Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Gjesp:

Sovnet ikke før nærmere halv ett i natt (og ja, som dere vet er det kjempesent for meg) og har vært våken minst en gang pr. time :sukk:

Gleder meg til i kveld, jeg...da skal jeg legge meg tidlig og sove godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Når legger du deg vanligvis? Jeg er glad om jeg i blant får sju timer. Men trøtte dager er pyton. Lyst på en :kaffekopp: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:

Når legger du deg vanligvis? Jeg er glad om jeg i blant får sju timer. Men trøtte dager er pyton. Lyst på en :kaffekopp: ?

Jeg legger meg vanligvis halv ti, faktisk..

En :kaffekopp: kan nok være akkurat hva jeg trenger. I kveld kommer svigerfar på besøk også - kjekt at jeg er så opplagt, da :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv ti? Oj, da hadde det ikke blitt mye fritid på meg de dagene jeg først kommer hjem like før ni. Men det er sikkert lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg trenger så mange timers søvn for å bli uthvilt har jeg liksom ikke så mye valg...7 må jeg opp igjen uansett, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*oppdatert* Og er også drittlei av å busse hele dagen... :sjenert:

*savner bil*

Synes fremdeles det er helt greit med buss jeg. Lånte meg en digi-bok på biblioteket i går. Tenker jeg skal prøve den i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri nok søvn jeg lksom.

Det hadde vært deilig å sove et helt døgn egentlig. :ler:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri nok søvn jeg lksom.

Det hadde vært deilig å sove et helt døgn egentlig. :ler:

Da tror jeg at jeg hadde vært passe daff når jeg våknet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes fremdeles det er helt greit med buss jeg. Lånte meg en digi-bok på biblioteket i går. Tenker jeg skal prøve den i dag. :jepp:

Men du har ikke noe annet alternativ, og da er det klart buss er kjempekjekt. Men for meg som har bil som det tar meg 15 minutter til jobb med blir det litt anderledes.. Jeg har ikke halvannen til to timer til overs hver dag, liksom.. :sjenert:

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ikke noe annet alternativ, og da er det klart buss er kjempekjekt. Men for meg som har bil som det tar meg 15 minutter til jobb med blir det litt anderledes.. Jeg har ikke halvannen til to timer til overs hver dag, liksom.. :sjenert:

Helt sant. Bussen passer greit for meg. Derfor velger jeg den framfor å skaffe meg bil. Men rutetilbudet skal ikke bli mye dårligere før jeg også satser på bil i stedet. Så jeg skjønner godt at du velger bilen. Det er også stor forskjell på folk som har jobb og unger, og meg som er singel og uføretrygdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være uthvilt? Mellom 8 og 9...

Pleier å klare meg fint med 5 jeg. Så sover jeg litt ekstra i helgene og når ungene har fri. Funker kjempefint :)

Jeg legger meg vanligvis halv ti, faktisk..

SÅ TIDLIG??? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pleier å klare meg fint med 5 jeg. Så sover jeg litt ekstra i helgene og når ungene har fri. Funker kjempefint :)

SÅ TIDLIG??? :dåne:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på ettermiddagen BN! :ler:

Neineinei; ettermiddagen er fra....14-17, så begynner kvelden...den varer til 23...så er det natta...og natta varer til...7... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...