Gjest s0l Skrevet 27. september 2007 #21 Skrevet 27. september 2007 Hehe, litt artig tråd Plages egentlig ikke så veldig mye, men har da noen plager jeg også...: - rødmer lett (men det skjules effektivt med sminke) - blir på gråten når jeg er veldig sint (plagsomt altså!!Føler ikke jeg får snakket skikkelig for meg) - "angst" for døden og dødsfall blant de jeg er glad i - ofte oppblåst og vondt i magen - tynt hår etter årevis med bleking og farging.. Tja.. Vil få med like mange positive sider også jeg, så det ikke blir så negativt alt.. Hehe.. - intelligent - snill og omsorgsfull - langt fra falsk - lærer veldig fort - velproposjonert
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #22 Skrevet 27. september 2007 -umulig mage, masse luft, hard en dag og løs dagen etter - oppblåst mage grunnet over, forsøker å trene den for å flate den ut, men det hjelper ikke så mye - ridelår, til tross for at jeg er tynn - uren hud i ansiktet - eksem - depimert - dårlig syn - lese og skrivenansker - vanskelig med å holde søvnmønsteret siden jeg er veldig B-menneske, som leder til mye kaffi og da er vi tilbake til punkt 1 igjen. HUff, dette så mye ut, men jeg tror alle har noen form for "plager", det er vel hvor mye vi velger å vektlegge disse som er av betydning. (noe jeg desverre gjør en del nå siden jeg er depimert, fyfy, men forsøker å bedre FC921Fmeg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå