Demonio Skrevet 23. september 2007 #1 Del Skrevet 23. september 2007 Fikk så mange ideer når jeg satt her inne. Gleder meg allerede til jul, skumle saker, jeg kommer jo til å være lei av jul før vi er kommet til november Jeg så noen snakke om gavekurver? Hvor får dere kjøpt noen slike kurver, som er fine, men rimelige? (tips til eksakte kurver på en butikk liksom) Det jeg tenkte var å kjøpe noen slike kurver, og putte dill-dall oppi: -sminke -ansiktsmasker -hjemmelaget snop -brev hvor det står noe personlig(hehe..) -fotoramme med bilde av oss inni -snop(hjertesjokolade f.eks) Haddet det vært utrolig teit, å gi til venninder(veldig gode:P)? Noen bedre ting og gå f.eks? (jeg eier ikke ikke fantasi til julegaver) Har ikke så masse penger til overs egentlig, til julegaver:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. september 2007 #2 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave. Kan desverre ikke komme med noen tips når det gjelder kjøp av kurv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demonio Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave. Kan desverre ikke komme med noen tips når det gjelder kjøp av kurv.. Helt sikker? okei:) Da var det kanskje ikke helt tåpeligt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. september 2007 #4 Del Skrevet 23. september 2007 Helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demonio Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 23. september 2007 Helt sikker Hehe.. Okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 23. september 2007 #6 Del Skrevet 23. september 2007 Syne det virker som du har ganske god fantasi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 23. september 2007 #7 Del Skrevet 23. september 2007 I denne tråden står det litt om både selve kurvene og hva som kan være oppi, samt mange andre gode forslag til hjemmelagde julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demonio Skrevet 23. september 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 23. september 2007 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #9 Del Skrevet 24. september 2007 hmm, jeg vet ikke hva dere andre tenker om dette, men jeg har i alle fall sett på en el kurver på loppemarkeder i helgen, i oslo området er det jo loppemarkeds sesong nå, og kurvene koster nestene ingenting kanskje 10 kr stk, da kan man heller bruke pengene på det som er oppi.... og kurvene er jo akkurat like fine..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. september 2007 #10 Del Skrevet 24. september 2007 Unnskyld meg - hva legger dere i begrepet "rimelig gave"? Selv om man får kurven til kr 10 skal det da godt gjøres å få denne gaven under 200 kr og i så fall vil jeg gjerne ha en pris- og butikkliste på dette? Gaver OVER kr 200 kommer ikke i kategorien "rimelig" for mitt vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 24. september 2007 #11 Del Skrevet 24. september 2007 Unnskyld meg - hva legger dere i begrepet "rimelig gave"? Selv om man får kurven til kr 10 skal det da godt gjøres å få denne gaven under 200 kr og i så fall vil jeg gjerne ha en pris- og butikkliste på dette? Gaver OVER kr 200 kommer ikke i kategorien "rimelig" for mitt vedkommende. Nei, jeg tror å fylle en kurv med hjemmelagede ting uansett blir mye dyrere enn 200 kr. Min plan i år er å gi bort slike kurver (skal inneholde hjemmelagede lys, såper, godterier, kjeks, marmelade osv) og dette blir nok langt dyrere enn kr 200 pr stk Om du vil lage billigere gaver, tror jeg heller du må gi EN gave istedet for flere små i en kurv. Bare å strikke et sjal med det garnet jeg vanligvis bruker koster jo nærmere 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. september 2007 #12 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, jeg tror å fylle en kurv med hjemmelagede ting uansett blir mye dyrere enn 200 kr. Min plan i år er å gi bort slike kurver (skal inneholde hjemmelagede lys, såper, godterier, kjeks, marmelade osv) og dette blir nok langt dyrere enn kr 200 pr stk Om du vil lage billigere gaver, tror jeg heller du må gi EN gave istedet for flere små i en kurv. Bare å strikke et sjal med det garnet jeg vanligvis bruker koster jo nærmere 100 kr. Jeg så i ettertid at det ikke var en tråd for rimelige gaver men en jakt på rimelige kurver. Stooooor forskjell ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demonio Skrevet 24. september 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 24. september 2007 Dere har nok rett med at det blir nok ikke så veldig rimeligt, men men.. Får starte på de nå, slik at det blir spredd over noen mndr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå