Gå til innhold

Skal vi danse.

Gjest Elastica

Anbefalte innlegg

Gjest marihan

Hvorfor MÅ de si hele navnet til dommerne hele tiden??? På deltagerne sier de bare fornavnet, men når d kommer til dommerne, sier de både fornavn, mellomnavn og etternavn. Skjønner ikk vitsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit at Mari og Jan Eric gikk ut! Nå er det bare kjedelige deltakere igjen... :søvn:

Jeg synes det har vært kjedelig i år jeg, men Tscawe er da ganske artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Elise_*
Så leit at Mari og Jan Eric gikk ut! Nå er det bare kjedelige deltakere igjen... :søvn:

Hva, i går var det da virkelig ikke en sur tone. MEN ja dårlig sangvalg, det her var da ikke Salsa-musikk.

Men om du mener det var sure toner så bør du slutte og høre på LIVE musikk og kun høe på Cd! (Det som ofte er problemet er miksinga, musikken overdøver sangerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye livemusikk jeg, men i skal vi danse synes jeg det er overraskende dårlig.

For å sammenligne er faktisk mange fra idol mye mer behagelig å høre på. De synger live de også.

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye livemusikk jeg, men i skal vi danse synes jeg det er overraskende dårlig.

For å sammenligne er faktisk mange fra idol mye mer behagelig å høre på. De synger live de også.

dummeste jeg har hørt, idol-deltagerne (bortsett fra hun eldste) er utrolig dårlige.... synger suuuuuuuurt

i skal vi danse er det dritbra sangere, men der skrur de dårligere lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
dummeste jeg har hørt, idol-deltagerne (bortsett fra hun eldste) er utrolig dårlige.... synger suuuuuuuurt

i skal vi danse er det dritbra sangere, men der skrur de dårligere lyd

Og det er noe av det dummeste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som ser på Beat for beat i dag? Skal være glad for at disse ikke synger i Skal vi danse.... makan..... han som synger This is the moment akkurat nå har ikke noe på tv å gjøre.... uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å se på Karate Kid II i stedet for Beat for Beat i dag... Så, ja, enig med Gjest at det kunne vært mye værre sangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er jammen meg nysgjerrig på hvem som vil vinne skal vi danse i år jegholder en knapp på tshawe, men tror det vil stå igjen mellom han og mona.

men kommer jo litt an på hva slags folk som ser på også... men jeg liker ikke mona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...