Gjest Begonia Skrevet 21. oktober 2007 #761 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 21. oktober 2007 #762 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. oktober 2007 #763 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #764 Del Skrevet 22. oktober 2007 I'm baaaack!!! Så koselig å se at jeg har vært både savnet OG lett etter, da Dere er noen goinger hele gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 22. oktober 2007 #765 Del Skrevet 22. oktober 2007 Endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. oktober 2007 #766 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 22. oktober 2007 #767 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 22. oktober 2007 #768 Del Skrevet 22. oktober 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #769 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #770 Del Skrevet 22. oktober 2007 I'm baaaack!!! Så koselig å se at jeg har vært både savnet OG lett etter, da Dere er noen goinger hele gjengen!! :juhu: Hvor har du vært?? Kan ikke bare stikke av fra oss sånn uten å melde fra hvor du går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 22. oktober 2007 :juhu: Hvor har du vært?? Kan ikke bare stikke av fra oss sånn uten å melde fra hvor du går Nei....det er jo sant....men jeg trodde at det var gitt hvorfor jeg var borte i og med at jeg var syk...og det står i det regelheftet ditt at hvis du TROR de andre vet hvorfor du er borte er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #772 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den ekstautgaven har ikke jeg fått! Og når ikke alle har fått den gjelder den ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2007 #773 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den ekstautgaven har ikke jeg fått! Og når ikke alle har fått den gjelder den ikke!! Så godt at du er frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den ekstautgaven har ikke jeg fått! Og når ikke alle har fått den gjelder den ikke!! Ånei....unnskyld...skal ikke gjenta seg.... Så godt at du er frisk igjen! Ja, det er deilig å orke noe igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2007 #775 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du fikk vel ikke i deg parasitter i storbyen? Det ligger bilde av en inne hos Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #776 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du fikk vel ikke i deg parasitter i storbyen? Det ligger bilde av en inne hos Daria. Har sett parasitten Jeg lurte litt, siden det var flere av oss som plutselig ikke var så friske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2007 #777 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er bra de har funnet den nå da. Håper de får fjernet den helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 22. oktober 2007 #778 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det håper jeg også, loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. oktober 2007 #779 Del Skrevet 22. oktober 2007 I'm baaaack!!! Så koselig å se at jeg har vært både savnet OG lett etter, da Dere er noen goinger hele gjengen!! Klart du er savnet - vi har vært bekymret for deg Nei....det er jo sant....men jeg trodde at det var gitt hvorfor jeg var borte i og med at jeg var syk...og det står i det regelheftet ditt at hvis du TROR de andre vet hvorfor du er borte er det greit Da har du vært alvorlig syk, ille når du ikke orker å stikke innom her. Ånei....unnskyld...skal ikke gjenta seg.... Ja, det er deilig å orke noe igjen!! Er du på jobb igjen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #780 Del Skrevet 22. oktober 2007 Klart du er savnet - vi har vært bekymret for deg Da har du vært alvorlig syk, ille når du ikke orker å stikke innom her. Er du på jobb igjen i dag? Ja, ikke sant....fristet ikke å stikke innom en liten tur en gang, så det sier jo det meste.. I dag er jeg på jobb igjen, ja...var egentlig helt greit å komme seg litt ut igjen Har fått gjort en del formuftig i dag, og ganske masse ufornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå