kamela Skrevet 6. mars 2008 #3921 Del Skrevet 6. mars 2008 Skjønner deg og forventer å få kamp om topp-plasseringen i Dusken. Åhhhh, skal hun kuppe alle oss andre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3922 Del Skrevet 6. mars 2008 Skjønner deg og forventer å få kamp om topp-plasseringen i Dusken. Er ikke noe overmenneske heller da... Åhhhh, skal hun kuppe alle oss andre nå? (Bortsett fra at jeg har ikke bestemt meg vedrørende denne boken, da...får se hva det blir til..kan jo være greit å ha ett tilholdssted som er sitt eget kanskje ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. mars 2008 #3923 Del Skrevet 6. mars 2008 BN - den klare og entydige - og besluttsomme. Behold boken en stund du. Så ser du etterhvert hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #3924 Del Skrevet 6. mars 2008 Er ikke noe overmenneske heller da... (Bortsett fra at jeg har ikke bestemt meg vedrørende denne boken, da...får se hva det blir til..kan jo være greit å ha ett tilholdssted som er sitt eget kanskje ) BN - den klare og entydige - og besluttsomme. Behold boken en stund du. Så ser du etterhvert hva du gjør. Enig med Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3925 Del Skrevet 6. mars 2008 BN - den klare og entydige - og besluttsomme. (Nå skal det sies at jeg aldri har sagt 100 % at jeg skal fjerne boken, men BN's blogg er borte nå (som dere kanskje har merket)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2008 #3926 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) (Nå skal det sies at jeg aldri har sagt 100 % at jeg skal fjerne boken, men BN's blogg er borte nå (som dere kanskje har merket)) Endret 6. mars 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2008 #3927 Del Skrevet 6. mars 2008 Har oppdaget at bloggen er borte ja. :gråte: Men godt at du er her fremdeles da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3928 Del Skrevet 6. mars 2008 Har oppdaget at bloggen er borte ja. :gråte: Men godt at du er her fremdeles da... litt på dere. Dere blir nok ikke kvitt meg så lett, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #3929 Del Skrevet 6. mars 2008 litt på dere. Dere blir nok ikke kvitt meg så lett, nei Det vil vi ikke heller, som du sikkert har fått med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 #3930 Del Skrevet 6. mars 2008 Det var jammen bra BN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. mars 2008 #3931 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke så triste (eller sinna for din del Annie ) da damer.... JEG har jo ikke tenkt å forsvinne, bare tilholdsstedene mine...noe som betyr at jeg kommer til å være mye mer hos dere *litt trøstet* Er ikke noe overmenneske heller da... (Bortsett fra at jeg har ikke bestemt meg vedrørende denne boken, da...får se hva det blir til..kan jo være greit å ha ett tilholdssted som er sitt eget kanskje ) Mye lettere å kjempe inne hos meg. (Nå skal det sies at jeg aldri har sagt 100 % at jeg skal fjerne boken, men BN's blogg er borte nå (som dere kanskje har merket)) :gråte: litt på dere. Dere blir nok ikke kvitt meg så lett, nei Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3932 Del Skrevet 6. mars 2008 Mye lettere å kjempe inne hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mars 2008 #3933 Del Skrevet 6. mars 2008 Har fulgt ditt eksempel jeg Bn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3934 Del Skrevet 6. mars 2008 Har fulgt ditt eksempel jeg Bn. Ikke visste vel jeg at jeg var et eksempel til etterfølgelse. *føler meg klok og viktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mars 2008 #3935 Del Skrevet 6. mars 2008 Du kan jo leve i trua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3936 Del Skrevet 7. mars 2008 Så stille det var her i går kveld Så lite tror jeg aldri det har vært å oppdatere seg på i dagbøkene før. Kanskje det går like fort i bloggene? *håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mars 2008 #3937 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg syns iallefall det gikk greit å oppdatere seg i bloggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3938 Del Skrevet 7. mars 2008 Det gikk veldig greit. Svupp vips, nå er jeg ferdig, og kan sette i gang med det jeg egentlig skal gjøre i dag....nemlig ny innlevering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. mars 2008 #3939 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke visste vel jeg at jeg var et eksempel til etterfølgelse. *føler meg klok og viktig* Det gikk veldig greit. Svupp vips, nå er jeg ferdig, og kan sette i gang med det jeg egentlig skal gjøre i dag....nemlig ny innlevering Lykke til - det går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3940 Del Skrevet 7. mars 2008 Lykke til - det går sikkert bra Takk, for lykkeønskninger, men jeg er enda mindre sikker på at det går bra denne gangen enn jeg var forrige...så det gjenstår å se.... NÅ setter jeg i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå