Gjest uslepen diamant Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg er ganske enkelt nysgjerrig på hvilke (hemmelige?) plager andre har, og lurer på om jeg har fler enn normalt. Mine plager: - slightly overvektig - hengepupper - "flate" brystvorter - store porer i ansiktet - rødlig ansiktshud - vond lukt nedentil - kronisk eksem på kjønnsleppene - hemorroider - tynt hår - merkelig fasong på fingerneglene Vel, det var det. Synes selv jeg er litt vel "uslepen".
Gjest StockDama Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg rødmer lett...heldigvis sees det nesten ikke med sminke på =D
gatebil Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 for en negativ tråd! Er syk på andre uken, det er min plage. Ellers så tenker jeg ikke over plager. Litt skavanker og vondter har vel alle. Man skal jo kjenne at man lever.
wishingitwas Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Denne tråden ville falt i smak hos venninnegjengen til bestemor. Er ikke egentlig plaga med noe for øyeblikket.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Tja, om du skal ta utognspunkt i slikt som du nevner så har jeg: - litt overvektig - hengepupper - tynt hår - strekkmerker i ekstram grad - litt uren hud - hårvekst over alt (må barbere ansiktet for å ikke få reaksjoner fra “barn og fulle folk” ) Men det som er i nærheten av å være ille er vel stort sett bare dette: - ryggsmerter - sterke smerter i underlivet når stresset blir verre enn vanlig - totalt utslitt og gråter daglig - ødelagt søvnmønster Så alt i alt så kunne det vært verre, men håper stresset roser seg med det første
Miel Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Har vel knapt noen som er verdt å nevne... Jeg rødmer også lett, og så får jeg en kvise i ny og ne, men jeg har aldri tenkt på det som "plager". Uten p-piller har jeg ekstreme menssmerter, men nå har jeg vært kvitt dem i mange år.
Nabodama Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Vondt i korsryggen, så og si bestandig, men det lever jeg fint med Nakkesmerter, de er verre, men mer sjelden Utseendemessig står det bra til, fornøyd med det meste, med unntak av noen sprengte blodkar i kinnene (som lett skjules med sminke).
Gjest Pax Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 - RSL (restles legs syndrome) - Angst (nå og da) - Depresjon (nå og da) - Astma og allergi - Hirsprung syndrom (deler av tarmen er lam) - Perisiøs anemi (må få b12 direkte spørytet inn i blodet, tarmene klarer ikke å oppta det) Men jeg føler meg ganske fin, egentlig
Solskinnsbolla Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Du verden, skal si jeg følte meg perfekt når jeg leste denne tråden, selv om jeg også har noen "men" her og der.... men man skal generelt være forsiktig med å "diagnostisere" seg selv - og om man har noen plager, så må man allikevel forkusere på det som er bra, ellers blir plagene hele livet ditt!- vel, nok moralpreken, nå som jeg skal lage min egen liste: candida (i ny og ne) jernmangel(i ny og ne) ukentlige smerter/ubehag i nakke og skuldre ukentlig hodepine stiv i leggene følsomt blodsukker (dette er vel mer medisinske plager...) god bedring, alle hold ut
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 -Har vondt i magen en gang i blant på grunn av luftsmerter -Uren hud på ryggen -Svarte prikker på nesen -Uønsket hårvekst i ansiktet, som jeg fjerner med voksstrips -Rart hårfeste. Har litt viker samtidig som jeg har for mye hår i nakken. -For mye hår på lårene og rundt bikiniområdet
mysan Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Heisann - har ikke tenkt på disse tingene som "plager" før jeg leste her... Grusomme menssmerter innimellom fryktelig tynt hår tendenser til flassing i ansiktet over bryn og neserot blir fort sliten i korsryggen og det hender jeg våkner med vondt et kne som innimellom krangler i nedoverbakker begynner å bli langsynt på mine gamle dager en smule blodmangel
Gjest Borghild Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Depresjon Kvalme som følge av lykkepiller Svimmel og slapp ofte Mye vondt i hodet Ikke 100% fornøyd med meg selv men ellers grei.
Saeria Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Litt økt svai i korsryggen Seborreisk eksem Fet hudtype og acne på rygg Sliter også litt med sovemønsteret Men jeg har det i grunnen ganske greit.
Abraxas Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Wildy Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Jeg har det egentlig ganske så bra, bare litt småplager som herpet kne som er overmodent for operasjon, knakende hofter, rygg som ikke bestandig er glad i å løfte tungt og tidvis smerter under mens. Skavansker utseendemessig må være strekkmerker på magen, men de har bleket så mye at jeg knapt tenker på det lengre. En god prosjon arr har jeg også, etter diverse skader og ulykker. Men det skal da vises på en kropp at man har levd og ikke sittet til pynt, så arrene mine anser jeg egentlig som trofeer.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Vel, det er synd å si det, men det er godt å høre at andre plagest også og ikke bare meg. vel her kommer mine plager: - Kronisk stiv nakke ( til tider klarer jeg ikke å løfte hodet engang) - Serdeles dårlig hukommelse - Ganske så heisen vekst rundt bikini området (hvis jeg lar det gro til) - Dårlige knær - Skeiv rygg som årsaker smerter - Senebetennelse i skulder og handledd - periodevis hissig hodepine - Serdeles kraftige menssmerter - Litt overchubby - Liten selvtillit - Dårligt syn - Veldig B menneske, sliter virkelig med å komme meg opp om morgenen. Vel dette var noen av mine plager, Har så å si kondømnert denne skrotten for lengst Jeg ser jo nå at det kan virke som om jeg er hypokonder, men det er nok ikke tilfelle. Stay warm, make love!![/color] :love:
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 Jeg plages egentlig ikke av noe ved verken min fysiske eller mentale helse. Har riktignok kreft akkurat nå men det er jo også noe man lærer å leve med
Gjest Bris Skrevet 27. september 2007 #20 Skrevet 27. september 2007 Her var det masse plager gitt.. Noen av mine: -Stiv nakke, skuldre. -Betennelser i fingre, håndledd. -Vann i knærne til tider. -Kjeve som låser seg. (Jeg har leddgikt) -Migrene. -Støvallergi. -Søvnproblemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå