Gå til innhold

Hvilke plager har du?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, litt artig tråd ;)

Plages egentlig ikke så veldig mye, men har da noen plager jeg også...:

- rødmer lett (men det skjules effektivt med sminke)

- blir på gråten når jeg er veldig sint (plagsomt altså!!Føler ikke jeg får snakket skikkelig for meg)

- "angst" for døden og dødsfall blant de jeg er glad i

- ofte oppblåst og vondt i magen

- tynt hår etter årevis med bleking og farging..

Tja..:) Vil få med like mange positive sider også jeg, så det ikke blir så negativt alt..;) Hehe..

- intelligent

- snill og omsorgsfull

- langt fra falsk

- lærer veldig fort

- velproposjonert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-umulig mage, masse luft, hard en dag og løs dagen etter

- oppblåst mage grunnet over, forsøker å trene den for å flate den ut, men det hjelper ikke så mye

- ridelår, til tross for at jeg er tynn

- uren hud i ansiktet

- eksem

- depimert

- dårlig syn

- lese og skrivenansker

- vanskelig med å holde søvnmønsteret siden jeg er veldig B-menneske, som leder til mye kaffi og da er vi tilbake til punkt 1 igjen.

HUff, dette så mye ut, men jeg tror alle har noen form for "plager", det er vel hvor mye vi velger å vektlegge disse som er av betydning. (noe jeg desverre gjør en del nå siden jeg er depimert, fyfy, men forsøker å bedre FC921Fmeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...