Tamara Skrevet 4. april 2003 #21 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg håper virkelig ikke Bush er valgt av Gud. Er det tilfelle, så må jeg ta meg en laaang og alvorlig prat med Skaperen ved første anledning. At Gud er allmektig, det mener jeg bestemt. At det dermed betyr at han har ansvar for alt, det er jeg ikke enig i. Tror man på Gud, så tror man vel også på at Gud ga menneskene fri vilje. Vi bestemmer selv hva vi ønsker å gjøre. Gud ønsker at vi skal følge hans bud, men han tvinger ingen. Han KAN ta all makt, men han gjør det ikke, fordi vi har fått en fri vilje. Forøvrig: Bush er IKKE helt i vater, etter min mening. Mannen virker som han er direkte mos ihodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. april 2003 #22 Del Skrevet 4. april 2003 Helt utrolig han mannen der asså!! Snakk om å se verden i svart-hvitt. Men det rimer jo bra med "med oss eller mot oss tankegangen", det skal han ha ros for Det jeg synes er rart, er at USA er en av de mest sekulariserte statene i verden mht religion og stat. Plenty av rettssaker på området. Og enda så var det krise når JFK ble valgt pga han var "bare" katolikk. Valgforskere sier at per i dag er det helt urimelig å tro at en ateist, buddist eller annet troende enn kristen person kan bli president. Gleder meg til å betale noen 100 mill av skattepengene mine for sikkerhetstiltak når han kommer hit for 16 timer.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 4. april 2003 #23 Del Skrevet 4. april 2003 Bush valgt av Gud? Hmmm... var det ikke omvendt? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #24 Del Skrevet 4. april 2003 dorian det som er så tragisk oppi dette, er jo at det faktisk er dette vår alles kjære Bush handler ut ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2003 #25 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er så drittlei hele Bush. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå