treningsjenta Skrevet 12. november 2007 #141 Del Skrevet 12. november 2007 det er uten tvil at det er dag otto som går ut neste gang, og at finalen blir mellom mona og tshawe. jeg synes, som mange andre at tshawe skal vinne. han er skikkelig dyktig, godt humør, klarer alle dansene med glans. Mona er også flink, men faktisk vært litt dårligere på noen av dansene. go tshawe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pjalle Skrevet 17. november 2007 #142 Del Skrevet 17. november 2007 Dette er vel den mest forutsigbare SVD som har vært vil jeg si... I dag går Dag Otto ut. Tshawe og Mona tar turen til finalen hvor Tshawe kommer til å gå av med seieren. Alle utstemmningene i dette programmet har vært meget forutsigbare, det er nesten som om det er bestemt på forhånd. Til de som mener at Dag Otto danser bra så er det kanskje på tide dere lar blikket hvile på ham og ikke hans dansepartner Gyda. Hun har hele tiden spist opp dansegulvet slik at Dag Otto's opplagte danseklum ikke blir så synlig. Dommerne har likt Dag Otto hele tiden og har i så måte hjulpet ham frem med høye poengsummer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. november 2007 #143 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg synes Mona har blitt så utrolig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 17. november 2007 #144 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg synes Mona har blitt så utrolig flink! Men guuuu så tynn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 17. november 2007 #145 Del Skrevet 17. november 2007 Så det er ikke bare jeg som synes hun har blitt veldig mye tynnere? Kanskje ikke så rart, de trener jo i bøtter og spann. Uansett, synes hun er knallflott på dansegulvet. Tshawe er jo rågod også da, tipper nok på at han vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 17. november 2007 #146 Del Skrevet 17. november 2007 Så det er ikke bare jeg som synes hun har blitt veldig mye tynnere? Kanskje ikke så rart, de trener jo i bøtter og spann. Uansett, synes hun er knallflott på dansegulvet. Tshawe er jo rågod også da, tipper nok på at han vinner. Nei jeg reagerte på det også, men tenkte også at de danser flere timer om dagen. Kanskje ammer hun også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutrisse Skrevet 17. november 2007 #147 Del Skrevet 17. november 2007 Syns det er en verdig vinne i år og det er Tshawe! Blir overrasket om Dag-Otto går videre i dag, men det går jo ofte på popularitet og ikke ferdigheter når folk stemmer. Go Tshawe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #148 Del Skrevet 17. november 2007 Det var jo rettferdig at Dag Otto gikk ut i dag. Men han er veldig sjarmerende, og skikkelig filmstjernepen. Er det bare jeg som synes han passer bedre til Gyda enn til sin egen kone?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. november 2007 #149 Del Skrevet 17. november 2007 Det var jo rettferdig at Dag Otto gikk ut i dag. Men han er veldig sjarmerende, og skikkelig filmstjernepen. Er det bare jeg som synes han passer bedre til Gyda enn til sin egen kone?... Kanskje stygt å si det, men tanken streifa meg i dag ja.. Reagerte litt på at da de kom inn på bakrommet etter å ha dansa, så sa han ikke hei til kona si.. Han så ikke på henne engang. Mulig han bare var stressa og spent på resultatet, men synes det så litt rart ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. november 2007 #150 Del Skrevet 17. november 2007 Reagerte litt på at da de kom inn på bakrommet etter å ha dansa, så sa han ikke hei til kona si.. Han så ikke på henne engang. Mulig han bare var stressa og spent på resultatet, men synes det så litt rart ut.. Det tenkte jeg også på, men han var vel stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. november 2007 #151 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg også reagerte på at han nesten ikke enset kona. Begynte å tenke på om det har oppstått en gnist mellom han og Gyda. Men det er sikkert bare tankespinn fra min side, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. november 2007 #152 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg også reagerte på at han nesten ikke enset kona. Begynte å tenke på om det har oppstått en gnist mellom han og Gyda. Men det er sikkert bare tankespinn fra min side, he he. Hehe, da tar jeg i så fall del i tankespinnet synes de klemte og "koste" en del under programmet, men det er kanskje bare oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. november 2007 #153 Del Skrevet 18. november 2007 Hehe, da tar jeg i så fall del i tankespinnet synes de klemte og "koste" en del under programmet, men det er kanskje bare oss?? De gjorde det, men det har vel vært en del kosing partnerne imellom generelt. Mona kysset jo Glenn Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 18. november 2007 #154 Del Skrevet 18. november 2007 Fikk ikke sett på i går, men veldig fornøyd med at det ble Tshawe og Mona i finalen. De har liksom ligget i en liga for seg hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. november 2007 #155 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg håper Mona vinner Skal vi danse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. november 2007 #156 Del Skrevet 18. november 2007 jeg håper Tshave vinner, synes han er all over best, og synes dømmingen fra dommerne i går ikke var riktig om man tenker på dansedyktighet... Mona er fin og hun har blitt mye flinkere, men likevel ikke like god som Tshave er synes jeg, go han er mer showmann og lager alltid god underholdning når han danser, både når han skal være alvorlig, som på tangoen, og leken på andre typer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. november 2007 #157 Del Skrevet 18. november 2007 Veldig enig med deg, aline. Synes at Tshawe har mye mer showfaktor, og gjør det mye mer morsomt å se han danse. Mona er flink hun også, men som du sier, hun mangler den showfaktoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. november 2007 #158 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vet faktisk ikke hvem jeg håper vinner i år. Det som er sikkert, er at det er 2 verdige finaledeltakere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. november 2007 #159 Del Skrevet 24. november 2007 Så er finalen nesten ferdig. Og Mona leder etter dommerstemmene. Håper det blir sånn etter avstemminga også. Har stemt på henne selv. GO MONA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. november 2007 #160 Del Skrevet 24. november 2007 Egentlig er jo dommerstemmene litt bortkastet i dag siden publikumsstemmene teller sterkere... Jeg har stemt på Tshawe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå