Daria Skrevet 7. august 2008 #5441 Del Skrevet 7. august 2008 Nei folkens...jeg er trøtt....det er over sengetid for sånne nuppemammaer som meg Takk for laget - det har vært strålende og jeg ville nok ikke ledd halvparten så mye en gang om jeg hadde gjort det jeg egentlig hadde planlagt å gjøre; nemlig se opptak - det får jeg ha til gode til en annen gang...de går jo ikke noe sted.. Allerede? Sov godt da -og takk for i kveld. Godt å ha deg tilbake. Jeg har hatt besøk i kveld, så er akkurat begynt å oppdatere meg. Men begynner å ane at jeg får en god jobb :gjeiper: Du har en lang kveld foran deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5442 Del Skrevet 7. august 2008 Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Ser jeg ingen grunn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5443 Del Skrevet 7. august 2008 Allerede? Sov godt da -og takk for i kveld. Godt å ha deg tilbake. Ja, jeg er en sånn"leggermegtidlighverkveld-sak" jeg Det var veldig koselig ¨å være her en kveld igjen også (ser for meg at det blir mange slike når mannen bytter jobb...) Ser jeg ingen grunn til Nei....tenkte jeg det ikke....jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. august 2008 #5444 Del Skrevet 7. august 2008 *bidrar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5445 Del Skrevet 7. august 2008 Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Ser jeg ingen grunn til La oss sammen synge optimist-sangen.... Jeg pleier ikke å legge meg på et par timer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5446 Del Skrevet 7. august 2008 Natta BN. Kos å ha deg her. Gleder meg til mannen skifter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5447 Del Skrevet 7. august 2008 *bidrar* La oss sammen synge optimist-sangen.... Jeg pleier ikke å legge meg på et par timer enda. Men...altså...jeg kommer jo antakeligvis ikke inn hit igjen før på mandag Have mercy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5448 Del Skrevet 7. august 2008 Det var veldig koselig ¨å være her en kveld igjen også (ser for meg at det blir mange slike når mannen bytter jobb...) :juhu: (ikke for at mannen skal være borte altså, men for mer BN på KG) La oss sammen synge optimist-sangen.... *setter på repeat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5449 Del Skrevet 7. august 2008 NEI, NÅ går jeg!! (har alltid hatt lyst til å bruke den smileyen...men hvem i all verden har laget koden på den??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5450 Del Skrevet 7. august 2008 Tror Inlove lider av bæææææææææææædi.... Kan jeg aldri tenke meg... Nei folkens...jeg er trøtt....det er over sengetid for sånne nuppemammaer som meg Takk for laget - det har vært strålende og jeg ville nok ikke ledd halvparten så mye en gang om jeg hadde gjort det jeg egentlig hadde planlagt å gjøre; nemlig se opptak - det får jeg ha til gode til en annen gang...de går jo ikke noe sted.. Natta vennen! Jeg har hatt besøk i kveld, så er akkurat begynt å oppdatere meg. Men begynner å ane at jeg får en god jobb :gjeiper: Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Glem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. august 2008 #5451 Del Skrevet 7. august 2008 Natta BN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5452 Del Skrevet 7. august 2008 Men...altså...jeg kommer jo antakeligvis ikke inn hit igjen før på mandag Have mercy Det er ikke vår skyld at du svikter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5453 Del Skrevet 7. august 2008 NEI, NÅ går jeg!! (har alltid hatt lyst til å bruke den smileyen...men hvem i all verden har laget koden på den??? ) Det luer jeg å hver gang jeg bruker den -etter å ha måttet finne den på listen fordi jeg aldri får det rett) Kan jeg aldri tenke meg... Du har mer tro på skrapesyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5454 Del Skrevet 7. august 2008 Natta BN. Gled deg til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5455 Del Skrevet 7. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5456 Del Skrevet 7. august 2008 Det luer jeg å hver gang jeg bruker den -etter å ha måttet finne den på listen fordi jeg aldri får det rett) Du har mer tro på skrapesyke? Den første setningen der virker en smule merkelig... :klø: Selvsagt er det skrapesyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5457 Del Skrevet 7. august 2008 Det luRer jeg På hver gang jeg bruker den (etter å ha måttet finne den på listen fordi jeg aldri får det rett) Bedre nå? Du får kjøpe deg et par skrapelodd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5458 Del Skrevet 7. august 2008 Bedre nå? Du får kjøpe deg et par skrapelodd... Ja, bedre nå ja. Og skrapelodd var en god idè ja. :juhu: (hvis jeg har penger igjen etter å ha kjøpt bussbilletter og reisesyketabletter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. august 2008 #5459 Del Skrevet 8. august 2008 NEI, NÅ går jeg!! (har alltid hatt lyst til å bruke den smileyen...men hvem i all verden har laget koden på den??? ) Det har jeg lurt på også! (Ja, og fremdeles) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5460 Del Skrevet 8. august 2008 Så greie dere var i går kveld. Var jo faktisk lite å oppdatere seg på, jo (akkurat som om det var meg dere tenkte på når dere la dere ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå