loffen Skrevet 1. november 2007 #1021 Del Skrevet 1. november 2007 Det er forresten noe vår kjære loff ikke har fått med seg ennå....noen som vil gjette?? Hm..neeii..aner ikke jeg! Har jeg glemt bursdagen til noen? :klø: Taffelsticks noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2007 #1022 Del Skrevet 1. november 2007 Skjønte det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. november 2007 #1023 Del Skrevet 1. november 2007 Hm..neeii..aner ikke jeg! Har jeg glemt bursdagen til noen? :klø: Taffelsticks noen? Jeg vet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. november 2007 #1024 Del Skrevet 1. november 2007 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1025 Del Skrevet 2. november 2007 Hm..neeii..aner ikke jeg! Har jeg glemt bursdagen til noen? :klø: Taffelsticks noen? Skjønte det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1026 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg våknet med kanon hodepine i dag (kanon hodepine= når det kjennes ut som hodet er truffet av en kanonkule ) så dette tegner til å bli en strååålende dag...er så glad det er fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 2. november 2007 #1027 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg våknet med kanon hodepine i dag (kanon hodepine= når det kjennes ut som hodet er truffet av en kanonkule ) så dette tegner til å bli en strååålende dag...er så glad det er fredag!! Stakkar. Sender over litt kaffe og et par paracet til deg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2007 #1028 Del Skrevet 2. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1029 Del Skrevet 2. november 2007 Stakkar. Sender over litt kaffe og et par paracet til deg jeg... goinger dere er !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #1030 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg våknet med kanon hodepine i dag (kanon hodepine= når det kjennes ut som hodet er truffet av en kanonkule ) så dette tegner til å bli en strååålende dag...er så glad det er fredag!! Sånne dager er IKKE gode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1031 Del Skrevet 2. november 2007 Sånne dager er IKKE gode!! Nei, det har vel du all mulig erfaring med selv, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #1032 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg kan jo velkomme deg inn i klubben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1033 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg kan jo velkomme deg inn i klubben.... Det er vel ikke noe med at man MÅ stå som medlem i ett år i den klubben håper jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2007 #1034 Del Skrevet 2. november 2007 Kjenner at det ikke er alle klubber jeg føler for å bli medlem av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1035 Del Skrevet 2. november 2007 Kjenner at det ikke er alle klubber jeg føler for å bli medlem av... Ja, jeg kan ikke huske at jeg meldte meg inn i denne.....kommer medlemsskapet med et gavekort på 1000, forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #1036 Del Skrevet 2. november 2007 Jo fortere du kommer deg ut av den, jo bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1037 Del Skrevet 2. november 2007 Jo fortere du kommer deg ut av den, jo bedre... Da satser jeg på å melde meg ut i løpet av helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #1038 Del Skrevet 2. november 2007 Høres bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 2. november 2007 #1039 Del Skrevet 2. november 2007 Nekter å bli medlem av den klubben jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1040 Del Skrevet 2. november 2007 Nekter å bli medlem av den klubben jeg Ja, jeg lurer litt på hvem som meldte inn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå