Brukernavn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5801 Del Skrevet 2. september 2008 Frokost er viktig! Ikke i følge han derre Torkild P.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. september 2008 #5802 Del Skrevet 2. september 2008 Kjenner ingen Torkild P., men vet at jeg blir altfor sulten altfor tidlig om jeg ikke spiser litt frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. september 2008 #5803 Del Skrevet 2. september 2008 Ikke i følge han derre Torkild P.. Hvem er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2008 #5804 Del Skrevet 2. september 2008 Ikke i følge han derre Torkild P.. Nei, det er sant. Men jeg ble slapp uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5805 Del Skrevet 2. september 2008 Kjenner ingen Torkild P., men vet at jeg blir altfor sulten altfor tidlig om jeg ikke spiser litt frokost. Jeg er omvendt....dersom jeg spiser frokost før jeg drar på jobb er jeg jo sulten igjen lenge før lunsj Ved å spise det her på jobb holder jeg ut lenger....jeg forskyver hele greia, liksom.. Hvem er det? :klø: Mannen bak ketolysen.. Nei, det er sant. Men jeg ble slapp uten. Jeg er alltid slapp uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2008 #5806 Del Skrevet 2. september 2008 Næh, det er du ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5807 Del Skrevet 2. september 2008 Næh, det er du ikke det! Jo, faktisk Jeg er det daffeste, lateste mennesket jeg noen gang har kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. september 2008 #5808 Del Skrevet 2. september 2008 Da kjenner ikke du mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5809 Del Skrevet 2. september 2008 Da kjenner ikke du mange... Jo....hadde dere sett meg sånn til vanlig hadde dere skjønt hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. september 2008 #5810 Del Skrevet 2. september 2008 Med tanke på hva du har gjennomført den siste tiden, kan jeg ikke med min beste vilje kalle deg lat. For enkelte av oss andre er bare tanken på de forberedelsene som må til, nok til å bli sliten og trenge en time på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5811 Del Skrevet 2. september 2008 Med tanke på hva du har gjennomført den siste tiden, kan jeg ikke med min beste vilje kalle deg lat. For enkelte av oss andre er bare tanken på de forberedelsene som må til, nok til å bli sliten og trenge en time på sofaen... Grunnen til at jeg har gjort det jeg har gjort er jo stahet....jeg er ikke bare lat...jeg er utrolig sta også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. september 2008 #5812 Del Skrevet 2. september 2008 Men du er åpenbart mer sta en lat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2008 #5813 Del Skrevet 2. september 2008 Frokost må man da ha. Får jeg ikke mat iløpet av den første timen jeg er våken, så er hele dagen ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5814 Del Skrevet 2. september 2008 Men du er åpenbart mer sta en lat av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2008 #5815 Del Skrevet 2. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5816 Del Skrevet 3. september 2008 So much to do, so little time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5817 Del Skrevet 3. september 2008 Og jeg snakker selvsagt ikke om her på jobben.... Det er hjemme jeg har masse å ordne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2008 #5818 Del Skrevet 3. september 2008 Hele resten av livet å ordne det på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. september 2008 #5819 Del Skrevet 3. september 2008 Og jeg snakker selvsagt ikke om her på jobben.... Det er hjemme jeg har masse å ordne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5820 Del Skrevet 3. september 2008 Hele resten av livet å ordne det på! Nei....jeg har jo ikke det...mye MÅ gjøres i dag....det meste, faktisk....egentlig alt når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå