Gå til innhold

Skal vi danse.

Gjest Elastica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så er finalen nesten ferdig. Og Mona leder etter dommerstemmene. Håper det blir sånn etter avstemminga også. Har stemt på henne selv.

GO MONA.

Enig! Heia Mona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest graceland

Akkurat det med showfaktoren, synes jeg er minuset med Tshawe. Det blir for mye. Synes han er fryktelig, fryktelig slitsom. Han er flink, men jeg har ikke helt sansen for at han skal ha oppmerksomhet absolutt hele tiden.

Mona var mye bedre enn han i dag, så jeg er skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med showfaktoren, synes jeg er minuset med Tshawe. Det blir for mye. Synes han er fryktelig, fryktelig slitsom. Han er flink, men jeg har ikke helt sansen for at han skal ha oppmerksomhet absolutt hele tiden.

Mona var mye bedre enn han i dag, så jeg er skuffet.

Tshave har jo brukt "Skal vi danse" for det det var verdt og skapt masse oppmerksomhet omkring seg selv og Madcon. Jeg blir veldig overrasket hvis det ikke har vært planen hans hele veien.

Men jeg syntes Mona hadde fortjent å vinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm Mona er så vakker. Jeg hadde blitt lesbisk på flekken om hun hadde villet ha meg ...sukk...

Jeg synes hun ser seriøst anorektisk ut. Etter at hun ble med på Skal vi danse så har hun blitt SYKELIG tynn. Håper at hun får litt mer kjøtt på beina nå som konkurransen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tshave har jo brukt "Skal vi danse" for det det var verdt og skapt masse oppmerksomhet omkring seg selv og Madcon. Jeg blir veldig overrasket hvis det ikke har vært planen hans hele veien.

...Og så? Det gjelder da vel for alle som er der! Det er godt kjent at markedsverdien til kjendisene øker kraftig som følge av deltakelse i programmet. Morsomt hvordan du bare kritiserer ham for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes begge var verdige vinnere på finalen, Mona var bedre akkurat på finaledagen og det syntes godt at hun hadde jobbet hardt den siste uka.

Tshawe har vært generellt bedre igjennom hele serien, og bortsett fra akkurat finalen (der han visst hadde vært syk mye av siste uka), så synes jeg han har vært flinkere en Mona både i dans og show.

Begge var flotte og har vært det gjennom hele serien uansett, så jeg stemte ikke, rett og slett fordi det var helt greit uansett hvem av dem som vant, begge ville vært vel fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg synes de var god på hver sin måte. Jeg hadde tårer i øynene etter Mona sin showdans. Det var bare nydelig.

Jeg har holdt med Tschawe hele tiden og syntes han vant fortjent. Men begge de to kunne like godt gått av med seieren for de var virkelig begge i en klasse for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...