Gjest Gjest_Britt_* Skrevet 4. november 2007 #121 Del Skrevet 4. november 2007 Også uenig.. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt skal ha noen som synger i det hele tatt. Jeg digger at det endelig er et tv-show med live sang og musikk, og jeg synes dem er dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #122 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg digger at det endelig er et tv-show med live sang og musikk, og jeg synes dem er dritbra! ENIG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mmmmmmmm Skrevet 10. november 2007 #123 Del Skrevet 10. november 2007 Nok en gang bra sang! Gutten som sang Fascination er helt fantastisk, kan denne bestilles for å synge i mitt bryllup? Trist at Finken gikk ut i dag, men det står jo uansett mellom Mona og Tshawe i finalen, så en av Finken eller Dag Otto måtte jo nødvendigvis ut i dag........ Skal bli spennende og følge de to siste programmene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 10. november 2007 #124 Del Skrevet 10. november 2007 Tror det blir Dag Otto som går ut neste gang Men jeg håper at det blir Tschawe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #125 Del Skrevet 11. november 2007 Men jeg håper at det blir Tschawe. Hvorfor det? Han er jo den klart beste danseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. november 2007 #126 Del Skrevet 11. november 2007 Tror det blir Dag Otto som går ut neste gang Men jeg håper at det blir Tschawe. Synes du virkelig Dag Otto ser ut som en bedre danser en Tschawe? *klør seg i hodet* Vel, jeg er helt klart for Tschawe som vinner av konkurransen, han fikser alle stilartene og gjør det gjennomført. Uansett hva man synes om ham ellers, så er han den beste danseren der og han er flinkest til å både danse og underholde, og det er det de er ute etter er det ikke? Jeg personlig synes han er festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. november 2007 #127 Del Skrevet 11. november 2007 Syntes ikke han er festlig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. november 2007 #128 Del Skrevet 11. november 2007 Syntes ikke han er festlig i det hele tatt. og det er jo helt fair å ikke synes, men synes du at Dag otto er flinkere på dansegulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. november 2007 #129 Del Skrevet 11. november 2007 jeg syntes dag otto er god. når du tenker på at han ikke har erfaring fra det tidligere. tschawe har jo mer erfarning fra å danse. han danset i nøtteknekkeren eller hva det var i operaen. i følge han selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. november 2007 #130 Del Skrevet 11. november 2007 ok, da ser vi bare forskjellige ting, for jeg synes ikke Dag Otto er GOD, og uansett om Tchawe har danset hip hop tidligere, så er det rimelig langt mellom hip hop og selskapsdans, se bare på b-boysa i dansefeber når de skal begynne å danse selskapsdans.... og de har danse rimelig mye mer en Tchawe etter hva jeg har fått med meg. men, ikke alle kan like de samme. :-) men i forhold til danseteknikk ihvertfall, så er Tchawe bedre en Dag Otto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #131 Del Skrevet 11. november 2007 Flere enn meg som har lagt merke til at hun dommer Cleve ALLTID gir et par poeng høyere enn de andre dommerne til datter Cleve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. november 2007 #132 Del Skrevet 11. november 2007 Flere enn meg som har lagt merke til at hun dommer Cleve ALLTID gir et par poeng høyere enn de andre dommerne til datter Cleve? Har ikke lagt merke til det før. I går gjorde hun det. Men det er jo ikke datter Cleve. De er svigerinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #133 Del Skrevet 11. november 2007 ok, svigerinne da. Tok feil. Men uansett har hun gjennom hele showet alltid gitt høyere enn de andre til akkurat dette paret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #134 Del Skrevet 11. november 2007 Syntes ikke han er festlig i det hele tatt. Er det fordi han er neger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 12. november 2007 #135 Del Skrevet 12. november 2007 Vinner ikke Tschawe skjønner jeg ingen verdens ting. Han er helt rå på gulvet og har masse sjarm. Mona er så prektig og utrolig bestiklassenbooring..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. november 2007 #136 Del Skrevet 12. november 2007 Heia Tschawe! Han er utrolig sjarmerende og har teknikken. Blir godt humør av å se på. - (Men det er ikke det samme som at jeg ville hatt han i hus.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JM Skrevet 12. november 2007 #137 Del Skrevet 12. november 2007 Heia Tchawe :juhu: Blir alltid glad av å se ham, så positiv som han er. Nå har du fått denne muligheten, nyt det Kan man ha noe bedre syn på livet. Og så er han jo rå på dansgulvet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest big black mama Skrevet 12. november 2007 #138 Del Skrevet 12. november 2007 Vinner ikke Tschawe skjønner jeg ingen verdens ting. Han er helt rå på gulvet og har masse sjarm. Mona er så prektig og utrolig bestiklassenbooring..... Åååå så lei jeg blir av denne jamteloven i Norge. Bare fordi Mona er smellvakker, så skal dere kalle henne prektig, kjedelig, stuck up etc.... Mona virker være en helt fantastisk flott jente, med ben i nesa, og er dessuten veldig jordnær, til tross for alt hun har opplevd og fått være med på. Hun fører seg i tillegg flott på dansegulvet. Jeg synes både Mona og Tshawe er verdige vinnere, og flotte representanter for NORGE!!!! Heia begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. november 2007 #139 Del Skrevet 12. november 2007 synes Mona er flott jeg, men synes Tchawe er bedre til å danse og underholder mer på dansegulvet. Skulle gjerne sett at Mona vant jeg, om hun var bedre til å danse en Tchawe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 12. november 2007 #140 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg syns også Tschawe er absolutt den beste danseren, både teknisk og fordi han ser ut til å kose seg masse og leve seg inn i dansene. Mona er også kjempeflink (og utrolig vakker!!!), men jeg syns Tschawe er i en klasse for seg i år Mona og Tschawe til finalen, men håper Tschawe vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå