Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt slike tester:

http://www.babyornot.no/product_info.php/c.../products_id/37

Tok en test i dag på morgenurin. I dag er CD38, hadde EL CD 24. (Forrige syklus EL CD 9, mens CD 24). Lutealfasen skal jo være tilnærmet lik lang, så fant ut jeg kunne teste i dag.

Først var det ikke strek, men etter ca. 2 minutter kom det fram en lyserosa svak strek! Har vist testen til mannen min og han ser også streken, og sier at den er rosa. Men, den er svært svak...

Kan dette bety at jeg faktisk er gravid? Har noen andre opplevd å få en slik svak strek med billigtester.... og var du i så fall gravid eller ikke???

Alle svar og innspill mottas med takk :)

Endret av Ella*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått strek på billig test og vært gravid. :)

Skrevet

DEN STEMMER SIKKERT...... OG JEG HADDE TATT EN TEST TIL ........LYKKE TIL I ALLEFALL

Skrevet

veit du, eg kjøpte nokre slike graviditetsteststrimlar frå billitester.dk, og etter ei stund kom der den teste-streken som skal vise at den er ok, og det kom ein kjempelys rosa stres til....veit ikkje kva eg skal tru. ca 4 dagar til ikm.

vi får berre prøve å teste att framover. Eg trur nok eg må ta ein ny imåra tidleg. :)

Kryssar fingrane for oss begge!!!

Skrevet

jeg har hørt at testen er positiv uansett om streken er svak eller sterk... men prøv igjen etter 1-2 dager så er du ihvertfall helt sikker!

lykke til :klemmer:

Skrevet

Hm... Ja, du er ganske tidlig ut med å teste, så om det er en svak strek, er ikke det så rart. Så sjansen for at du er gravid er absolutt tilstede! :)

Skal teste i morgen ja... På morgenurin da også. Vet ikke hvorfor, men jeg tror ikke at det er mulig at jeg kan være gravid. Tror mer på at det er noe galt med testen ;)

Krysser fingrene jeg også :)

Skrevet
Hm... Ja, du er ganske tidlig ut med å teste, så om det er en svak strek, er ikke det så rart. Så sjansen for at du er gravid er absolutt tilstede! :)

Skal teste i morgen ja... På morgenurin da også. Vet ikke hvorfor, men jeg tror ikke at det er mulig at jeg kan være gravid. Tror mer på at det er noe galt med testen ;)

Krysser fingrene jeg også :)

ja, hehe, eg og tenker det var noko galt med testen. uhuuu, dette er spennande!!! Du må oppdatere oss på korleis resultatet blir då, so skal eg gjere det samme. Føler det blir ei laaaang natt!!! :sjenert:

Skrevet

Det skal jeg definitivt gjøre! :) Uansett resultat... Synes det er så spennende når andre forteller hvordan det gikk :hoppe:

Gleder meg til å høre oppdatering fra deg jeg, bjerta!

Ja, det blir en laaang natt... Skulle ønske jeg kunne skru fram klokka litt jeg ;)

Skrevet

En liten oppdatering: Temperaturen sank i dag. Jeg fikk negativ test på morgenurin... (ingen strek å tolke der nei).

Og det kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk... Det burde den, nå når jeg helt sikkert ikke er gravid! Vil bare komme i gang med prøvinga :)

Lykke til da, bjerta :)

Skrevet

Vel, Ella, er nok det samme her i huset. :gråte:

Va verkeleg pissatrengt i 6 tida idag tidleg og va spent som ein unge på julafta når eg pissa i koppen. Og det var samme resultat som igår, berre at denne gongen var eg litt meir realistisk. Den streken som eg ser er nok ikkje nokon strek. Trur den berre syner litt igjennom. Og igår so var eg so forhåpningsfull at eg tolka den som KANSKJE! Men om eg ser på den no, so er der to sterke strekar, men no er det forseint å lese resultat.

So vi får ha betre lykke neste gong,ella! :kose:

Skrevet

En strek er en strek, svak eller ei :) Jeg testet positivt (svak strek) 3 dager før mens, og de påfølgende dagene ble den sterkere og sterkere.

Ella, du skal ikke teste i morgen også, da? Sank tempen mye?

Skrevet

Når jeg ble gravid første gangen testet jeg med en test fra billige tester. Streken ble kjempesvak, så vidt synlig.

Men jeg var gravid.

Hørte med venninna mi, siden jeg var så usikker. Hun bruker også de, hun sa en strek er en strek.

Så merkelig at det ikke syntes i dag...

Skrevet
Når jeg ble gravid første gangen testet jeg med en test fra billige tester. Streken ble kjempesvak, så vidt synlig.

Men jeg var gravid.

Hørte med venninna mi, siden jeg var så usikker. Hun bruker også de, hun sa en strek er en strek.

Så merkelig at det ikke syntes i dag...

Men altså, eg for min del måtte verkeleg konsentrere meg for å sjå den. Kan jo vere fuktigheta som lyser litt opp den streken som skal komme om ein er gravid?!

Skrevet

Jeg også måtte det. Mannen mente at det ikke var noen strek.

Men de fleste sier en strek er en strek, og det stemte i hvert fall for oss.

Skrevet

Takk for innspill alle sammen!

Bjerta, så synd hvis du ikke er gravid. Skjønner ikke helt hva du mener med at streken egentlig ikke er en strek allikevel da.

Vet at det ikke gjelder, men når jeg ser på testen fra i formiddag, så er det en strek der også nå... Men, enda svakere enn den i går.

Tok en nå nettopp, og det er en svak strek der!! Vi ser den begge to... Den er svært svak, men bredere enn den på de forrige testene... Lyserosa, ikke grå - så da er det ikke en skyggestrek, eller?

Har ikke fått mensen ennå, selv om jeg var sikker på at den skulle komme i formiddag.

Her er kurven min:

http://www.fertilityfriend.com/home/1bbd00

Jeg begynner å gire meg opp litt nå.... Dette er litt for spennende... Skulle ønske jeg fikk en tydelig strek, eller mensen...

Skrevet

Hihi.... Må innrømme noe... Jeg fikk mannen min til å tisse på den siste testen jeg har igjen... Ikke antydning til strek i det hele tatt, ingen skygge eller noe. Da vet jeg i hvert fall at streken ikke kommer opp uansett hva som har fuktet testen.

Det er definitivt en svak rosa strek der....På min siste test altså :)

Jeg ville gitt utrolig mye for å ha en CB digital akkurat nå!!!

Utrolig spennende, merker håpet stiger nå! :hoppe::hoppe:

Samtidig kjennes det ut som mensen er på vei.. Men det kan vel også være et graviditetssymptom...?

Skrevet

Hei!

Jeg testet også i morges på en billigtest. Det var også en svak lyserosa strek...... Da tenkte jeg at den var negativ, men jeg har enda ikke fått mensen..... Jeg har veldig stabil mens og nå er den 2 dager forsinket :jepp:

Siden det er flere her som mener at en strek er en strek så MÅ jeg teste igjen i morgen...

:klemmer:

Skrevet
Takk for innspill alle sammen!

Bjerta, så synd hvis du ikke er gravid. Skjønner ikke helt hva du mener med at streken egentlig ikke er en strek allikevel da.

Hehe, det eg meinar er at streken er så svak at eg tenker at den viser slik når den blir fuktig, uten at det treng å bety noko. MEn eg skal ta ein ny test om nokre dagar, so får vi sjå! :) kan jo ikkje gje opp enno. Kjenner eit slik trykk rett over skambeinet og eg har ikkje hatt det slik før når eg har slutta på pilla.

Du får skrive korleis det går med deg då, Ella. Blir jo litt nysgjerrig veit du :klemmer:

Skrevet
Hihi.... Må innrømme noe... Jeg fikk mannen min til å tisse på den siste testen jeg har igjen... Ikke antydning til strek i det hele tatt, ingen skygge eller noe. Da vet jeg i hvert fall at streken ikke kommer opp uansett hva som har fuktet testen.

Det er definitivt en svak rosa strek der....På min siste test altså :)

Jeg ville gitt utrolig mye for å ha en CB digital akkurat nå!!!

Utrolig spennende, merker håpet stiger nå! :hoppe::hoppe:

Samtidig kjennes det ut som mensen er på vei.. Men det kan vel også være et graviditetssymptom...?

Herregud :Nikke: ditta e spennande du!!!!

Skrevet

Hei igjen Bjerta!

Det var det jeg også tenkte, derfor mannen måtte til pers! :) Der er det ingenting som skinner gjennom...

Men er streken din blå/rosa...? Eller er den grå? Stor forskjell på det...

Du må teste igjen du også ja :) Har brukt opp mine jeg nå, så om mensen ikke har kommet i morgen, så skal jeg se om det finnes CB digital på dette stedet...

Gjest som har testet: Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...