mee mee Skrevet 21. september 2007 #1 Del Skrevet 21. september 2007 hvem tror du er morderen av abe og jack? tror du det er samme person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Butleren! Sorry, jeg måtte bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. september 2007 #3 Del Skrevet 21. september 2007 Er det ikke marlena som er massemorder? Vet ikke om jeg spoiler, men leste det på nettsidene da jeg gikk i 10.kl. altså for 4 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 21. september 2007 #4 Del Skrevet 21. september 2007 Er det ikke marlena som er massemorder? Vet ikke om jeg spoiler, men leste det på nettsidene da jeg gikk i 10.kl. altså for 4 år siden. Men er ikke det lenge siden hu var det? Synes å huske at hu en gang blei noe hypnotisert eller et eller annet, sånn at hu gikk ut og drepte folk eller gjorde annen ugang om natta og huska det ikke om morgenen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. september 2007 #5 Del Skrevet 21. september 2007 Hmm, det vet jeg ikke.. Sluttet å følge med på det for 2-3 år siden og nå har jeg heller ikke tv3. Det har jo vært en del andre syke ting med marlena da som da hun ble besatt av djevelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest days of.. Skrevet 21. september 2007 #6 Del Skrevet 21. september 2007 Marlenas dobbeltgjenger.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #7 Del Skrevet 22. september 2007 Marlenas dobbeltgjenger.......... Tja hun har jo hatt en av dem før, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. september 2007 #8 Del Skrevet 22. september 2007 Tipper på Rex eller noe.. Men nå har jeg bare sett det tirsdag og onsdag da jeg var sjuk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2007 #9 Del Skrevet 22. september 2007 Hvem var nå marlenas dobbeltgjenger igjen? Se nå vettu, nå begynner det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 22. september 2007 #10 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tror ikke de er død, for de kommer nok tilbake en eller annen gang når det passer de. Derfor tror jeg ikke noen har drept de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. september 2007 #11 Del Skrevet 23. september 2007 Det er maaaange fler som blir drept(sett litt på tv3 danmark). Granny Alice, maggie, cassie, tony for å nevne noen. Det er marlena som har drept de, men er noe mystisk oppe alt dete. Så jeg vet ikke helt, følge spent med, men det drar ut altså. Får bare sett 1 episode i uka men går ikke glipp av mye for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 24. september 2007 #12 Del Skrevet 24. september 2007 Haha, har lest episode-resymeer for et halvt år framover, for et plot! I verste såpeoperastil, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 24. september 2007 #13 Del Skrevet 24. september 2007 Det var jo susan selvfølgelig som var marlena.. eeeeelviiiiiiiiiiiiiiiiiiiisss! Jeg må slutte å lese her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 24. september 2007 #14 Del Skrevet 24. september 2007 Trodde det var Rex jeg. Men ingen av dem er vel egentlig døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 24. september 2007 #15 Del Skrevet 24. september 2007 Trodde det var Rex jeg. Men ingen av dem er vel egentlig døde? Skal jeg spoile det? Vel, det er vel endel som har gjort det før meg i tråden allerede *Spoiler* Det er "Marlena" som har drept dem, men ingen av dem er egentlig døde, men på en øde, tropisk øy....må innrømme at hele plotet er litt for innvikla til at jeg skjønner alt sammen, men dere kan lese om det her http://www.geocities.com/bluewizard75/days...ay04/week4.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 24. september 2007 #16 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror jeg har lest at alle de som blir drept havner på en øy et sted. Men det er jo et veldig typisk "I gode og onde dager"- plot da. Husker jo den gangen Marlena var besatt av djevelen og da Vivian begravde en annen dame levende. Fnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 24. september 2007 #17 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hehe ok, visste de to første var i live iallefall, så litt på det da jeg var i USA i sommer. Da kom Jack tilbake - 4 år senere.. Men hvordan alt skjedde aner jeg ikke Endret 24. september 2007 av Latee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oda&emilie Skrevet 3. oktober 2007 #18 Del Skrevet 3. oktober 2007 det er rex , men det er ikke han som gjør det, stefano har kontrollen over hjernen hans, for han er ikke død, og når rex får hodepine tar han over. rex dreper uten at han vet det, tenk (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emilie&oda Skrevet 3. oktober 2007 #19 Del Skrevet 3. oktober 2007 hvordan vet alle her at det egentlig er marlena? :0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 3. oktober 2007 #20 Del Skrevet 3. oktober 2007 hvordan vet alle her at det egentlig er marlena? :0 Les på den linken jeg la ut. Det er Marlena, men det er ikke Marlena. Eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå