Gjest Begonia Skrevet 22. oktober 2007 #781 Skrevet 22. oktober 2007 I dag er jeg på jobb igjen, ja...var egentlig helt greit å komme seg litt ut igjen Har fått gjort en del formuftig i dag, og ganske masse ufornuftig Godt at du er frisk igjen Også venter vi oss fullt referat om det ufornuftige du har brukt dagen til
Brukernavn Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #782 Skrevet 23. oktober 2007 Godt at du er frisk igjen Også venter vi oss fullt referat om det ufornuftige du har brukt dagen til Det er bare å fotfølge alle innleggene min her inne, så ser du det
Brukernavn Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #787 Skrevet 23. oktober 2007 Hallå bærta!! Right back at you
Gjest Begonia Skrevet 23. oktober 2007 #791 Skrevet 23. oktober 2007 Det er bare å fotfølge alle innleggene min her inne, så ser du det Du prøver vel ikke å hinte om at KG-tid er ufornuftig?
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #794 Skrevet 24. oktober 2007 Du prøver vel ikke å hinte om at KG-tid er ufornuftig? Jo Men det er jo det ufornuftige som er morsomst God morgen Takk for kaffe, damer - trenger det i dag - sikkert fordi jeg satt i fengsel i natt (alt man kan få seg til å drømme )
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #797 Skrevet 24. oktober 2007 Er du ute på perm? Ja, på grunn av god oppførsel Og hva galt hadde du gjort? Mener å huske at jeg satt inne for drap, ja
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #800 Skrevet 24. oktober 2007 Tror ikke det var noen av dere... (selv om jeg husker jo ikke hvem jeg hadde tatt livet av heller, da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå