Gjest Silmarill Skrevet 29. september 2007 #41 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) parret i kjole gikk videre, det hadde jeg ikke ventet! Jeg tok feil Jostein var jo ganske stiv i dansen, så han fortjente vel å gå ut! Morsomt og underholdnende program Endret 29. september 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 29. september 2007 #42 Del Skrevet 29. september 2007 Lettere sjokkert nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 29. september 2007 #43 Del Skrevet 29. september 2007 Fytti pokker rakkern er alt jeg har å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 29. september 2007 #44 Del Skrevet 29. september 2007 ................ ............................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 29. september 2007 #45 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg reagerte på Dehli Cleves uttalelser i dag. Det skinner tydelig gjennom at det er trynefaktor, og at Ingrid Beate og Esben Esther får lide for det. Det er rett og slett uprofesjonelt. Skjønner heller ikke hvorfor programlederne skulle gjøre så stort poeng ut av at EE er transe. Synes ikke EE er så elendig til å danse. Han er kanskje ikke best, men han er definitivt bedre enn Pia! Tror det er mye fordommer blant de dommerne. (bortsett fra Trond Harr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 29. september 2007 #46 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er litt enig med deg, graceland, de må jo ha vær obs på dette når de bad hin om å være med på programmet? Skjønt dommerne har kanskje lite med deltakerne å gjøre sånn sett :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trine Lise Skrevet 29. september 2007 #47 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg reagerte på Dehli Cleves uttalelser i dag. Det skinner tydelig gjennom at det er trynefaktor, og at Ingrid Beate og Esben Esther får lide for det. Det er rett og slett uprofesjonelt. Skjønner heller ikke hvorfor programlederne skulle gjøre så stort poeng ut av at EE er transe. Kanskje ikke så veldig rart det da om du følger med! http://www.fvn.no/kulturpuls/tv/article516575.ece http://www.sornett.no/page.php?mtid=6&elid=2124 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article1353962.ece Og les tråden her om netopp dette så skjønner du det kanskje litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 29. september 2007 #48 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg reagerte på Dehli Cleves uttalelser i dag. Det skinner tydelig gjennom at det er trynefaktor, og at Ingrid Beate og Esben Esther får lide for det. Det er rett og slett uprofesjonelt. Skjønner heller ikke hvorfor programlederne skulle gjøre så stort poeng ut av at EE er transe. Synes ikke EE er så elendig til å danse. Han er kanskje ikke best, men han er definitivt bedre enn Pia! Tror det er mye fordommer blant de dommerne. (bortsett fra Trond Harr). Dehli Cleve uttalte seg ikke i det hele tatt om det parret der i dag! Mulig hun ikke gjordet det fordi hun ble "truet" med politianmeldelse forrige runde! Joda, enig med deg om dette med det kakediagrammet om mann, kvinne og transe var drøyt av programlederen. Forøvrig mener jeg Pia var flinkere enn Jostein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 29. september 2007 #49 Del Skrevet 29. september 2007 Kanskje ikke så veldig rart det da om du følger med! http://www.fvn.no/kulturpuls/tv/article516575.ece http://www.sornett.no/page.php?mtid=6&elid=2124 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article1353962.ece Og les tråden her om netopp dette så skjønner du det kanskje litt bedre Spar sarkasmen din; jeg følger så absolutt med. Jeg mener at EE gjør et så stort nummer ut av dette selv, så hvorfor skal det bli et tema i programmet? Jeg vil ha et program der det fokuseres på dans, og ikke en av deltakerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. september 2007 #50 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg liker Tshawe best, virker både dyktig og sjarmerende. Og har også sansen for både Finken og Mona Grudt.. trivelig underholdning på lørdagskvelden ... også får jeg fryktelig lyst til å lære meg å danse, i år også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 29. september 2007 #51 Del Skrevet 29. september 2007 Håper han ryker ut kjapt.Det gjør han ikke. Det sitter folk der ute og stemmer på nettopp ham bare for å se ham i løshår og -pupper neste lørdag også. Hvor lenge var Blomster-Finn med? Han kunne jo ikke danse, men han var god underholdning! Er det noen andre som syns at sangerne er elendige? Ja, jeg synes at de var ille i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 29. september 2007 #52 Del Skrevet 29. september 2007 Sant det du sier, Trille, underholdningsfaktoren er veldig viktig her. Og nettopp dette med at han er transe er omtrent et for godt til å være sant-fenomen, slik at man må følge med. Spørs nok om ikke tv2 har tenkt over dette Forøvrig så er jeg veldig positivt overrasket over Tshawe, han er min favoritt hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. september 2007 #53 Del Skrevet 29. september 2007 Det er ikke klærne eller faktene til EE som er problemet, og det er heller ikke det dommerne kritiserer. Det som blir kritisert er at det mangler grunnprinsippene som hører til dansen. Det er visse ting som hører med til danseartene, og de mangler i deres dans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. september 2007 #54 Del Skrevet 29. september 2007 Tshawe er skikkelig kul synes jeg, og han danser jo fantastisk! Når det gjelder EE så synes jeg rett og slett hele greia er tåpelig. Det skal være en mann og en kvinne i pardans, det er jo to forskjellige roller. Når de to fjaser rundt på parketten på den måten de har gjort hittil blir det bare teit å se på. Det er ganske paradoksalt at hovedmålet til EE er at transer ikke skal bli diskriminert, når h*n på andre siden ønsker å bli forskjellsbehandlet fra de andre parene som danser ved at de vil omgå reglementet og danse "transedans". Jeg synes i det minste EE burde ha fått en mannlig partner, så kunne h*n ha latt seg føre og ha på seg flagrende gevanter, parykker og løspupper så mye h*n bare ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 29. september 2007 #55 Del Skrevet 29. september 2007 Spar sarkasmen din; jeg følger så absolutt med. Jeg mener at EE gjør et så stort nummer ut av dette selv, så hvorfor skal det bli et tema i programmet? Jeg vil ha et program der det fokuseres på dans, og ikke en av deltakerne! Tviler på at gjest trine lise mente det sarkastisk med de linkene, hun påpekte bare hva dommer Cleve har blitt utsatt for den siste uken! Når du skriver at EE gjør et stort nummer ut av dette selv, så må h*n tåle at programlederne gjør et stort nummer ut av det de også! Kanskje det var et avtalt spill? Det jeg personlig mener om kakediagrammet til programlederen har jeg kommentert i et annet innlegg! Når du sier at du vil ha et program der fokus er rettet på dansen så er det faktisk det dommerne dømmer etter! En idrettsutøver skal ikke trosse instruksene som blir gitt, det er meningen at dem skal følge dem! Å true Cleve med politianmeldelse som ble gjort etter forige bedømming var bare sykt dumt! Det er ikke klærne eller faktene til EE som er problemet, og det er heller ikke det dommerne kritiserer. Det som blir kritisert er at det mangler grunnprinsippene som hører til dansen. Det er visse ting som hører med til danseartene, og de mangler i deres dans. My point exactly Tror også som Trille skriver, folket vil ha "klovneri" sånn som det var delvis med Blomster Finn, så mest sansynelig blir Benestad med en god stund til! (Igjen,Benestad er meeeeget dyktig på sitt felt) Her i huset er det Tshawe som er favoritten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swordfish Skrevet 29. september 2007 #56 Del Skrevet 29. september 2007 Er det noen andre som syns at sangerne er elendige? Skjønner ikke helt at du kan mene sangerne er dårlig, jeg synes de er dritflinke. Dette er live-tv og hørte på radioen forleden hvor de inervjuet sangerne, at de har 3 dager på å lære seg sangene, og kun en prøve samme dag som det er direktesending. Synes det er proft jeg da. Og fine stemmer har de også. Valg av sanger er noe helt annet, men tror ikke det er sangerne som bestemmer dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. september 2007 #57 Del Skrevet 29. september 2007 Det skar seg ganske på "just hold me" ihvertfall. Ikke videre til Oslo her i huset, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. september 2007 #58 Del Skrevet 30. september 2007 Det skar seg ganske på "just hold me" ihvertfall. Ikke videre til Oslo her i huset, for å si det sånn. Jepp, både på den, og på Advertising Space. Sikkert ikke lett pga at det er live, og lite tid til å øve.. men det hjelper ikke det når det ble så ille som det ble på de to sangene i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2007 #59 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg synes Benestad selv har stilt seg i en situasjon ved å delta der hin må tåle at det er et reglement/normer for hvordan pardansen skal utføres. Pardans er ikke ment som "homovennlig". Benestad/TV2 har valgt feil partner til hin - dermed blir dette fjasete. Jeg forstår faktisk ikke hva Benestad forventer at vi skal se? Alle de andre mannlige danserne med kvinnelige danseinstruktører blir bedømt ut fra sin evne til å forstå sin rolle, og sin evne til å føre. Benestad forventer å bli bedømt på annet grunnlag. Er det ikke nettopp likhet hin egentlig ønsker? Eller er det unntak? Etter min mening har hin to valg: dans i mannekostyme/rolle eller ta kritikken for det den er. Hvis hin var så opptatt av å lage et statement så burde hin ha mannlig dansemotpart og da hadde ikke dette vært et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2007 #60 Del Skrevet 30. september 2007 Jepp, både på den, og på Advertising Space. Sikkert ikke lett pga at det er live, og lite tid til å øve.. men det hjelper ikke det når det ble så ille som det ble på de to sangene i går. Advertising Space var helt grusomt. Gosj ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå