Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1141 Del Skrevet 6. november 2007 Det var fordi jeg passerte et rundt tall på antall innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1142 Del Skrevet 6. november 2007 Skjønte det i etterkant.. Feirer bare for hver tusen jeg passerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1143 Del Skrevet 6. november 2007 Skjønte det i etterkant.. Feirer bare for hver tusen jeg passerer.. Men jeg er litt fersk jeg, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1144 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1145 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har sluttet å feire hundretall for jeg følger ikke med på når de kommer, så det ble etterskuddsfeiring hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1146 Del Skrevet 6. november 2007 Kjenner igjen det der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. november 2007 #1147 Del Skrevet 6. november 2007 litt på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1148 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, det er vel ikke noe å le av - er en skikkelig nybegynner, tenk!! litt på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1149 Del Skrevet 6. november 2007 Er det noen som synes jeg burde få alt under kontroll på den her jobben i dag siden jeg ikke skal hit mer denne uken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1150 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg må bare fortelle...jeg var jo liksom "tom" eller i dårlig humør eller kall det hva du vil, i går...så kom jeg hjem...og etter å ha vært sammen med snuppa i 30 sekunder var jeg glad igjen :rødme: Jeg er bare så utrolig glad i den ungen!! Er vi ikke født med dårlig samvittighet da? Jo, og det tror jeg at kjønnsbestemt!. Fordelen med å bli eldre, i hvertfall i mitt tilfelle, er at samvittigheten min har blitt mere nyttig. Jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet der jeg strengt tatt ikke må ha det... Herregud så elendig forklart! Nei, vi lærer å prioritere og ta litt mer hensyn til oss selv, etterhvert, en av de få fordelene med å blir eldre, det Det var fordi jeg passerte et rundt tall på antall innlegg Gratulerer - du har jobbet hardt i dag! Skjønte det i etterkant.. Feirer bare for hver tusen jeg passerer.. Du er ikke amatør lenger! Men jeg er litt fersk jeg, vettu Jeg også, men klarte å la være å kommentere siste jeg passerte et rundt tall Er det noen som synes jeg burde få alt under kontroll på den her jobben i dag siden jeg ikke skal hit mer denne uken?? Nei, så absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1151 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg også, men klarte å la være å kommentere siste jeg passerte et rundt tall Nei, så absolutt ikke! Ja, kjempefersk med dine mangetusen innlegg For sent, men det var fortere gjort enn jeg hadde fryktet....herlighet jeg er bare altfor effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1152 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, kjempefersk med dine mangetusen innlegg For sent, men det var fortere gjort enn jeg hadde fryktet....herlighet jeg er bare altfor effektiv Så mange tusen er det tross alt ikke da Skal du fylle resten av dagen med KG siden du har vært så effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1153 Del Skrevet 6. november 2007 Så mange tusen er det tross alt ikke da Skal du fylle resten av dagen med KG siden du har vært så effektiv Flere enn meg Ja, det synes jeg vel at jeg fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1154 Del Skrevet 6. november 2007 Du har nesten helt nøyaktig dobbelt så mange innlegg som meg faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1155 Del Skrevet 6. november 2007 Flere enn meg Ja, det synes jeg vel at jeg fortjener Det synes jeg også! Du har nesten helt nøyaktig dobbelt så mange innlegg som meg faktisk!! Ikke sikkert det varer så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1156 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ikke sikkert det varer så lenge Gjenstår å se.... Det er jo veldig opp og ned hvor mye jeg er her inne...i dag har det vært opp kan man kanskje si Endret 6. november 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1157 Del Skrevet 6. november 2007 Gjenstår å se.... Det er jo veldig opp og ned hvor mye jeg er her inne...i dag har det vært opp kan man kanskje si Vi får være glad ikke alle dager er like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1158 Del Skrevet 6. november 2007 Vi får være glad ikke alle dager er like! Ja, det hadde vært utrolig kjedelig det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1159 Del Skrevet 6. november 2007 Tror ikke jeg skal satse på å ha så mange innlegg som i dag, hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. november 2007 #1160 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, det er vel ikke noe å le av - er en skikkelig nybegynner, tenk!! Og hvis du er nybegynner - hva er jeg da???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå