som da du startet denne tråden? Og hva med teoretikerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 30. september 2008 #35 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er altså spørsmålet om du fortsatt står for startinnlegget eller om kunnskapene dine om evolusjon har utviklet seg siden da. Skjønner jo at det er et spørsmål du gjerne vil vri deg unna å svare på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 30. september 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er altså spørsmålet om du fortsatt står for startinnlegget eller om kunnskapene dine om evolusjon har utviklet seg siden da. Skjønner jo at det er et spørsmål du gjerne vil vri deg unna å svare på... Problemet ditt er at du ikke har forstått hva jeg mener om denne såkalte evolusjonen. Du forstår, eller iallefall jeg forstår, at det aldri vil kunne legges fram bevis for at denne teorien er sannheten. Og jeg står ved mine tidligere utsagn. At såkalte forskere vingler i sine teorier, det har ingen innvirkning på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 30. september 2008 #37 Del Skrevet 30. september 2008 Beklager, men konseptet evolusjon er bevist og får stadig flere bevis. Det er bare det at du og noen andre luringer nekter å forholde dere til bevisene. Har du for eksempel hørt om antibiotikaresistente bakterier? Tror ikke på dem, gjør du vel? Har det på noe tidspunkt falt deg inn å begynne å forholde deg til virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 30. september 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 30. september 2008 Beklager, men konseptet evolusjon er bevist og får stadig flere bevis. Det er bare det at du og noen andre luringer nekter å forholde dere til bevisene. Har du for eksempel hørt om antibiotikaresistente bakterier? Tror ikke på dem, gjør du vel? Har det på noe tidspunkt falt deg inn å begynne å forholde deg til virkeligheten? Så det er slutt på bevis av mellomledd nå da, og så må en konsentrere seg om bakterier, disse som vi ikke kan se? Ja det er sikkert tryggere på den måten. God fornøyelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #39 Del Skrevet 30. september 2008 Beklager, men konseptet evolusjon er bevist og får stadig flere bevis. Det er bare det at du og noen andre luringer nekter å forholde dere til bevisene. Har du for eksempel hørt om antibiotikaresistente bakterier? Tror ikke på dem, gjør du vel? Har det på noe tidspunkt falt deg inn å begynne å forholde deg til virkeligheten? Nja i teorien er det vel fremdels en teori. Helt bevist vil den ikke bli før vi finner the missing link. Selv om jeg tror at eveulosjnen stemmer så er den fremdels en teori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 30. september 2008 #40 Del Skrevet 30. september 2008 Mellomleddsfikseringen er helt irrelevant, det er funnet så mange mellomledd at det ikke finnes noen tvil om at evolusjon er et faktum. Det manglende mellomleddet er en myte som nå for tiden bare dyrkes i dine kretser, siden dere ikke klarer å komme med bedre argumenter. Så det har altså ikke falt deg inn at når en bakterie blir resistent mot antibiotika, er dette et eksempel på evolusjon. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå