Gjest Kinga Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 Du, herlige damen, hvor er det blitt av deg? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 4. april 2003 #2 Del Skrevet 4. april 2003 Rita var det ja! Henne har jeg tenkt på, men har ikke sett henne på evighet! Også hadde jeg glemt ut hva hun kalte seg, men så kom jeg på det når jeg så dette! Rita.. hvor er du? *God klem til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. april 2003 #3 Del Skrevet 4. april 2003 Hvem er Rita? Husker ikke henne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Om du søker på brukernavn finner du alle innleggene hun har skrevet, Care. Flere av dem er virkelig verdt å lese igjen. Digger den damen, hun er smart, morsom, varm og klok. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. april 2003 #5 Del Skrevet 4. april 2003 Ok, skal søke på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. april 2003 #6 Del Skrevet 4. april 2003 Joda, saklig og ryddig var innleggene hennes. Ikke noen tull der i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. april 2003 #7 Del Skrevet 5. april 2003 savner rita jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #8 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg savner fremdeles denne damen, jeg! Er det ingen som vet hvor hun har gjort av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå