Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner ingen Torkild P., men vet at jeg blir altfor sulten altfor tidlig om jeg ikke spiser litt frokost.

Jeg er omvendt....dersom jeg spiser frokost før jeg drar på jobb er jeg jo sulten igjen lenge før lunsj :roll:

Ved å spise det her på jobb holder jeg ut lenger....jeg forskyver hele greia, liksom..

Hvem er det? :klø:

Mannen bak ketolysen..

Nei, det er sant. :) Men jeg ble slapp uten.

Jeg er alltid slapp uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på hva du har gjennomført den siste tiden, kan jeg ikke med min beste vilje kalle deg lat. For enkelte av oss andre er bare tanken på de forberedelsene som må til, nok til å bli sliten og trenge en time på sofaen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hva du har gjennomført den siste tiden, kan jeg ikke med min beste vilje kalle deg lat. For enkelte av oss andre er bare tanken på de forberedelsene som må til, nok til å bli sliten og trenge en time på sofaen... :fnise:

:ler:

Grunnen til at jeg har gjort det jeg har gjort er jo stahet....jeg er ikke bare lat...jeg er utrolig sta også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost må man da ha. Får jeg ikke mat iløpet av den første timen jeg er våken, så er hele dagen ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Hele resten av livet å ordne det på! :kose:

Nei....jeg har jo ikke det...mye MÅ gjøres i dag....det meste, faktisk....egentlig alt når jeg tenker meg om.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...