Gjest Sangpedagog Skrevet 30. september 2007 #61 Del Skrevet 30. september 2007 Er det noen andre som syns at sangerne er elendige? Det skjærer i øra Ja Minner om noen skikkelig dårlige idoldeltakere Det skar seg ganske på "just hold me" ihvertfall. Ikke videre til Oslo her i huset, for å si det sånn. "just hold me" refrenget var det værste jeg har hørt Skjønner ikke helt at du kan mene sangerne er dårlig, jeg synes de er dritflinke. Dette er live-tv og hørte på radioen forleden hvor de inervjuet sangerne, at de har 3 dager på å lære seg sangene, og kun en prøve samme dag som det er direktesending. Synes det er proft jeg da. Og fine stemmer har de også. Valg av sanger er noe helt annet, men tror ikke det er sangerne som bestemmer dette.... Å si at disse er dritflinke er det samme som å si at du selv er tonedøv. De var langt fra dritflinke. Jeg driver selv med musikk og dette var elendige greier. Om de har 3 dager på seg er ikke det veldig lite selvom det HØRES lite ut i dine ører! Selvfølgelig er det ikke dem som bestemmer sangene. Advertising Space var helt grusomt. Gosj ... De var tragiske Det var vondt å høre på.Når dem er så dårlige så har dem ikke noe på live tv å gjøre! Det virker som om BENESTAD går jo inn for å drite seg ut og det er veldig synd. Hin kan da ikke oppføre seg sånn. En fin dame ville aldri ha oppført seg sånn. Jeg reagerte på Dehli Cleves uttalelser i dag. Det skinner tydelig gjennom at det er trynefaktor, og at Ingrid Beate og Esben Esther får lide for det. Det er rett og slett uprofesjonelt. Hva prater du om? Trine D. Cleve uttalte seg ikke etter at transedansen var utført. Hvem uttalelser er det du sikter til graceland?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bizmilla Skrevet 30. september 2007 #62 Del Skrevet 30. september 2007 Advertising Space var helt grusomt. Gosj ... Jeg synes ikke sangen var dårlig, men lyden. Som vanlig klarer ikke norsk tv og skru bra lyd på direkten. Sangeren videre til Oslo for min del (selv om det blir idiotisk å sammenligne disse proffsen med amatører fra Idol. Helt forskjellige nivåer på dem!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2007 #63 Del Skrevet 30. september 2007 Hva prater du om? Trine D. Cleve uttalte seg ikke etter at transedansen var utført. Hvem uttalelser er det du sikter til graceland?????? Cleve uttalte seg forrige uke. Helt saklig om mannen og kvinnens rolle i dansen. Denne uken var det de andre som uttalte seg - med Fløysand sin kommentar om "kjønnsløs" og Harr som sa at han ville legge masse godvilje til. Jeg synes det er rart at både Benestad og Blomser-Finn gjør dette til noe annet enn danseferdigheter. De deltar i en dansekonkurranse og blir såre når noen kritiserer deres manglende danseferdigheter. Ikke er det "idol-dommer" uttalelser heller, det er helt saklige ting som går på hva de ser etter og hva som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 30. september 2007 #64 Del Skrevet 30. september 2007 Advertising Space var helt grusomt. Gosj ... Herregud, synes den var nydelig! Bedre enn Robbie skulle gjort det live! Men fy flate så negative mange av dere er her inne, har dere ikke bedre å gjøre enn å slenge dritt om andre??? Kom dere ut i frisk luft og få inn litt positivitet!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2007 #65 Del Skrevet 30. september 2007 Herregud, synes den var nydelig! Bedre enn Robbie skulle gjort det live! Noen av oss foretrekker Robbie Williams ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric Skrevet 30. september 2007 #66 Del Skrevet 30. september 2007 Det skjærer i øra "just hold me" refrenget var det værste jeg har hørt Å si at disse er dritflinke er det samme som å si at du selv er tonedøv. De var langt fra dritflinke. Jeg driver selv med musikk og dette var elendige greier. Om de har 3 dager på seg er ikke det veldig lite selvom det HØRES lite ut i dine ører! Selvfølgelig er det ikke dem som bestemmer sangene. De var tragiske Det var vondt å høre på.Når dem er så dårlige så har dem ikke noe på live tv å gjøre! Om du driver med musikk bør du snarest slutte. Men ser du kaller deg sangpedagog, og som vanlig er det oftest disse som mener mest og kan minst. Gå inn og gjør det selv da om du mener du har så peiling. Jeg synes de er flinke der bak!!!! Ingen i Norge som kunne gjort det bedre på disse vilkårene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jostein Skrevet 30. september 2007 #67 Del Skrevet 30. september 2007 Herregud, synes den var nydelig! Bedre enn Robbie skulle gjort det live! Men fy flate så negative mange av dere er her inne, har dere ikke bedre å gjøre enn å slenge dritt om andre??? Kom dere ut i frisk luft og få inn litt positivitet!!!!!! Nydelig er virkelig å overdrive Om du driver med musikk bør du snarest slutte. Men ser du kaller deg sangpedagog, og som vanlig er det oftest disse som mener mest og kan minst. Gå inn og gjør det selv da om du mener du har så peiling. Jeg synes de er flinke der bak!!!! Ingen i Norge som kunne gjort det bedre på disse vilkårene! Du er gal du Mange i Norge kunne gjort det bedre på disse vilkårene. *nynner på Robbie Williams * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sangpedagog 2 Skrevet 30. september 2007 #68 Del Skrevet 30. september 2007 Om du driver med musikk bør du snarest slutte. Men ser du kaller deg sangpedagog, og som vanlig er det oftest disse som mener mest og kan minst. Gå inn og gjør det selv da om du mener du har så peiling. Jeg synes de er flinke der bak!!!! Ingen i Norge som kunne gjort det bedre på disse vilkårene! Jeg er også sangpedagog, og synes ikke dette var dårlig sang. Men det var bedre lyd/sang i første programmet. Muligens hadde det også å gjøre med sangvalget, det er jo ikke meningen at Maria Menas sarte låter skal gjøres med storband f eks. Stemmekvaliteten på sangerne i år er bedre sammenlignet med de to første sesongene, men miksen i lydinnstillingene kunne vært bedre... Mange her inne som slenger med leppa uten å være konstruktive synes jeg. Lett å sitte hjemme i sin noe feige anonyme tilværelse ser det ut som. Trist at vi fortsatt er så faste i jamteloven her til lands. Skjerp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eliabeth Skrevet 30. september 2007 #69 Del Skrevet 30. september 2007 Nydelig er virkelig å overdrive Du er gal du Mange i Norge kunne gjort det bedre på disse vilkårene. *nynner på Robbie Williams * nevn noen da? Kurt Nilsen? Alejandro? Har hørt de fleste norske artister live, og det er ikke noen av dem som utmerker seg som artister som alltid synger rent, pent eller unikt da. Og med tanke på hvor mange stilarter som skal mesteres i et slikt program som dette, da synes jeg sangerne gjør en flott innsats. Men det er nå bare min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 30. september 2007 #70 Del Skrevet 30. september 2007 Trine D. Cleve uttalte seg ikke etter at transedansen var utført. Hvem uttalelser er det du sikter til graceland?????? Å jo, det gjorde hun. Hun så med et foraktelig, surt blikk på EE og sa noe om vanskeligheten med å danse på høye hæler og "ja, og DU har jo valgt det selv da!!" Og det hun sa til Kristian Ødegård om transer: "forresten, så bør du bare være Kristian." Fordommene lyser jo lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Samsung_* Skrevet 30. september 2007 #71 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er også sangpedagog, og synes ikke dette var dårlig sang. Men det var bedre lyd/sang i første programmet. Muligens hadde det også å gjøre med sangvalget, det er jo ikke meningen at Maria Menas sarte låter skal gjøres med storband f eks. Stemmekvaliteten på sangerne i år er bedre sammenlignet med de to første sesongene, men miksen i lydinnstillingene kunne vært bedre... Mange her inne som slenger med leppa uten å være konstruktive synes jeg. Lett å sitte hjemme i sin noe feige anonyme tilværelse ser det ut som. Trist at vi fortsatt er så faste i jamteloven her til lands. Skjerp dere! Hallo, var det ikke noen som hørt Quando Quando Quando i går??? Min favorittsang, og da er jeg jo anske kritisk til at noen skal synge den! Og så sang de den helt fantastisk bra! All ros til vokalistene. Slutt å være så kjipe mot dem, de er fantastiske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. september 2007 #72 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg syns heller dommerne kunne fokusert mer på at Benestad er dårlig til å danse, og ikke så mye på at han ikke er maskulin nok. Det er nok å ta av, men de velger det mest opplagte. Er heller ikke spesielt imponert over sangerne. Mulig det delvis skyldes lyd, men det var da noen sure toner her og der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. september 2007 #73 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg skjønner hvilket høyt nivå det er på denne diskusjonen... Endret 30. september 2007 av lillebøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 30. september 2007 #74 Del Skrevet 30. september 2007 Sangerne er dårlige. Dommerne synes jeg gjør en bra jobb. Programlederne er flotte. Kanskje litt mye TV2 nøtter Kristian. Danserne er både og. Etter gårsdagen, fikk jeg Dag Otto som favoritt. Etter han er Mona, Mari, Finn Christian, Liv Marit, Trine, Tshawe, Jostein, Pia og Esben Esther. Synes det var synd at Jostein måtte forlate dansen. Hadde håpet på Esben Esther. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg heter Elisabeth Skrevet 30. september 2007 #75 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Du som skriver alt dette fantastiske om sangerne kjenner noen av dem kanskje. ! Det er pinlig for dem å ha en sånn kørka fan som deg der du kritiserer den som mener det var mye falsk synging. Sangerne mener det sikkert selv også. Ikke alt var like dårlig, men det var veldig mange sure toner som florert på gårsdagens sending. DU syns ikke det men tål at andre ikke mener det samme som deg! Hilsen Elisabeth! (ikke skrevet som Elisabeth i denne tråden tidligere, og jeg er enig med Blondie65) Endret 30. september 2007 av lillebøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jostein Skrevet 30. september 2007 #76 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Ingen i Norge som kunne gjort det bedre på disse vilkårene! nevn noen da? Kurt Nilsen? Alejandro? Har hørt de fleste norske artister live, og det er ikke noen av dem som utmerker seg som artister som alltid synger rent, pent eller unikt da. Og med tanke på hvor mange stilarter som skal mesteres i et slikt program som dette, da synes jeg sangerne gjør en flott innsats. Men det er nå bare min mening da Mener du virkelig at ingen artister i Norges land er flinkere enn dem som spilte på skal vi danse i går? I dag på TV2 kl. 16.00 kommer reprisen av "Skal vi danse" Hør på sangerne at som oftes er stemmeleie der veldig grumsete og falskt! Hør spesielt på låta "just hold me" og første gangen på refrenget der sangerinnen skal gå opp i toneleie! Endret 30. september 2007 av lillebøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 30. september 2007 #77 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Tråden er moderert iht reglene. Lillebøll- mod Endret 30. september 2007 av lillebøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bene_* Skrevet 30. september 2007 #78 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Du som skriver alt dette fantastiske om sangerne kjenner noen av dem kanskje. ! Det er pinlig for dem å ha en sånn kørka fan som deg der du kritiserer den som mener det var mye falsk synging. Sangerne mener det sikkert selv også. Ikke alt var like dårlig, men det var veldig mange sure toner som florert på gårsdagens sending. DU syns ikke det men tål at andre ikke mener det samme som deg! Hilsen Elisabeth! (ikke skrevet som Elisabeth i denne tråden tidligere, og jeg er enig med Blondie65) Hei Elisabeth! Kanskje du også må tåle at noen ikke mener det samme som deg?! Sier ikke at disse sangerne er fantastisk, jeg hører jo også en og annen tone som ikke er bra, men samtidig er dette live. Hør på nye gitarkameratene-dvdn så hører du også en den toner som ikke er helt topp, SELV om lyden der er etterbehandlet. Er også sikker på at sangerne kan høre dette selv, altså at alt ikke er 100%, men jeg synes likevel ikke at de er "elendige" og på nivå med idol-deltakere. Det er rett og slett dårlig gjort og si etter min mening. Og husk, at alle har rett til å ha sin egen mening uten å bli slengt dritt om her inne. "Kvinner er kvinner værst" heter det, og jeg begynner å bli endig Endret 30. september 2007 av lillebøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reprisen er her nå Skrevet 30. september 2007 #79 Del Skrevet 30. september 2007 I dag på TV2 kl. 16.00 kommer reprisen av "Skal vi danse" Hør på sangerne at som oftes er stemmeleie der veldig grumsete og falskt! Hør spesielt på låta "just hold me" og første gangen på refrenget der sangerinnen skal gå opp i toneleie! Nå kommer reprisen dere Ikke alle låtene er ille sunget, men noen er det og er enig i at "just hold me" var falsk. Vær sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. september 2007 #80 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg synes sangerne var veldig bra i første show, kommenterte det til og med. De fikk kanskje øve lenger til åpningen? Så langt synes jeg at damene høres litt bedre enn han mannen. Håper det kommer seg etterhvert. Burde vel være mulig for produsentene å 1) mixe bra lyd og 2) hoste opp en liste over mulige sanger mer enn 3 dager før sending, slik at sangerne kan øve seg i mer enn 3 dager. Jeg lurer også på om produsentene visste helt hva de gjorde ved å få med Benestad Pirelli og gi vedkommende en kvinnelig partner. På den annen side, hadde det vært en mannlig partner, så er det jo mulig Pirelli hadde gått for en mer mannlig rolle. I don't know. Nå blir det veldig mye kryssende interesser, synes jeg. Regner med at Pirelli blir med i konkuransen til det er omtrent 4-5 par igjen, og stemmene ikke spres så tynt utover. Tror ikke at Tshawe og Mona Grudt ryker ut før Pirelli, men kanskje en del av de andre parene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå