Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da tar jeg helg...kanskje jeg kommer innom i løpet av helgen...jeg har jo barne- og mannefri :fnise:

GOD HELG ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går.

Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa:

Han: "Hei!"

Jeg: "Hei"

Han: "Så pen du er!"

:hakeslepp:

Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende :ler:

Så herlig!! :rødme:

Da tar jeg helg...kanskje jeg kommer innom i løpet av helgen...jeg har jo barne- og mannefri :fnise:

GOD HELG ALLE SAMMEN!!

GOD HELG!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på :shoppe: i dag..... :sjenert: ...ble en ny bukse.....som kostet 1000,- :sjokk: Jeg pleier virkelig ikke å bruke så masse penger på ett plagg, men jeg har ønsket meg nye jeans i evigheter nå, og det er umulig (!) å finne bukser som passer, som jeg synes er fine OG er lange nok i bena. Så når jeg falt pladask for denne i det jeg hadde den på valgte jeg å slå til. Jeg hadde jo gavekort på 1000 som jeg fikk fra sjefen til jul, så sånn sett er det jo han som har kjøpt den, da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo en julegave fra sjefen. :Nikke:

Jeans som passer, er sjelnde saker, da må man benytte muligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på :shoppe: i dag..... :sjenert: ...ble en ny bukse.....som kostet 1000,- :sjokk: Jeg pleier virkelig ikke å bruke så masse penger på ett plagg, men jeg har ønsket meg nye jeans i evigheter nå, og det er umulig (!) å finne bukser som passer, som jeg synes er fine OG er lange nok i bena. Så når jeg falt pladask for denne i det jeg hadde den på valgte jeg å slå til. Jeg hadde jo gavekort på 1000 som jeg fikk fra sjefen til jul, så sånn sett er det jo han som har kjøpt den, da. :fnise:

Jeans som passer og ikke minst er lange nok er verdt pengene!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøper jeans får jeg som regel med en meter mer stoff enn jeg trenger jeg...Har aldri funnet en bukse som er for kort gitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når jeg kjøper jeans får jeg som regel med en meter mer stoff enn jeg trenger jeg...Har aldri funnet en bukse som er for kort gitt... :sjenert:

Jeg fant en capribukse med 10 cm oppbrett. Når jeg brettet ned, så fikk jeg en passe lang bukse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var et fornuftig kjøp!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en deilig helg! :)

Har hatt en deilig helg, og den ble avsluttet med overskudd, og det var deilig for en gangs skyld.

Nå er det ny uke med nye muligheter, eller umuligheter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...