Gjest Roche Skrevet 1. juli 2009 #41 Skrevet 1. juli 2009 Hei! Er misbruker av tunge beroligende midler slik som Rivotril 2 mg(Lang halveringstid), 700 stk siden slutten av mars(Misbruk). Rivotril er det mestt potente benzodiazepinet(Faktisk det sterkeste du kan få av lege ut i fra ett skjema jeg skrev ut i fra nett),slik att 10 mg valium tilsvarer 0.5 mg rivotril og i mange land gies det kun som antiepileptika på grunn av den store effekten. Ruset meg på ca 1-2 2mg Rivotril pr døgn i begynnelsen for ca fem år siden. Har også fått de sterkeste Sobril 25 mg foreskrevet 3x pr døgn slik som Rivotril var ment til og brukes. Har epilepsi og har hendt att jeg har gått en tur og så fått anfall blitt hentet av ambulanse og våknet på sykehuset litt forfjamset. Jeg bruker som regel en time på å hente meg inn etter anfall, husker ikke hva som skjedde før eller etter jeg har hatt kraftige anfall. Nå har sykehuset skrevet ut en epikrise i fjor juli "liksom". Har selv fått med meg papirer fra epikrisene jeg har vært på før. Blir meget suicidal av og trappe rett av Rivotril og får masse anfall. Sykehuset sier jeg har forfalsket en epikrise pga att de ikke viste att jeg var rusmisbruker da jeg ble satt på Sobril og Rivotril. Skjønner ikke att et sykehus kan gjøre slike ting. Så nå har jeg igjen 4 Rivotril 2mg og 12 Sobril 25 mg. Trapp meg ned fikk jeg gjøre selv sa lege. Vurderer å flytte i fra norge pga det ELENDIGE helsevesenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå