Lilywhite Skrevet 24. september 2007 #1 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg og en venninne snakker om å dra på julegaveshopping til utlandet hvis vi finner rimelige flybilletter. Steder som vi tenker på er: Køben (vært der 5 ganger før, men bare ELSKER den byen) London (veldig bra shoppingmuligheter, men har vært der 4 ganger før, så vet ikke om jeg er sånn kjempelysten på å dra der en gang til akkurat nå...) Edinburgh (ikke vært, men fikk anbefalt) Dublin (ikke vært, men har en kompis som bor der, og kunne da slått 2 fluer i en smekk ) Andre steder som kan anbefales og hvor flyreisen ikke er så altfor dyr? Vi er studenter, så vi drar nok ikke hvis flyreisen kommer på over 1500 per pers tur/retur... Det er jo en fordel om prisnivået er litt lavere enn i Norge også, men ikke et must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. september 2007 #2 Del Skrevet 24. september 2007 Hva med Budapest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. september 2007 #3 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Vil anbefale Tallinn jeg. Kort og billig flytur og ekstremt billig shopping :-D Endret 24. september 2007 av Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2007 Takk for tips, men ser ut til at det blir Berlin, 1000 kr med fly tur retur og forholdsvis billig overnatting...prisnivået er vel ca samme som det norske, men er UFATTELIG mye shoppingmuligheter der!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå