Annie Skrevet 3. september 2008 #5821 Del Skrevet 3. september 2008 Har mye jeg skulle gjort jeg også, men gidder jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5822 Del Skrevet 3. september 2008 Men jeg må.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #5823 Del Skrevet 3. september 2008 Je å! :sukk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5824 Del Skrevet 3. september 2008 Je å! :sukk: Stakkars oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #5825 Del Skrevet 3. september 2008 Jaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2008 #5826 Del Skrevet 3. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 #5827 Del Skrevet 3. september 2008 Stakkars, dere har det fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5828 Del Skrevet 3. september 2008 Stakkars, dere har det fælt *nikker trist* Så godt å møte forståelse i en tøff hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #5829 Del Skrevet 3. september 2008 Stakkars, dere har det fælt Det syns vi også, og da er det så godt å møte sånn ektefølt sympati fra deg, Daria... Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. september 2008 #5830 Del Skrevet 3. september 2008 *tvinger meg selv til å ordne meg frokost* Hva var dagens frokost for noe godt da *nysgjerrig* Jeg er omvendt....dersom jeg spiser frokost før jeg drar på jobb er jeg jo sulten igjen lenge før lunsj Ved å spise det her på jobb holder jeg ut lenger....jeg forskyver hele greia, liksom.. Mannen bak ketolysen.. Jeg er alltid slapp uansett Sånn har jeg det også! Grunnen til at jeg har gjort det jeg har gjort er jo stahet....jeg er ikke bare lat...jeg er utrolig sta også God kombinasjon! Nei....jeg har jo ikke det...mye MÅ gjøres i dag....det meste, faktisk....egentlig alt når jeg tenker meg om.. Huff da. *nikker trist* Så godt å møte forståelse i en tøff hverdag Vi føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5831 Del Skrevet 3. september 2008 Frokosten i dag var salat Skulle egentlig gjerne hatt det til lunsj også, men da blir det pizza.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 #5832 Del Skrevet 3. september 2008 Det syns vi også, og da er det så godt å møte sånn ektefølt sympati fra deg, Daria... Eller? Betviler du min medlidenhet? *dypt fornærmet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. september 2008 #5833 Del Skrevet 3. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #5834 Del Skrevet 3. september 2008 Nei for all del. Ikke når det ER ektefølt i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2008 #5835 Del Skrevet 3. september 2008 Gidder ikke tenke på alt jeg skulle gjort i dag jeg. Å fortrenge er jeg god til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5836 Del Skrevet 3. september 2008 Har noen av dere noen synspunkter på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #5837 Del Skrevet 3. september 2008 Er dårlig på sånt, men spør Wadjet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2008 #5838 Del Skrevet 3. september 2008 Har noen av dere noen synspunkter på denne? Føler meg rimelig sikker på at det ikke var et spørsmål til meg ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5839 Del Skrevet 3. september 2008 Føler meg rimelig sikker på at det ikke var et spørsmål til meg ihvertfall... For alt jeg vet kan det være dere som er i "foreningen" din er mestere på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2008 #5840 Del Skrevet 3. september 2008 For alt jeg vet kan det være dere som er i "foreningen" din er mestere på sånt. Er nok flere der som er mestere på sånt ja. Men ikke jeg. Det er nok ingen i foreningen som mistenker meg for å ha greie på sånt. Joggesko, jeans og t-skjorte til alle anledninger er vel min kleskode. Ja, det har jo kommet seg litt da. Jeg kjøpte meg t-skjorter med foreningslogo på i sommer, så nå ser de ihvertfall at jeg hører hjemme der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå