Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 Har akkurat sett idol. De synger jammen bra! :D Heier og stemmer på Kurt!!!!!!!!!!!! Kurt synger SINNSYKT bra!!!!!!!!! Noen som er enig? Noen som har andre favoritter..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. april 2003 #2 Del Skrevet 4. april 2003 Heier også på KURT!!! :D :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. april 2003 #3 Del Skrevet 4. april 2003 Sjekk ut her http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Oooo - takk for tipset... Var allerede en kjempetråd om idol... :oops: Hadde egentlig ikke tenkt å starte noen idol-tråd sånn sett... Er bare så imponert over Kurt, ville bare fortelle hele KGverdenen det! Men nå vet dere det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. april 2003 #5 Del Skrevet 4. april 2003 Uffda. Guttungen ba pent om unnskyldning på forhånd, og satte så i en salig ed over at Orjy gikk ut... :evil: Da de satt i sofaen messet han "Linn ut Linn ut Linn ut".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. april 2003 #6 Del Skrevet 4. april 2003 Sier bare en ting :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 4. april 2003 #7 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg synes det var veldig feil at Orji gikk ut før f.eks Tone eller Linn... Men, KURT er den aller beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille blå (uinnlogget) Skrevet 4. april 2003 #8 Del Skrevet 4. april 2003 HURRA Orji gikk ut, det var på tide, etter min mening skulle han aldri ha vært med så langt :D :D HEIA KURT HEIA KURT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. april 2003 #9 Del Skrevet 5. april 2003 HURRA Orji gikk ut, det var på tide, etter min mening skulle han aldri ha vært med så langt :D :D HEIA KURT HEIA KURT I agree!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jossie Skrevet 5. april 2003 #10 Del Skrevet 5. april 2003 Kurt er kjempeflink, men jeg heier på Rebekka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #11 Del Skrevet 5. april 2003 Heier på Kurt! I går syns jeg faktisk Orji sang bedre enn han har gjort noengang der, men hva hjalp det? Men jeg syns nok at Tone eller Linn burde ryki ut for lenge siden. Syns heller ikke hun Rebekka er noe flink..Skjønner jo hverken hva hun sier eller synger, siden hun prater sånn gjennom nesa.. Men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. april 2003 #12 Del Skrevet 5. april 2003 Hørte Kurt for første gang i går jeg, og det er jo skikkelig stjerne over ham! Helt uforstående til at Orji røyk ut før Tone Anette og ei til (husker ikke navnet). L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå