Gå til innhold

Hvilke plager har du?


Fremhevede innlegg

Gjest uslepen diamant
Skrevet

Jeg er ganske enkelt nysgjerrig på hvilke (hemmelige?) plager andre har, og lurer på om jeg har fler enn normalt.

Mine plager:

- slightly overvektig

- hengepupper

- "flate" brystvorter

- store porer i ansiktet

- rødlig ansiktshud

- vond lukt nedentil

- kronisk eksem på kjønnsleppene

- hemorroider

- tynt hår

- merkelig fasong på fingerneglene

Vel, det var det.

Synes selv jeg er litt vel "uslepen". ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Jeg rødmer lett...heldigvis sees det nesten ikke med sminke på =D

Skrevet

for en negativ tråd!

Er syk på andre uken, det er min plage. Ellers så tenker jeg ikke over plager. Litt skavanker og vondter har vel alle. Man skal jo kjenne at man lever.

Skrevet

:ler: Denne tråden ville falt i smak hos venninnegjengen til bestemor.

Er ikke egentlig plaga med noe for øyeblikket.

Skrevet

Tja, om du skal ta utognspunkt i slikt som du nevner så har jeg:

- litt overvektig

- hengepupper

- tynt hår

- strekkmerker i ekstram grad

- litt uren hud

- hårvekst over alt (må barbere ansiktet for å ikke få reaksjoner fra “barn og fulle folk” :ler: )

Men det som er i nærheten av å være ille er vel stort sett bare dette:

- ryggsmerter

- sterke smerter i underlivet når stresset blir verre enn vanlig

- totalt utslitt og gråter daglig

- ødelagt søvnmønster

Så alt i alt så kunne det vært verre, men håper stresset roser seg med det første :)

Skrevet

Har vel knapt noen som er verdt å nevne... Jeg rødmer også lett, og så får jeg en kvise i ny og ne, men jeg har aldri tenkt på det som "plager". Uten p-piller har jeg ekstreme menssmerter, men nå har jeg vært kvitt dem i mange år.

Skrevet

Vondt i korsryggen, så og si bestandig, men det lever jeg fint med

Nakkesmerter, de er verre, men mer sjelden

Utseendemessig står det bra til, fornøyd med det meste, med unntak av noen sprengte blodkar i kinnene (som lett skjules med sminke).

Skrevet

- RSL (restles legs syndrome)

- Angst (nå og da)

- Depresjon (nå og da)

- Astma og allergi

- Hirsprung syndrom (deler av tarmen er lam)

- Perisiøs anemi (må få b12 direkte spørytet inn i blodet, tarmene klarer ikke å oppta det)

Men jeg føler meg ganske fin, egentlig :)

Skrevet

Du verden, skal si jeg følte meg perfekt når jeg leste denne tråden, selv om jeg også har noen "men" her og der....

men man skal generelt være forsiktig med å "diagnostisere" seg selv - og om man har noen plager, så må man allikevel forkusere på det som er bra, ellers blir plagene hele livet ditt!- vel, nok moralpreken, nå som jeg skal lage min egen liste:

candida (i ny og ne)

jernmangel(i ny og ne)

ukentlige smerter/ubehag i nakke og skuldre

ukentlig hodepine

stiv i leggene

følsomt blodsukker

(dette er vel mer medisinske plager...)

god bedring, alle :fnise: hold ut :popcorn:

Skrevet

-Har vondt i magen en gang i blant på grunn av luftsmerter

-Uren hud på ryggen

-Svarte prikker på nesen

-Uønsket hårvekst i ansiktet, som jeg fjerner med voksstrips

-Rart hårfeste. Har litt viker samtidig som jeg har for mye hår i nakken.

-For mye hår på lårene og rundt bikiniområdet

Skrevet

Heisann - har ikke tenkt på disse tingene som "plager" før jeg leste her...

Grusomme menssmerter innimellom

fryktelig tynt hår

tendenser til flassing i ansiktet over bryn og neserot

blir fort sliten i korsryggen og det hender jeg våkner med vondt

et kne som innimellom krangler i nedoverbakker

begynner å bli langsynt på mine gamle dager

en smule blodmangel

Skrevet

Depresjon

Kvalme som følge av lykkepiller

Svimmel og slapp ofte

Mye vondt i hodet

Ikke 100% fornøyd med meg selv men ellers grei.

Skrevet

Litt økt svai i korsryggen

Seborreisk eksem

Fet hudtype og acne på rygg

Sliter også litt med sovemønsteret

Men jeg har det i grunnen ganske greit. :)

Skrevet

Jeg har det egentlig ganske så bra, bare litt småplager som herpet kne som er overmodent for operasjon, knakende hofter, rygg som ikke bestandig er glad i å løfte tungt og tidvis smerter under mens.

Skavansker utseendemessig må være strekkmerker på magen, men de har bleket så mye at jeg knapt tenker på det lengre. En god prosjon arr har jeg også, etter diverse skader og ulykker. Men det skal da vises på en kropp at man har levd og ikke sittet til pynt, så arrene mine anser jeg egentlig som trofeer.

Skrevet

Vel, det er synd å si det, men det er godt å høre at andre plagest også og ikke bare meg.

vel her kommer mine plager:

- Kronisk stiv nakke ( til tider klarer jeg ikke å løfte hodet engang)

- Serdeles dårlig hukommelse

- Ganske så heisen vekst rundt bikini området (hvis jeg lar det gro til)

- Dårlige knær

- Skeiv rygg som årsaker smerter

- Senebetennelse i skulder og handledd

- periodevis hissig hodepine

- Serdeles kraftige menssmerter

- Litt overchubby

- Liten selvtillit

- Dårligt syn

- Veldig B menneske, sliter virkelig med å komme meg opp om morgenen.

Vel dette var noen av mine plager,

Har så å si kondømnert denne skrotten for lengst :erter:

Jeg ser jo nå at det kan virke som om jeg er hypokonder, men det er nok ikke tilfelle.

Stay warm, make love!![/color] :love:

Skrevet

Jeg plages egentlig ikke av noe ved verken min fysiske eller mentale helse. Har riktignok kreft akkurat nå men det er jo også noe man lærer å leve med ;)

Skrevet

Her var det masse plager gitt.. Noen av mine:

-Stiv nakke, skuldre.

-Betennelser i fingre, håndledd.

-Vann i knærne til tider.

-Kjeve som låser seg.

(Jeg har leddgikt)

-Migrene.

-Støvallergi.

-Søvnproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...