Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #5501 Del Skrevet 12. august 2008 Vi kan jo ikke alle følge kalenderen til naboen din... Jeg vil ikke følge den jeg heller. Og når det gjelder julegaver, så er det noe jeg tenker, handler og planlegger hele året. Men utover det har jeg funnet ut at jula er i desember og bare i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. august 2008 #5502 Del Skrevet 12. august 2008 Det er helt utrolig hvor raskt det går å oppdatere seg om dagen....jeg brukte bare ti minutter på alle dagbøkene :dåne: Jeg er litt og daff i dag kjenner jeg...men jeg har ikke tenkt å gjøre stort så det skal vel gå greit Du har vært borte på riktig tidspunkt! Holder på å bake brød, jeg.....og når jeg hever dem så står de på varmekablene på badet.....når snuppa mi var klar for sengen kom hun gråtende inn til meg....hun hadde tråkket oppi :dåne: Jeg skal innrømme at det tok meg ti sekunders innhenting for meg selv før jeg var i stand til å trøste snuppa...men nå er vi glade og venner igjen..Jeg lot de stå for å se om de hever seg opp igjen... *tusler inn for å sjekke* Oppdatert på tåfis og andre ting :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5503 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg står fast med et problem på jobben Har spurt regnskapsgeniet mitt, Skravla, men hun var heller ikke sikker. Har nå sendt mail til han jeg var på Mamutkurs med i vår, men hva gjør jeg om han ikke svarer før jeg skal hjem?? Jeg får ikke lagret før jeg får løst problemet, og det er en fryktelig mye arbeid som går tapt om jeg ikke lagrer Åååååååååe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. august 2008 #5504 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kan i allefall ikke hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. august 2008 #5505 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg står fast med et problem på jobben Har spurt regnskapsgeniet mitt, Skravla, men hun var heller ikke sikker. Har nå sendt mail til han jeg var på Mamutkurs med i vår, men hva gjør jeg om han ikke svarer før jeg skal hjem?? Jeg får ikke lagret før jeg får løst problemet, og det er en fryktelig mye arbeid som går tapt om jeg ikke lagrer Åååååååååe Kan du gå inn og rette opp i morgen, i så fall bare registrer sånn at du får lagret, og så retter du når du får svar. Jeg kan gå inn og rette føringer tilbake i tid, og det er veldig greit. Håper du har fått svar, hvis ikke, kan du ikke ringe han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5506 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis jeg lagrer går det til hovedboken, og da er jeg like langt...kan ikke endre der.. Men jeg tipper jeg lar pc'n stå på til i morgen, og så håper jeg at jeg får svar da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #5507 Del Skrevet 12. august 2008 *tusler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2008 #5508 Del Skrevet 12. august 2008 Dumt at jeg ikke kunne hjelpe deg. Håper du får svar i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. august 2008 #5509 Del Skrevet 12. august 2008 Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. august 2008 #5510 Del Skrevet 12. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5511 Del Skrevet 13. august 2008 Han skulle ringe meg i dag, så da håååååper jeg at det er et enkelt svar, og at jeg ikke må gjøre alt om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. august 2008 #5512 Del Skrevet 13. august 2008 *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5513 Del Skrevet 13. august 2008 *jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5514 Del Skrevet 13. august 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: regnskapet mitt balanserer!! Nå er jeg i gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. august 2008 #5515 Del Skrevet 13. august 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5516 Del Skrevet 13. august 2008 Og sånn som det regner ute *skulle ønske jeg hadde fri fra jobb og kunne ut og gå tur i alt været* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #5517 Del Skrevet 13. august 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: regnskapet mitt balanserer!! Nå er jeg i gang!! Så flott!! Og sånn som det regner ute *skulle ønske jeg hadde fri fra jobb og kunne ut og gå tur i alt været* Her kom det sinnsyke mengder regn i natt! Nå er det nesten faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5518 Del Skrevet 13. august 2008 Himmelen var åpen i natt her også - jeg måtte lukket vinduet for det regnet inn Jeg våknet halv fire av et sinnsykt tordensmell, forresten Så da tuslet jeg inn for å se om Nuppa hadde våknet og var redd, men hun sov som bare barn kan det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #5519 Del Skrevet 13. august 2008 Mannen sover aldri så godt som når det er tordenvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. august 2008 #5520 Del Skrevet 13. august 2008 Her har det tordnet voldsomt i ettermiddag! Midt under innspillingen av 'allsang på grensen'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå