Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Vil du i gang med høsten, eller er det forestående aktiviteter du gruer deg for :klemmer:

Forestående aktiviteter denne uke jeg gruer meg for, ja. Jeg ser frem til uken er over, for da kan jeg liksom legge en "hataktivitet" på hylla...Og for fullt sette igang med ketolyse :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som følger litt med vet det, og jeg har uansett ingen planer om å si noe om det her. Det er behørig nevnt i opptil flere blogger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo tenkt å være flink jente å begynne å ta bussen og greier...vel, månedskort koster 650….billettservice tar 30kr i gebyr….og det koster 25kr å få tilsendt…..da blir ikke månedskortet særlig rimelig, du…over 700…gjør man et regnestykke da finner vi ut at det ikke lønner seg for meg å ha månedskort verken i forhold til bilen eller i forhold til enkeltbilletter….for et opplegg :roll: De vil virkelig ikke at folk skal ta bussen, eller?? De kunne vel i jøssenam å alle dager solgt månedskortet til nettopris der de deler ut kundekort!?

Dagens lille utblåsning....men jeg spør;

hvorfor skal jeg ta bussen når det koster meg mer, tar lenger tid og er mindre fleksibelt enn bilen!?

(Nei, jeg er ikke miljøbevisst!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fjollete av meg stadig å titte ned på den nederste tickeren og forvente at den beveger seg bortover av seg selv på lik linje med juletickeren??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjollete vil jeg ikke si det er -men kanskje litt i overkant optimistisk...? :fnise:

Kanskje litt :fnise:

Send en mail eller noe og si ifra hva du synes til de ansvarlige for bussen!!

Men jeg har allerede sendt en mail i dag og klaget på ikke-korresponderende ruter...vente til i morgen med å skrive hva jeg synes om dette da, kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal bombadere dem med klagemailer! Vis dem at du er misfornøyd!

Jammen jeg er jo fornøyd med at de faktisk har startet opp en bussrute til der jeg bor, da...

Men jeg fikk svar på den med rutekorresponderingen og den skulle være i orden, så da er den saken ute av verden.

Så da sendte jeg liksågodt spørsmål om det med billettene også, så får vi se om jeg får svar der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og svaret jeg fikk var at dersom jeg kjører mer enn fem turer i uka lønner det seg :roll:

Men da har de for det første ikke regnet med postens idiotgebyr dersom jeg velger å hente ut den selv, og de har heller ikke tatt med i betraktningen at jeg bor et sted det koster 25 pr vei, ikke 30 :roll:

Kjenner jeg har mistet lysten på å ta bussen, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det fjollete av meg stadig å titte ned på den nederste tickeren og forvente at den beveger seg bortover av seg selv på lik linje med juletickeren??? :fnise:

:ler:

Men for et fantastisk resultat så langt! :duskedame:

Og svaret jeg fikk var at dersom jeg kjører mer enn fem turer i uka lønner det seg :roll:

Men da har de for det første ikke regnet med postens idiotgebyr dersom jeg velger å hente ut den selv, og de har heller ikke tatt med i betraktningen at jeg bor et sted det koster 25 pr vei, ikke 30 :roll:

:klaske:

Skjønner at du blir oppgitt, jeg hadde garantert tatt bilen i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte tar du bussen da? De har jo rett i at det lønner seg med månedskort -selv når enkeltbillett koster 25 -hvis du har 5 turer (antar de med det mener tur/retur) i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...