Annie Skrevet 3. mars 2008 #3801 Del Skrevet 3. mars 2008 Tipper det var godt å ha barnefri i helgen. Det er for sjeldent det skjer her i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3802 Del Skrevet 3. mars 2008 Tipper det var godt å ha barnefri i helgen. Det er for sjeldent det skjer her i allefall. Ja, dette var faktisk første gang jeg hadde en helg for meg selv på 6,5 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2008 #3803 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Så deilig da. Høres ut som det må gjentaes Endret 3. mars 2008 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #3804 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #3805 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, dette var faktisk første gang jeg hadde en helg for meg selv på 6,5 år.... Da var det jammen på tide!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3806 Del Skrevet 3. mars 2008 Ok, hvem var det??? Det er bare for den skyldige å melde seg!! Her for en tid tilbake var det noen som begynte å snakke om sjokoladeboller.....hveteboller med sjokoladebiter inni..... KUNNE NÅ DET VÆRE NØDVENDIG, DA????? Hva tror dere jeg sitter her og momser og eter...og dere må bare ikke tro jeg stoppet etter èn...neida, nå er snart hele posen borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 3. mars 2008 #3807 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2008 #3808 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2008 #3809 Del Skrevet 3. mars 2008 *glad jeg ikke har smakt sånne boller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #3810 Del Skrevet 3. mars 2008 *glad jeg ikke har smakt sånne boller* De bollene er ikke gode i det hele tatt - blæh! *har smakt sånne boller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #3811 Del Skrevet 3. mars 2008 De bollene høres bare kvalme ut og jeg har IKKE planer om å prøve dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2008 #3812 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen kom hjem fra butikken nettopp og hadde med.... boller! :dåne: Nå er det og bolle. Men den er heldigvis uten sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #3813 Del Skrevet 3. mars 2008 Boller uten sjokolade er godt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. mars 2008 #3814 Del Skrevet 3. mars 2008 Har vært på i dag..... ...ble en ny bukse.....som kostet 1000,- Jeg pleier virkelig ikke å bruke så masse penger på ett plagg, men jeg har ønsket meg nye jeans i evigheter nå, og det er umulig (!) å finne bukser som passer, som jeg synes er fine OG er lange nok i bena. Så når jeg falt pladask for denne i det jeg hadde den på valgte jeg å slå til. Jeg hadde jo gavekort på 1000 som jeg fikk fra sjefen til jul, så sånn sett er det jo han som har kjøpt den, da. Så flott! Ja, dette var faktisk første gang jeg hadde en helg for meg selv på 6,5 år.... Ikke la det gå like lenge til neste gang, kanskje du og mannen kan få en barnefri helg av og til også Ok, hvem var det??? Det er bare for den skyldige å melde seg!! Her for en tid tilbake var det noen som begynte å snakke om sjokoladeboller.....hveteboller med sjokoladebiter inni..... KUNNE NÅ DET VÆRE NØDVENDIG, DA????? Hva tror dere jeg sitter her og momser og eter...og dere må bare ikke tro jeg stoppet etter èn...neida, nå er snart hele posen borte. Ikke meg, liker best de med rosiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 3. mars 2008 #3815 Del Skrevet 3. mars 2008 De med sjokolade hørtes gode ut. Liker ikke rosiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3816 Del Skrevet 3. mars 2008 De med sjokolade hørtes gode ut. Liker ikke rosiner Jeg har alltid likt de med rosiner godt, men de med sjokolade var jo bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2008 #3817 Del Skrevet 3. mars 2008 Ok, hvem var det??? Det er bare for den skyldige å melde seg!! Her for en tid tilbake var det noen som begynte å snakke om sjokoladeboller.....hveteboller med sjokoladebiter inni..... KUNNE NÅ DET VÆRE NØDVENDIG, DA????? Hva tror dere jeg sitter her og momser og eter...og dere må bare ikke tro jeg stoppet etter èn...neida, nå er snart hele posen borte. Det var ikke meg heller. Har smakt med sjokolade i en gang, men syns de bare var helt ok. Best med rosiner ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #3818 Del Skrevet 3. mars 2008 Skal fortsatt IKKE prøve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 3. mars 2008 #3819 Del Skrevet 3. mars 2008 Kanskje vi skulle snakke om boller litt til, til slutt har hele klanen lyst på boller ii dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2008 #3820 Del Skrevet 3. mars 2008 Er fremdeles mett etter lunsjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå