Gjest Diva i.i. Skrevet 3. april 2003 #1 Del Skrevet 3. april 2003 Etter to intense timer med BB og nervepirende spenning, så ser det ut som om det ikke har noe å si at folk utenfra ringer og stemmer. Fordi de som er nominerte blir jo gitt poeng av de andre og det ser da ut som det er DET som gjelder og ikke publikums innsats på telefonen og sms ? Stemmer dette ? Noen andre som kan opplyse meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #2 Del Skrevet 3. april 2003 Vel, kan ikke si noe sikkert, men det er diskutert på BB forumet flere ganger. Der mener folk at det er crewet bak BB som velger hvem som skal ut, og at den eneste grunnen til at de har stemmer pr telefon og sms er å tjene penger. Folk der har lenge sagt at Anita kom til å ryke ut p.g.a. at Henriette og Halvor er de eneste som har et "forhold" inne i huset og derfor får bli. Men dette blir jo bare spekulasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. april 2003 #3 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg mener å ha lest et sted at det ikke er lov til å gjøre sånt jeg.. husker ikke hvor men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 3. april 2003 #4 Del Skrevet 3. april 2003 Hummmm. synes det er noen ugler i mosen her ja. Jaja. Jeg kan jo ikke gjøre noe med det likevel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. april 2003 #5 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg mener å ha lest et sted at det ikke er lov til å gjøre sånt jeg.. husker ikke hvor men. Nei, det er selvsagt ikke lov! Det betyr jo ikke at det IKKE blir gjort Det kan jo hende at TVN tar seg friheter for å holde seertallene opp? Det er jo blitt avslørt i Sverige at avstemmingene fra publikum ikke alltid har hatt noen innvirkning som de annonserer at den skal ha. Og at crewet har bestemt hvem som skal ut i diverse realityserier,etter hva de tror er best for seertallene. Money talks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2003 #6 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg aner ikke, men om det stemmer så er det jo helt feil! Da er det jo manipulering, juks og fanteri! Ikke det at jeg akter og bruke en krone på BB, men det er jo ille om dette er faktum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 Kan jo godt hende at de lurer folk når det gjelder avstemningen osv. Er ikke så dum at jeg gidder å bruke penger på sånt uansett. Synes bare det er rett og slett utrolig tåpelig hele greia. Sender man inn en stemme så har man jo brukt penger på det, og TVN tjener også på det uansett så hvorfor skulle de gidde å gjøre det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå