Gjest marihan Skrevet 27. oktober 2007 #101 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvorfor MÅ de si hele navnet til dommerne hele tiden??? På deltagerne sier de bare fornavnet, men når d kommer til dommerne, sier de både fornavn, mellomnavn og etternavn. Skjønner ikk vitsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 28. oktober 2007 #102 Del Skrevet 28. oktober 2007 I går sa de ihvertfall hele navnet til Tshawe og Maria også, husker ikke helt med de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. oktober 2007 #103 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, når de roper de opp på dansegulvet bruker de hele, men sånn ellers så bruker de bare fornavnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 28. oktober 2007 #104 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så leit at Mari og Jan Eric gikk ut! Nå er det bare kjedelige deltakere igjen... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2007 #105 Del Skrevet 28. oktober 2007 I går var musikken helt forferdelig igjen. Dårlig sangvalg og sure toner. Det ødelegger så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2007 #106 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så leit at Mari og Jan Eric gikk ut! Nå er det bare kjedelige deltakere igjen... :søvn: Jeg synes det har vært kjedelig i år jeg, men Tscawe er da ganske artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 28. oktober 2007 #107 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så leit at Mari og Jan Eric gikk ut! Nå er det bare kjedelige deltakere igjen... :søvn: Hva, i går var det da virkelig ikke en sur tone. MEN ja dårlig sangvalg, det her var da ikke Salsa-musikk. Men om du mener det var sure toner så bør du slutte og høre på LIVE musikk og kun høe på Cd! (Det som ofte er problemet er miksinga, musikken overdøver sangerne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2007 #108 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jeg liker mye livemusikk jeg, men i skal vi danse synes jeg det er overraskende dårlig. For å sammenligne er faktisk mange fra idol mye mer behagelig å høre på. De synger live de også. Endret 28. oktober 2007 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. oktober 2007 #109 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, enig i at musikken er dårlig.. i tillegg synes jeg låtvalget var utrolig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 29. oktober 2007 #110 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synd at Mari gikk ut, hun er et artig fyrverkeri. Jeg heier på Tshawe. For en salsa! Det paret er i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeppe Skrevet 29. oktober 2007 #111 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg liker mye livemusikk jeg, men i skal vi danse synes jeg det er overraskende dårlig. For å sammenligne er faktisk mange fra idol mye mer behagelig å høre på. De synger live de også. dummeste jeg har hørt, idol-deltagerne (bortsett fra hun eldste) er utrolig dårlige.... synger suuuuuuuurt i skal vi danse er det dritbra sangere, men der skrur de dårligere lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. oktober 2007 #112 Del Skrevet 29. oktober 2007 dummeste jeg har hørt, idol-deltagerne (bortsett fra hun eldste) er utrolig dårlige.... synger suuuuuuuurt i skal vi danse er det dritbra sangere, men der skrur de dårligere lyd Og det er noe av det dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #113 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og det er noe av det dummeste jeg har hørt! Stort sett mye dumt som blir sagt her inne, har ikke folk bedre å gjøre???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #114 Del Skrevet 2. november 2007 Er det noen som ser på Beat for beat i dag? Skal være glad for at disse ikke synger i Skal vi danse.... makan..... han som synger This is the moment akkurat nå har ikke noe på tv å gjøre.... uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 2. november 2007 #115 Del Skrevet 2. november 2007 Endte opp med å se på Karate Kid II i stedet for Beat for Beat i dag... Så, ja, enig med Gjest at det kunne vært mye værre sangere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #116 Del Skrevet 4. november 2007 I går var det virkelig bra sang i programmet. Høy klasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. november 2007 #117 Del Skrevet 4. november 2007 Fortsatt uenig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. november 2007 #118 Del Skrevet 4. november 2007 Også uenig.. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt skal ha noen som synger i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 4. november 2007 #119 Del Skrevet 4. november 2007 jeg er jammen meg nysgjerrig på hvem som vil vinne skal vi danse i år jegholder en knapp på tshawe, men tror det vil stå igjen mellom han og mona. men kommer jo litt an på hva slags folk som ser på også... men jeg liker ikke mona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. november 2007 #120 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg heier også på Tshawe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå