Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #921 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sånn...da var bokklubb-moroa offisielt over. En kan ikke lenger få gavekort når man melder seg inn. (jammen flaks jeg rakk 19 innmeldinger før det var stopp ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 30. oktober 2007 #922 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sånn...da var bokklubb-moroa offisielt over. En kan ikke lenger få gavekort når man melder seg inn. (jammen flaks jeg rakk 19 innmeldinger før det var stopp ) Rakk bare sju innmeldinger jeg. Men er fornøyd med det. Går bare og venter på flere pakker. Masse julegaver som er underveis Håper det går bedre med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #923 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, pakkene derfra er liksom dagens store høydepunkt om dagen Det går bedre - nå føler jeg en antydning til sult for første gang siden i forigårs, så da må jeg vel være på rett vei, vel... Bare litt over en halvtime igjen til lunsj også, så dersom jeg føler meg bra etter lunsj friskmelder jeg meg selv helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #924 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, jeg fant jo ut hvorfor jeg var så daff og hvorfor kaffen ikke smakte, i går....etter jeg kom hjem fra jobb ble det spying og sofa ligging resten av kvelden Jammen godt jeg hadde en liten snuppe til å ta vare på meg :rødme: Så godt at lille snuppa var der og passet på mamman sin :rødme: Håper det er bedre i dag Sånn...da var bokklubb-moroa offisielt over. En kan ikke lenger få gavekort når man melder seg inn. (jammen flaks jeg rakk 19 innmeldinger før det var stopp ) 19????? :dåne: Rakk 8 jeg og syns det var bra, men nå ble jeg jammen litt misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så godt at lille snuppa var der og passet på mamman sin :rødme: Håper det er bedre i dag Ja, hun var bare herligere enn herligst i går!!! "trenger du noe mamma?" "skal jeg hente noe til deg mamma?" "vil du ha en kos, mamma?" "si fra hvis det er noe jeg skal ordne for deg mamma" (husk i samme slengen på at hun er ikke gamle dama) 19????? :dåne: Rakk 8 jeg og syns det var bra, men nå ble jeg jammen litt misunnelig... Har brukt 14 av dem, da, så det er jo ikke mange igjen (samtidig er det ikke mange ting igjen i klubben jeg ikke har bestilt heller, da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #926 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har brukt 4 av mine jeg. Har kjøpt superundertøy til de andre, men tror jeg vil ha jeg også gitt. Det var jo så mykt og godt Snuppa di er like omtenksom og snill som Prinsessa mi :rødme: Da jeg var syk i helgen smurte hun mat til meg og listet seg opp for ikke å bråke. Var kjempegod og kysset meg forsiktig på kinnet :rødme: Så heldige vi er!! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #927 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil forresten benytte anledningen til å takke følgende for alle sine innspill: Annie, Joker'n, Kamela, Skravla og KI. Dere skiller dere helt klart ut i antall innlegg her inne, og boken ville ikke vært det samme uten dere. Takker og neier for deres innsats Gleden er på vår side Jeg tar en spinningtime nå jeg........ Imponert! Ja, jeg fant jo ut hvorfor jeg var så daff og hvorfor kaffen ikke smakte, i går....etter jeg kom hjem fra jobb ble det spying og sofa ligging resten av kvelden Jammen godt jeg hadde en liten snuppe til å ta vare på meg :rødme: Huff da, det er vel verste måten å blli syk på - god du er i gang i gjen nå! Sånn...da var bokklubb-moroa offisielt over. En kan ikke lenger få gavekort når man melder seg inn. (jammen flaks jeg rakk 19 innmeldinger før det var stopp ) Så godt at lille snuppa var der og passet på mamman sin :rødme: Håper det er bedre i dag 19????? :dåne: Rakk 8 jeg og syns det var bra, men nå ble jeg jammen litt misunnelig... Jeg rakk bare 1 gavekort :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #928 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har brukt 4 av mine jeg. Har kjøpt superundertøy til de andre, men tror jeg vil ha jeg også gitt. Det var jo så mykt og godt Snuppa di er like omtenksom og snill som Prinsessa mi :rødme: Da jeg var syk i helgen smurte hun mat til meg og listet seg opp for ikke å bråke. Var kjempegod og kysset meg forsiktig på kinnet :rødme: Så heldige vi er!! :love: Kjempeheldige er vi!! :love: Gleden er på vår side Imponert! Huff da, det er vel verste måten å blli syk på - god du er i gang i gjen nå! Jeg rakk bare 1 gavekort :gråte: Du får bruke ditt ene med omhu, og så ber jeg personlig om unnskyldning for at du ikke fikk flere...sånne galninger som meg er sikkert årsaken til at de har sluttet med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #929 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er DIN FEIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. oktober 2007 #930 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, hun var bare herligere enn herligst i går!!! "trenger du noe mamma?" "skal jeg hente noe til deg mamma?" "vil du ha en kos, mamma?" "si fra hvis det er noe jeg skal ordne for deg mamma" Så søt *tar noen Annier for tiden...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #931 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er DIN FEIL!! BARE min feil Så søt *tar noen Annier for tiden...* Du er tilgitt for Annier - vi gleder oss bare til du har nettilgang og er her hos oss igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #932 Del Skrevet 30. oktober 2007 HAr du enda ikke hørt noe om når du får nettilgang Daria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #933 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjempeheldige er vi!! :love: Du får bruke ditt ene med omhu, og så ber jeg personlig om unnskyldning for at du ikke fikk flere...sånne galninger som meg er sikkert årsaken til at de har sluttet med det... Ikke ta det så tungt, jeg var alt for treig til å sjekke ut! Det er DIN FEIL!! Neida, men jeg skal bruke de 1000 kronenen på noe jeg aldri ville kjøpt meg eller, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #934 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vurderer å kjøpe telt til hvert av ungene til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. oktober 2007 #935 Del Skrevet 30. oktober 2007 For å få litt privatliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #936 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den tanken hadde ikke slått meg, men for en vidunderlig ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #937 Del Skrevet 30. oktober 2007 For å få litt privatliv? lure Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #938 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den tanken hadde ikke slått meg, men for en vidunderlig ide! Eller kanskje du skal ga til anskaffelse av en gapahuk til deg og mannen , med tanke på privatliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. oktober 2007 #939 Del Skrevet 30. oktober 2007 Åh, så dumt med bokklubben! Vi burde nesten sett det komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #940 Del Skrevet 30. oktober 2007 Åh, så dumt med bokklubben! Vi burde nesten sett det komme.. Ingen overraskelse, dessuten får du ikke mer enn et gavekort nå, så da er det ikke så farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå