Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1121 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1122 Del Skrevet 6. november 2007 Er vi ikke født med dårlig samvittighet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1123 Del Skrevet 6. november 2007 Jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1124 Del Skrevet 6. november 2007 Er vi ikke født med dårlig samvittighet da? Jo...det er jeg i hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1125 Del Skrevet 6. november 2007 Fordelen med å bli eldre, i hvertfall i mitt tilfelle, er at samvittigheten min har blitt mere nyttig. Jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet der jeg strengt tatt ikke må ha det... Herregud så elendig forklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1126 Del Skrevet 6. november 2007 Fordelen med å bli eldre, i hvertfall i mitt tilfelle, er at samvittigheten min har blitt mere nyttig. Jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet der jeg strengt tatt ikke må ha det... Herregud så elendig forklart! Tror jeg skjønte hva du hade lyst til å si allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1127 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skjønte hva du mente, og jeg jobber med saken, men er nok i startgropa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1128 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skjønte hva du mente, og jeg jobber med saken, men er nok i startgropa... Og jeg ser startgropa noen år fremover i tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1129 Del Skrevet 6. november 2007 Men startgropa er en bra plass å begynne... Godt at dere skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1130 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg føler at jeg har hatt fremgang, men det kommer veldig an på dagsformen. Noen dager er jeg tøffere enn toget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1131 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1132 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg føler at jeg har hatt fremgang, men det kommer veldig an på dagsformen. Noen dager er jeg tøffere enn toget... Jeg har blitt myyye tøffere i forhold til jobben, jeg....før var jeg en skikkelig push over med konstant dårlig samvittighet....det er jeg ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1133 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg føler at jeg har hatt fremgang, men det kommer veldig an på dagsformen. Noen dager er jeg tøffere enn toget... Det er jenta si det!! Hva skjer'a Baghera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1134 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg er mest en push over i forhold til familien, jeg. I det fleste andre tilfeller har jeg ingen problemer med å si fra. Feirer vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1135 Del Skrevet 6. november 2007 Hva skjer'a Baghera? Feirer vi? Vet ikke med dere, men jeg feirer nå i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1136 Del Skrevet 6. november 2007 Jammen da feirer vi litt, da! :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1137 Del Skrevet 6. november 2007 Hvorfor feirer vi? :klø: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1138 Del Skrevet 6. november 2007 Trenger man egentlig en GRUNN? jeg feirer i hvertfall for feiringens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1139 Del Skrevet 6. november 2007 Så morsomt at dere vil feire litt med meg Hver dag er en fest vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1140 Del Skrevet 6. november 2007 Grunn nei, bare lurte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå