Skravla Skrevet 6. august 2008 #5361 Del Skrevet 6. august 2008 Wow.... du har vært kjempeflink i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2008 #5362 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vil også ha gjort så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. august 2008 #5363 Del Skrevet 6. august 2008 Så mye du har fått gjort idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5364 Del Skrevet 6. august 2008 Det er så deilig å se seg rundt og se ryddige rom Jeg burde sikkert ta datarommet i morgen, men det er et langt lerret å bleke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5365 Del Skrevet 7. august 2008 Tenk, det er torsdag allerede Siste dag før helg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5366 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, torsdag allerede. Det betyr at jeg bare har fire og en halv dag igjen her det... Og jeg som ikke har fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5367 Del Skrevet 7. august 2008 *momser polarbrød med nugatti, som jeg måtte låne sjefens bil for å få reist og kjøpt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5368 Del Skrevet 7. august 2008 Var visst ikke så dum den bilen etter det jeg skjønte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5369 Del Skrevet 7. august 2008 Var visst ikke så dum den bilen etter det jeg skjønte... Dette var ikke den bilen...jeg har sykkel i dag...dette var rett og slett bilen til sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5370 Del Skrevet 7. august 2008 Dette var ikke den bilen...jeg har sykkel i dag...dette var rett og slett bilen til sjefen Er ikke så greit å holde orden på alle de bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5371 Del Skrevet 7. august 2008 Er ikke så greit å holde orden på alle de bilene. Nei, ikke når det gjelder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. august 2008 #5372 Del Skrevet 7. august 2008 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5373 Del Skrevet 7. august 2008 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5374 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, ikke når det gjelder meg Nei, også er jo jeg vant til å ha bare et busskort å holde orden på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5375 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, også er jo jeg vant til å ha bare et busskort å holde orden på. Skal ikke kimse av et busskort Har planer om å få meg det i tillegg jeg også, nå, faktisk...de har satt opp buss ut til ødeplassen jeg bor på, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5376 Del Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med buss..... Så koselig å se deg her på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5377 Del Skrevet 7. august 2008 Skal ikke kimse av et busskort Har planer om å få meg det i tillegg jeg også, nå, faktisk...de har satt opp buss ut til ødeplassen jeg bor på, nemlig. Buss der ute du bor? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5378 Del Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med buss..... Så koselig å se deg her på denne tiden av døgnet. (snuppa har okkupert tv'n ) Buss der ute du bor? :dåne: En gang i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5379 Del Skrevet 7. august 2008 En gang i timen Samme som jeg har det. En gang i timen er bra ute på bygda det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5380 Del Skrevet 7. august 2008 Samme som jeg har det. En gang i timen er bra ute på bygda det. Ja, det er sikkert langt mer enn vi trenger, men jeg håper den har livets rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå