Gå til innhold

Mens vi venter... :D


_Maja_

Anbefalte innlegg

Hei Maja :)

Gratulerer med prøvedagbok. Håper at TR kommer så du kan begynne på ny runde igjen.

Vet hvordan det er å vente på TR. Syns det var så veldig lenge å vente på den denne måneden.

Det med forventninger er så vanskelig. Når jeg testet negativt sist ble jeg virkelig skuffa. Følte at jeg hadde så symptomer.

Helt sjukt.. sikkert for det jeg ønska det så veldig..

Men jeg håper det klaffer for deg snart :klem:

Får følge med på deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maja :goodbye:

Innom og hilser på jeg. Hyggelig å følge litt med på andre som er smått i gang med prøvingen.

Jeg krysser fingrene for positiv test, og for TR på andreplass :jepp:

ha en finfin kveld!

Hei Emma! :)

Takk for hilsen.. Uff nå er jeg kommet så langt ut i denne syklusen at jeg ikke lenger holder tellingen.. Og etter ENNÅ en negativ test, venter jeg nå bare på TR så jeg får begynne på nytt!

Men den lar tydeligvis vente på seg.. :kjefte:

Så du er også i gang med prøving? Koselig med flere i samme situasjon, ja! :jepp: Håper det går kjapt og greit for dere!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maja :)

Gratulerer med prøvedagbok. Håper at TR kommer så du kan begynne på ny runde igjen.

Vet hvordan det er å vente på TR. Syns det var så veldig lenge å vente på den denne måneden.

Det med forventninger er så vanskelig. Når jeg testet negativt sist ble jeg virkelig skuffa. Følte at jeg hadde så symptomer.

Helt sjukt.. sikkert for det jeg ønska det så veldig..

Men jeg håper det klaffer for deg snart :klem:

Får følge med på deg videre.

Heisann Zeena! :vinke:

Ja som sagt håper jeg også TR kommer snart.. Helst i går! :sukk:

Ja i begynnelsen overbeviste jeg også meg selv om at jeg HELT klart hadde symptomer! Hehe.. Rart hva man kan få seg selv til å tro.. :) Hvilken PP er du i da?

Du må ha mye lykke til i alle fall! Stå på og :humpe: i vei.. !

Optimistisk hilsen fra Maja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det leeenge siden jeg har skrevet noe i dagboken min, men det har rett og slett ikke skjedd noe som helst... Før idag... :)

TR har fortsatt ikke vist seg, så igår bestemte jeg meg for at jeg ville ut en tur i helgen. Synes derfor jeg måtte ta en test idag for å være helt sikker før jeg drakk alkohol...

Og nå viste det seg jammen meg TO STREKER!!! :juhu:

Men så ble jeg litt usikker for streken var så svak........ Skal ta en ny test om en liten stund.

Tenk- da satt spiren så fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye. :) Så glad på dine vegne. Godt at TR ikke kom da hehe.. Da fikk du ikke ha denne prøvedagboken så lenge, enda godt det da. Lykke til med svangerskapet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje, Maja! :smilyblomst::danser::hoppe: :juhu:

Så utrulig kjekt for deg at mensen ikkje kom, og at testen var positiv! Litt rart at det gjekk så lang tid før du fekk positiv test, men det gjer ingenting, så lange du er gravid. ;) Håpar du får eit flott svangerskap! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...