Annie Skrevet 22. august 2008 #5641 Del Skrevet 22. august 2008 Mannen min jobber, og ikke hadde han hørt noe om han hadde sovet heller. Det eneste jeg ikke kan gjøre når han sover i senga, er å skifte på den... Eller forresten, det kan hende det hadde gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5642 Del Skrevet 22. august 2008 Mannen min jobber, og ikke hadde han hørt noe om han hadde sovet heller. Det eneste jeg ikke kan gjøre når han sover i senga, er å skifte på den... Eller forresten, det kan hende det hadde gått... *ser for meg Annie skifte på senga mens Annie-mannen ligger i den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2008 #5643 Del Skrevet 22. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. august 2008 #5644 Del Skrevet 22. august 2008 Altså i går sovnet jeg FØR 22....sovnet samtidig som Private Practice begynte :dåne: Flaks jeg hadde satt på opptak Har blitt skikkelig A-menneske plutselig...på morgenen også...var "lys"våken kvart over 6 i dag jaja...går vel over Har også vært borti sånne kurer som gir masse energi og arbeidslyst. Jeg må vente med å vaske klær til mannen er våken....(han har vært på natta) og ikke kan jeg rydde ut og inn av oppvaskmaskinen før han våkner heller...er mye jeg ikke får gjort før han står opp, og det er vel den unnskyldningen jeg bruker overfor meg selv for at jeg ikke har startet ennå... Gode unnskyldninger er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5645 Del Skrevet 22. august 2008 Gode unnskyldninger er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2008 #5646 Del Skrevet 22. august 2008 Har bestemt meg for IKKE å rydde i dag jeg. Trenger ikke bortforklare noe da. Jeg lar rotet ligge der det ligger, og jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet en gang. Skal ta oppvasken før jeg drar i ettermiddag da. Er litt kjedelig om det lukter sur oppvask når helga er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5647 Del Skrevet 22. august 2008 Good for you! Jeg MÅ rydde...vi får fullt hus i helgen, og jeg nekter å vise frem et rotete hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2008 #5648 Del Skrevet 22. august 2008 Sånn er jeg også. En ting er når vi er alene, men når vi får besøk, skal det være ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5649 Del Skrevet 22. august 2008 Sånn er jeg også. En ting er når vi er alene, men når vi får besøk, skal det være ryddig Liker egentlig at det er ryddig hele tiden, og som regel er det ikke så verst her, men nå er huset fullt av ting mannen har fått etter en avdødd slektning så det står ting og tang overalt og er bare...kaotisk.. Jaja...vi skal få lempet inn noe å oppbevare det i når mannen våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august 2008 #5650 Del Skrevet 22. august 2008 Har en liten pause i jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5651 Del Skrevet 22. august 2008 Har en liten pause i jeg. Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2008 #5652 Del Skrevet 22. august 2008 Og jeg... Det pleier å være ryddig her også, men i sommer har det sklidd helt ut. Må ta meg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5653 Del Skrevet 22. august 2008 Ja, vi må ta oss sammen her også...alle rutiner har liksom forsvunnet på mystisk vis i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. august 2008 #5654 Del Skrevet 22. august 2008 Rutiner?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5655 Del Skrevet 22. august 2008 Rutiner?? :klø: Ja, det er sånn som...som...nei, det ble for vanskelig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2008 #5656 Del Skrevet 22. august 2008 Pleier å ha det ganske ryddig jeg også. Blir liksom ikke så mye rot etter bare meg. Og jeg prøver å legge på plass ting etterhvert. Og det er ikke ille her nå heller. Bortsett fra spisebordet som for tiden er engleverksted. Men det lever jeg greit med. Jeg trives ikke når det er rotete rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2008 #5657 Del Skrevet 22. august 2008 Ja, det er sånn som...som...nei, det ble for vanskelig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august 2008 #5658 Del Skrevet 22. august 2008 Pausen min blir litt lang... Men jeg har spist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. august 2008 #5659 Del Skrevet 22. august 2008 Rutiner?? :klø: Ja, det er sånn som...som...nei, det ble for vanskelig å forklare Ja, den forklaringen hjalp jo mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5660 Del Skrevet 23. august 2008 vi fikk virkelig kontroll over huset i går. Mannen stod opp halv tre, og fra halv tre til halv seks holdt vi på begge to og det ble fullstendig strøkent her! Så bra har det ikke vært på lenge. Måtte det vare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå