Daria Skrevet 8. juli 2008 #5001 Del Skrevet 8. juli 2008 Du hadde forresten oversett den hvite løperen, så jeg helte litt vin der jeg. Neida, det er bare en billig nille-etterlikning av BNs vanlige løper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juli 2008 #5002 Del Skrevet 8. juli 2008 Skyld på editoren du........ Du hadde forresten oversett den hvite løperen, så jeg helte litt vin der jeg. Skravla kommer ALDRI til å bli invitert til BN! Jeg derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5003 Del Skrevet 8. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5004 Del Skrevet 8. juli 2008 BN! :juhu: Hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #5005 Del Skrevet 8. juli 2008 BN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5006 Del Skrevet 8. juli 2008 BN! :juhu: Hatt det fint? Daria! :juhu: Kunne godt tatt en uke til, jeg BN! Inlove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5007 Del Skrevet 8. juli 2008 BN. :juhu: Savnet deg. Ikke bry deg om rotet Var Annie som ikke ryddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #5008 Del Skrevet 8. juli 2008 BN. :juhu: Savnet deg. Ikke bry deg om rotet Var Annie som ikke ryddet. Å jasså du... Hva er det du prøver på nå da? Legge skylden på Annie for noe DU har gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5009 Del Skrevet 8. juli 2008 BN. :juhu: Savnet deg. Ikke bry deg om rotet Var Annie som ikke ryddet. Skravla. :juhu: hadde jeg tatt Annier kunne jeg jo kanskje trodd deg, men jeg er fullstendig klar over at Annie var den som ryddet, Daria var den som forsøkte å redde unna for deg, og at du var den som rotet og sølte...men bekymre deg ei; jeg er fortsatt i feriemodus og ville ikke drømme om å kjefte på noen uansett (gjorde meg ferdig med det på ferie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5010 Del Skrevet 8. juli 2008 Å jasså du... Hva er det du prøver på nå da? Legge skylden på Annie for noe DU har gjort... Jeg rotet og det sa jeg jo...... men Annie ryddet IKKE etterpå og det må jo være hennes skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5011 Del Skrevet 8. juli 2008 Kjeftet du på ferie? *setter meg ned og venter på referat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #5012 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg rotet og det sa jeg jo...... men Annie ryddet IKKE etterpå og det må jo være hennes skyld. Ja, det finnes jo mange måter å se en sak på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5013 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Du synes det er opplagt at det er Annie som skal rydde opp etter deg? *lurer på hvem BN har kjeftet på på ferie* Endret 8. juli 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #5014 Del Skrevet 8. juli 2008 Kjeftet du på ferie? *setter meg ned og venter på referat* *venter sammen med Skravla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5015 Del Skrevet 8. juli 2008 Du synes det er opplagt at det er Annie som skal rydde opp etter deg? *lurer på hvem BN har kjeftet på på ferie* Hun drev jo på med rydding og så ut som hun likte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #5016 Del Skrevet 8. juli 2008 Hun drev jo på med rydding og så ut som hun likte det. Hadde du ikke tatt så mange Annier rundt omkring, så visste du at hun er dritt lei av å rydde etter andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5017 Del Skrevet 8. juli 2008 Nettopp. *ser strengt på Skravla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2008 #5018 Del Skrevet 8. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2008 #5019 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå er du bare obsternasig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2008 #5020 Del Skrevet 8. juli 2008 Kan du ikke bare innrømme at det var dumt å rote slik, og be om unnskyldning? Det er faktisk enkleste måten å komme seg ut av den saken der på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå