Lykkeliten Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg fikk akkurat en telefon fra en venninne som prøver å få tak i en spesiell leppepomade (hun har problemer med huden på leppene). Er det noen som vet hvor denne selges? (Eventuelt hvem som er leverandør)?. Jeg tenkte umiddelbart at kanskje noen i forumet vet hvilken hun mener? Den er visstnok hvit, med en rød ring i midten (selve pomaden). Et søk på Internett ga ingen resultater. Vet du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2003 #2 Del Skrevet 4. april 2003 Tror jeg kjøpte min på Cubus.... Jo, det var på Cubus - helt sikkert *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 4. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2003 Jippi, raskt svar - tusen takk! :D Skal formidle det videre så er det nok noen som blir glad for at du reddet helgen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Jepp! Cubus har den. Latterlig billig, og strålende for såre lepper. *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 4. april 2003 #5 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg bruker også denne i blandt....her jeg bor selges den også på Vita-butikkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 4. april 2003 #6 Del Skrevet 4. april 2003 De selges på Vita her i Oslo. Selv er jeg mye mer fornøyd med Savex leppepomade, den selges også på Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. april 2003 #7 Del Skrevet 4. april 2003 Apotek selger den også, men kanskje lettere å få tak i på Cubus...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 7. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 7. april 2003 Selv er jeg mye mer fornøyd med Savex leppepomade' date=' den selges også på Vita.[/quote'] Takk for flere svar! Skal også tipse henne om Savex, tror hun er interessert i å prøve det som finnes av slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå